Maajussi-Maxin kovat vaatimukset

Anonyymi-ap

Nyt on mies joka tietää oman arvonsa eikä tyydy ihan mihin tahansa.
Kova lista vaatimuksia morsianta kohtaan, epäilen että suomesta edes yhtä vaatimukset täyttävää naista löytyisi.

"Maajussi-Max on miettinyt tarkasti, millaisen morsion haluaa ja pistää vaatimuslistaa tulevalle morsiolle:

-Toivoisin kumppaniltani, että heillä olisi huumorintajuinen, positiivinen asenne elämään (ei valita pienistä), pitää maaseudusta, haluaa lapsia/perhe-elämää, haluaa rakentaa yhdessä ja ei olisi mikään "somepersoona". Minun pääni saa kääntymään sellainen nainen, joka pystyy pitämään itsestään huolta, käy töissä ja on viehättävä, Max lataa."

"Max kertoo rakastavansa asua maalla, mutta välillä pitää käydä ihmisten ilmoilla, ettei Maxin mukaan sekoa liika hiljaisuuteen. Hän etsii rinnalleen kumppania, jonka kanssa voi olla oma itsensä, avoin ja lempeä."

https://www.suomi24.fi/viihde/maajussi-max-holayttaa-valittavasta-morsiosta-maajussin-naisvaatimukset-yllattavat?ref=s24

17

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuikitavallinen nainen siis, joita löytyy Suomesta pilvin pimein. Jos lista on aidosti noin maltillinen, eikä tuo viehättävyys sisällä kaikkea tuon ikäisille nykymiehille yleensä tyypillistä "incelkamaa", niin varmasti löytyy sopiva morsmaikku.

Ihanan realistinen lista Maxilla. Harvinaista tuossa miesten ikäluokassa. 👍

• Anonyymi00002

No suomessa ei ole YHTÄKÄÄN tuollaista kuvaillun kaltaista naista! Ei yhtään, ei edes varattua.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

No suomessa ei ole YHTÄKÄÄN tuollaista kuvaillun kaltaista naista! Ei yhtään, ei edes varattua.

Höpö höpö. Missä tynnyrissä oikein asut? Ihan normaali nainen. Tokikaan kaikki ei halua lspsia, tai niitä on jo ennestään riittämiin.

Minkälaisia naisia sinä sitten oikein olet tavannut? Vai trollaatko?

>Simiti<

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Höpö höpö. Missä tynnyrissä oikein asut? Ihan normaali nainen. Tokikaan kaikki ei halua lspsia, tai niitä on jo ennestään riittämiin.

Minkälaisia naisia sinä sitten oikein olet tavannut? Vai trollaatko?

>Simiti<

SInä vanha ämmä tässä trollaat joka päivä ja joka hetki.....

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Eoi varmasti sinulle olekaan. Se on ihan ymmärrettävää. Noin yleisellä tasolla Suomessa kuitenkin on todella monta tuollaista naista. Heille ei kuitenkaan kelpaa ihan mikä tahansa. Eikä kyllä tarvitsekaan kelvata.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eoi varmasti sinulle olekaan. Se on ihan ymmärrettävää. Noin yleisellä tasolla Suomessa kuitenkin on todella monta tuollaista naista. Heille ei kuitenkaan kelpaa ihan mikä tahansa. Eikä kyllä tarvitsekaan kelvata.

No näytä yksi tuollainen nainen nyt ja heti. Ei se minulle tule. Näytä vaan että sellainen edes yksi on olemassa. Ja kyllähän sen pitäisi olla sinkku jos se tuolle maxille vaimoksi tulisi... että se olisi kyllä ihan yksi niistä vaatimuksista.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No näytä yksi tuollainen nainen nyt ja heti. Ei se minulle tule. Näytä vaan että sellainen edes yksi on olemassa. Ja kyllähän sen pitäisi olla sinkku jos se tuolle maxille vaimoksi tulisi... että se olisi kyllä ihan yksi niistä vaatimuksista.

En minä heille niin törkeästi tee, että heitä sinulle osoittaisin. Se nyt olisi törkeyden huippu. Ja tietysti ovat sinkkuja. Luulisi olevan vähän tyhmemmällekin selvää.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

SInä vanha ämmä tässä trollaat joka päivä ja joka hetki.....

Vai vanha ämmä... Voi poika kun tietäisit. Taitaisi tulla kakka housuun, kun näkisit tämän ukon. Lähes ilman rikosrekisteriä. c",)

>Simiti<

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Vai vanha ämmä... Voi poika kun tietäisit. Taitaisi tulla kakka housuun, kun näkisit tämän ukon. Lähes ilman rikosrekisteriä. c",)

>Simiti<

NO varmasti alkasin oksentamaan ja ripuloimaan samanaikaisesti kun sinut näkisin, noin läski ja ruma vanha ämmä ei saisi julkisilla paikoilla edes esiintyä! Ihmiset saattaa tukehtua oksennukseensa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

NO varmasti alkasin oksentamaan ja ripuloimaan samanaikaisesti kun sinut näkisin, noin läski ja ruma vanha ämmä ei saisi julkisilla paikoilla edes esiintyä! Ihmiset saattaa tukehtua oksennukseensa.

Ikävä kuulla, että sulla on tollanen molempien päiden pidätyshäiriö. Tekee varmasti elämästäsi tosi vaikeeta. Jaksuhali.

• Ei tuo nyt mitenkään kova lista ole. Mikä siinä muka oli sinusta?

• Anonyymi00005

"positiivinen asenne elämään (ei valita pienistä)"

Olen positiivinen, mutta valitan aivan s@@kelin pienistä, ja haluan että mies on yhtä tarkka.

En siedä muunlaisia ihmisiä, eivätkä muunlaiset minua... 😂 Asiat hoidetaan ja korjataan, ja niihin kuuluvat myös pienet asiat!

🦄

• Anonyymi00010

Voi sinua. Meistä tulisi ainakin megariitaisa pari. Tai no jonkin minua kiinnostavan projektin ääressä saatan nysvätä tuntitolkulla ja se tehdään täydellisesti.
        Silloin ei kukaan, ei edes Jumala tohdi häiritä.

>Simiti<

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Voi sinua. Meistä tulisi ainakin megariitaisa pari. Tai no jonkin minua kiinnostavan projektin ääressä saatan nysvätä tuntitolkulla ja se tehdään täydellisesti.

>Simiti<

Chuck Norris yritti häiritä....
        Sori. Oliko vähän ala-arvoinen?

>Simiti<

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

>Simiti<

Ei huolta. Olen jo pariutunut, enkä myöskään enää koskaan treffaile miehiä, joilla on lapsia.

Mutta minä tohdin häiritä ketä tahansa!

🦄

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei huolta. Olen jo pariutunut, enkä myöskään enää koskaan treffaile miehiä, joilla on lapsia.

Mutta minä tohdin häiritä ketä tahansa!

🦄

Tuosta tuli mieleen, että oma tenava on jo 26 vuotias! Mitä helv... Miten voi olla mun kanssa saman ikäinen?
        Tokikin vielä kuvittelet, että uskallat häiritä ketä tahansa...
        Suosittelisin kuitenkin harkitsemaan tilanteen mukaan, ettei vain kävisi huonosti.

>Simiti<

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tuosta tuli mieleen, että oma tenava on jo 26 vuotias! Mitä helv... Miten voi olla mun kanssa saman ikäinen?
        Tokikin vielä kuvittelet, että uskallat häiritä ketä tahansa...
        Suosittelisin kuitenkin harkitsemaan tilanteen mukaan, ettei vain kävisi huonosti.

>Simiti<

En kyllä tosiaan tunnista riskejä sosiaalisessa kanssakäymisessä. 🤔 Eräälläkin kerralla ihmettelin, miksi eräs yli 70-vuotias henkilö yhtäkkiä ehdotti minulle viestillä seksiä, vaikka hoidimme aivan muita asioita toistemme kanssa.

Mieheni sanoi, ettei ehdotus ollut ollenkaan yllätys. 😂 Se oli ilmeisesti yllätys vain minulle. Hoidan ilmeisesti asiat niin aktiivisesti ja ystävällisesti, että vähemmästäkin ihmiset alkavat ehdottaa fyysistä tuttavuutta. 🤣

Muilta osin riskienhallintani on kunnossa.

🦄

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7492
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2916
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1766
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      130
      1134
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      827
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe