AIvan käsittämätöntä

Anonyymi-ap

p*skaa täällä joka päivä. Uskomattoman p*skapäisiä feministin*tseja täynnä koko palsta. Tai sitten vain yksi mikä esiintyy monena. Miten noin p*skaa täynnä olevia ihmisiä edes voi olla olemassa? En käsitä. Jätän palstan teille että saatte muhia omassa eritteessänne, ei tälläistä kukaan täysijärkinen jaksa. EI mitenkään.

33

312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Huh, kuulostaa kyllä aika rankalta tuollainen! 🤔

Odota, haen popcornit. 🍿

🦄

• Anonyymi00024

F emakot ei kiinnosta Minua.

• Anonyymi00004

Äl' yli päästä Perhanaa.

• Anonyymi00007

Hei Incel! Yritä tutustua meihin naisiin ihmisinä. Emme me niin kauheita ole, yritämme vain löytää hyvän miehen, joka ei juo eikä lyö, vaan on hellä ja mukava. Ei miehen tarvitse olla komea macho, parhaita ovat useimpien mielestä ihan tavalliset, kiltit miehet. Heistä tulee myös parhaita isiä.

Eri asia on, että myös naisissa on henkisesti häiriytyneitä, ilkeitä tyyppejä. Pysy niistä kaukana! Vältä manipuloivia, rahanahneita, riiteleviä ja syyllistäviä eukkoja. Onneksi suurin osa sekä miehistä että naisista on ihan ok. Toivotan sinulle hyvää onnea ystävyydessä ja rakkaudessa!

• Anonyymi00011

Pyh! Terve rahanahneus kuuluu porvarin elämään ja sillä sipuli! 🧅😄

🦄

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Pyh! Terve rahanahneus kuuluu porvarin elämään ja sillä sipuli! 🧅😄

🦄

Nyt sarvikuono himmaat alkoa. Samat elkeet, kuin minulla silloin sekavana aikana.

>Simiti<

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Nyt sarvikuono himmaat alkoa. Samat elkeet, kuin minulla silloin sekavana aikana.

>Simiti<

Olen juonut tällä viikolla 16 + 16 + 12 senttilitraa valkoviiniä. 16 cl italialaista ja 16 + 12 cl itävaltalaista. Kaikki ravintolassa ruokailujen yhteydessä. En muista rypälelajikkeita. Tänään en ole juonut alkoholia.

Ja olen liikkunut hyvin tällä viikolla. 💪🏻 Eli vähän on voinut rentoutuakin. 🤭

Kukaan muu ei halveksu rahaa kuin taiteilijat! 😮

🦄

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Olen juonut tällä viikolla 16 16 12 senttilitraa valkoviiniä. 16 cl italialaista ja 16 12 cl itävaltalaista. Kaikki ravintolassa ruokailujen yhteydessä. En muista rypälelajikkeita. Tänään en ole juonut alkoholia.

Ja olen liikkunut hyvin tällä viikolla. 💪🏻 Eli vähän on voinut rentoutuakin. 🤭

Kukaan muu ei halveksu rahaa kuin taiteilijat! 😮

🦄

Minulla on kohtuullisesti, enkä ole taiteilija. Ei se silti merkitse minulle enempää, kuin esimerkiksi lämmin ateria. Nimittäin sen se mahdollistaa. Kaikki ylimenevä on pelkkiä numeroita ja oletuksia.

>Simiti<

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Minulla on kohtuullisesti, enkä ole taiteilija. Ei se silti merkitse minulle enempää, kuin esimerkiksi lämmin ateria. Nimittäin sen se mahdollistaa. Kaikki ylimenevä on pelkkiä numeroita ja oletuksia.

>Simiti<

Sinulla on itsekäs suhtautuminen rahaan.

Raha on väline muuttaa tätä maailmaa. 😍🌍

Minä olen aina sanonut, että rahaa saa tulla jos sitä on tullakseen. 🌪️

🦄

• Anonyymi00029
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Sinulla on itsekäs suhtautuminen rahaan.

Raha on väline muuttaa tätä maailmaa. 😍🌍

Minä olen aina sanonut, että rahaa saa tulla jos sitä on tullakseen. 🌪️

🦄

Aikoinaan tulottomana (sain asumistukea 150€ yhtiövastikkeeseen) autoin silti kaveria rahallisesti. Joten en nyt tiedä tuosta itsekkäästä suhtautumisesta. Olen toki ollut myös rikaskin, mutta elämä saattaa yllättää.
        Nyt tulen toimeen ja jää jopa sijoituksiin se riittää minulle. Sijoitukset jääköön jälkipolvelle.

>Simiti<

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Aikoinaan tulottomana (sain asumistukea 150€ yhtiövastikkeeseen) autoin silti kaveria rahallisesti. Joten en nyt tiedä tuosta itsekkäästä suhtautumisesta. Olen toki ollut myös rikaskin, mutta elämä saattaa yllättää.
        Nyt tulen toimeen ja jää jopa sijoituksiin se riittää minulle. Sijoitukset jääköön jälkipolvelle.

>Simiti<

On itsekästä tarkastella rahaa vain henkilökohtaisten (tai lähipiirin) tarpeiden kautta.

Se on oman navan ympärillä pyörimistä.

🦄

• Anonyymi00009

Sellasta se varmaan on, kun itse käyttäytyy k.sipäisesti. Normaaleilla asiallisilla ihmisillä ei tuollaista ongelmaa- ei niin feministien (kuviteltujen tai todellisten) tai muidenkaan kanssa.

• Anonyymi00014

Varmasti tuntuu ikävältä ottaa tolleen jatkuvasti pataan sata-nolla. Itehän sä kuitenkin koko ajan kerjäät, eli ehkä sitten kuitenkin tykkäät vaan.

• Anonyymi00016

No hei, hei vaan.

Pidä hauskaa muualla sitten. 🙂

• Anonyymi00017

Tiedän erään asian näistä "palstalaisista", mutta en viitsi sitä sanoa. Jos sanoisin sen ääneen niin "palstalainen" sekoaisi täysin ja täyttäisi koko ketjun käsittämättömällä soopalla. Olen sen asian sanonut joskus aikaisemmin ja juuri noin kävi. Lukijat varmasti osaavat arvata mistä on kyse, ainakin palstaa pidempään seuranneet. Tai kuka tälläistä nyt ylipäätään seuraisi...

• Anonyymi00021

Oletko kauankin ollut ilman lääkitystä harhoisiisi?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Oletko kauankin ollut ilman lääkitystä harhoisiisi?

Miten sää yksäri ilman taikaponitunnistettasi aina noin ittees otat muiden kommenteista? Sivusta Tee

• Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Miten sää yksäri ilman taikaponitunnistettasi aina noin ittees otat muiden kommenteista? Sivusta Tee

Mitä kohteliaimmin kysyisin, eikö sinua yhtään nolottaisi, jos saisit tietää, etten ollut kirjoittanut kyseistä viestiä? 🤭

🦄

• Anonyymi00023

Höh. Mielenkiintoinen "keskustelu" on aivan kuivunut kokoon. 😞

🦄

• Anonyymi00025

Aloittajalle.
      Opettele lukemaan meitä kuin piru Raamattua niin tuo p*skankäry sieraimistasi katoaa eikä silmiäsi kirvele ja mielesi on autereisen avoin.
      Vilma
      Kevät on tiukkaa aikaa

• Anonyymi00026

Minkäslaisia kursseja ja sisältöjä sinä itse sitten kaupittelet? Vai ihanko vaan ilmaseksi ja muuten vaan tyhmyyttäsi noin fanaattisesti täällä muiden sisältöjä jakelet ja mainostat?

• Anonyymi00028

Ja silti olet niin hölmö että näitä luet vaikka olet tuota mieltä

• Anonyymi00031

Mjoo, sen jälkeen helpottaa kun tajuaa että kaikki täällä näkyvä on täysin yhdentekevää eikä vaikuta maailmanmenoon millään tavalla.

• Anonyymi00034

Juha Mieto ajattelee että mämmi on kaurapuuroa hoh

• Anonyymi00035

Perustuuko tämä puberteettinen kuohunta siihen kun naista esittävän juuston alentuvaan puhutustapaan puututaan?

• Anonyymi00036

paska-Juddin yoimintyoja... oikeasti voi olla vaativaqa yrittää auttaa nuoria naisia...hiljaa paska-Jaakko, Jussikin he3h

• Anonyymi00037

Tämä aloitus on hyvä osoitus käsittämättömäst pa**asta täällä-

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      288
      6055
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      55
      3941
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      41
      3302
    4. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      73
      3205
    5. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      75
      3117
    6. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      174
      3050
    7. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      93
      2837
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      102
      2536
    9. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      205
      2170
    10. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      78
      2093
    Aihe