Älä pidä naisia palkintoina, sinä itse olet se palkinto sille naiselle.
Älä hyväksy mitään muuta kuin juuri sen mitä haluat ja mitä etsit. Älä ikinä alenna itseäsi jonkun naisen takia.
Don't meet a girl and then decide if her um qualities are acceptable to you. have
in your head before you meet anyone what you're looking for, what qualities are acceptable and which qualities are not
acceptable. And those not acceptable ones are deal breakers. Like they can't be um negotiable. They've got to be things like no, if she acts like that or she
behaves in this manner, that's a non-starter for me. That is a deal breaker. She is out the door no matter what. And each one of us has our own
criteria. For me, you know, it's going to be tons of tattoos. If I see lots of tattoos on a girl, like a whole sleeve,
I don't care how hot she is. I am not going to hook up with that girl. I don't know where she's been. She's, you know, that's just not cool with me at all. Um,
the nose rings, you know, eyelid rings,
whatever. [ F__ ] that. No. If you're going to, you know, damage your body in that way, I don't want anything to do with you. You don't have any self-respect,
[ F__ ] that. You're trying to tell people you've got trauma in your life, I don't
I don't want to deal with that trauma, you know?
I want someone who is well established in their own life. Someone who's got kindness as a very high level quality. Someone who is open-minded and thoughtful and um nurturing, you know,
someone who uh is smart enough to have a healthy conversation with me.
https://www.youtube.com/watch?v=QWUN0sTOnAk
Mies, tiedä mitä etsit
39
269
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
On vain oltava oma itsensä ja se riittää jos se riittää. Jos on muuta kuin oma itsensä niin ihminen feikkaa ja palaa loppuun eläessään muuta kuin omannäköistänsä elämää. Jos ei kelpaa omana itsenään niin ei sitten, aivan sama.
- Anonyymi00006UUSI
Juuri näin. Mutta kun alat parisuhteeseen niin se nainen alkaa muuttamaan sinua heti, tai vähintään parin viikon päästä. Et pukeudu oikein, teet asioita väärin jne. kaikki on vähän pielessä ja sinun tulee muuttua. Silloin määritellään se oletko mies vai joku vässykkä. Jos olet vässykkä niin suostut kaikkeen ja olet joku muu, ja elät jonkun muun elämää, joku muu määrittelee sen mitä sinun elämäsi on. Enää on kyse vain siitä kuinka monta vuotta vielä jaksat elää sitä elämää.
- Anonyymi00009UUSI
Juuri noin minä ajattelen!
Että sellanen saarna tällä kertaa. Vai oikein palkintoja ollaa parisuhteessa. Jumankekka.
- Anonyymi00002UUSI
Etkö jo herää...
Trollausta.... - Anonyymi00003UUSI
Huh. On se mukava ajatella niin, jos ei tunne tapauksia.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Etkö jo herää...
Trollausta....Ei väliä. Niin erikoinen ajattelutapa, että palkinto kuulostaa jotenkin trofimaiselle. Ihminen ihmiselle olis jotenkin säädyllisempi.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Huh. On se mukava ajatella niin, jos ei tunne tapauksia.
Onhan niitä kaikenlaisia pystejä, mutta kun ihminen alkaa olla pysti on jotain mennyt pahasti päässä vinksalleen.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Etkö jo herää...
Trollausta....Etkö jo itse herää, että tämä on yksi ja sama trolli, eli aloittajaäijä aka multinikkimies? Nyt meni ainakin sulla viisastelut ihan kankkulan kaivoon. T naiselta päästään irti jo
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Etkö jo itse herää, että tämä on yksi ja sama trolli, eli aloittajaäijä aka multinikkimies? Nyt meni ainakin sulla viisastelut ihan kankkulan kaivoon. T naiselta päästään irti jo
Toisekseen te joilla on fiksaatio nimenomaan näihin rekisteröityihin hahmoihin ja pidätte niitä uskottavana, niin eikö ole mielenvikaista yhdistää joku tietty henkilö niihin kaikkiin automaattisesti? Psy koottinen ajattelu ei ole yhden istunnon tulos jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Anonyymi00028 kirjoitti:
Etkö jo itse herää, että tämä on yksi ja sama trolli, eli aloittajaäijä aka multinikkimies? Nyt meni ainakin sulla viisastelut ihan kankkulan kaivoon. T naiselta päästään irti jo
No tuo herättelijä tietää minut IRL. Ja ihan oikeaksi minuksi. Sinä sen sijaan luulottelet uskomuksiasi ainakin itsellesi päivittäin. Mahtaa olla raskasta epäillä kaikkea.
Jasu2025 kirjoitti:
No tuo herättelijä tietää minut IRL. Ja ihan oikeaksi minuksi. Sinä sen sijaan luulottelet uskomuksiasi ainakin itsellesi päivittäin. Mahtaa olla raskasta epäillä kaikkea.
Mä kirjoittelen tunnisteella, ei ole tarvetta piiloutua mihinkään kyetäkseni sanomaan mitä ajattelen. Jollekkin voi olla helpompaa puskassa käydä silloin kun ajattelee olevansa töykeä tms. kommentillaan. Mua taas ei haittaa jos joku pitää rehellistä mielipidettä röyhkeänä tai töykeänä. Usein silloin juuri ko. ihmisen onkin hyvä kuulla se ja pysähtyä miettimään mikä siinä niin ärsyttää. Ne hetket kasvattaa, ei ne ettei mieti mitään.
- Anonyymi00004UUSI
Tyh jennysastia. Pesovati, ämpäri. Sper maämpäri.
- Anonyymi00018UUSI
Joo olen ymmärtänyt sen.. ja siksi..
- Anonyymi00030UUSI
Äidistäsi näin rumasti täällä puhut. Onko sinullakin aloittajaäijän tapaan jännitteinen suhde äitiin, mitä kostat naisille? T naiselta oikein hyvää huomenta niin sinulle ja niille jotka nimeesi ja naamaasi yhdistyvät tavalla tai toisella. Excellent choice ruunat.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Äidistäsi näin rumasti täällä puhut. Onko sinullakin aloittajaäijän tapaan jännitteinen suhde äitiin, mitä kostat naisille? T naiselta oikein hyvää huomenta niin sinulle ja niille jotka nimeesi ja naamaasi yhdistyvät tavalla tai toisella. Excellent choice ruunat.
Miltä se muuten tuntuu lukea asioista kuten ne on? Ei ole varmaan herkkua aina eikä ikinä
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Miltä se muuten tuntuu lukea asioista kuten ne on? Ei ole varmaan herkkua aina eikä ikinä
Pitäiskö itsekin pelletillä niillä nimikirjaimilla räkäpopulistin tapaan ja heitellä mitä sattuu niin voisivat miettiä kuinka monta vaikka n kirjaimella alkavaa ne tuntevat. Kyllä tässä ihan rehellisen massapsykoosin elementtejä on🙄
- Anonyymi00005UUSI
"Someone who's got kindness as a very high level quality. Someone who is open-minded and thoughtful and um nurturing, you know,
someone who uh is smart enough to have a healthy conversation with me."
No niin. Nuohan ovat samoja kriteerejä, jotka minullakin oli aikoinaan miehelle.
En myöskään koskaan deittaillut raskaasti tatuoituja ihmisiä.
Nyt jäljelle jää taas vain kysymys siitä, miksi aloitus on sukupuolitettu. Miksi nuo ominaisuudet olisivat tärkeitä vain naisissa mutta ei miehissä?
🦄- Anonyymi00010UUSI
Siinäpä hyvä kysymys!!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Siinäpä hyvä kysymys!!
Niin! Kun kaikki nykyään tietää ettei sukupuolia ole olemassa! Ei ole mitään eroja miesten ja naisten välillä.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin! Kun kaikki nykyään tietää ettei sukupuolia ole olemassa! Ei ole mitään eroja miesten ja naisten välillä.
Odotan edelleen vastausta asialliseen kysymykseeni.
Toivottavasti aloittaja ei ala epäkohteliaaksi tässä keskustelussa. Hän ei nimittäin löydä itselleen mukavaa ja hyvin keskustelevaa kumppania, ellei hän osaa itse olla sellainen.
🦄 - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Toivottavasti aloittaja ei ala epäkohteliaaksi tässä keskustelussa. Hän ei nimittäin löydä itselleen mukavaa ja hyvin keskustelevaa kumppania, ellei hän osaa itse olla sellainen.
🦄Kyllä, vaaditaan aloittaja tilille tästä! Se saa tulla selittämään miksi se väittää että miesten ja naisten välillä on eroja? Mitä eroja muka ja missä!?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
🦄Tuossa olet täysin oikeassa! Ja se on kaiken aa ja oo, että molemmat osaavat keskustella ja että molemmat ovat mukavia toisilleen. Minulla on aika vähän ymmärrystä sellaiseen ihmiseen joka ei ole mukava ihminen!
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tuossa olet täysin oikeassa! Ja se on kaiken aa ja oo, että molemmat osaavat keskustella ja että molemmat ovat mukavia toisilleen. Minulla on aika vähän ymmärrystä sellaiseen ihmiseen joka ei ole mukava ihminen!
Minäkään en siedä sellaisia ihmisiä jotka ei osaa keskustella asioista, vaan väittävät ja alkavat jankkaamaan samaa asiaa uudestaan ja uudestaan!
- Anonyymi00035UUSI
Mitä jos minä inisisin näihin sinun tärkeilyihin samaa skeidaa mitä itse kirjoittelet ilman tätä tunnistettavasi- mitään miestä ei ole, kukaan ei halua sinua, et ole minkään arvoinen jne? Olisi sinunkin kulahtaneella kampaviinerikerholla jotain mitä pöyristellä ja kehystää kaikkea sinun uhriuden ympärille kuinka sinua haukutaan netissä trolliäijän avauksia populisoiden. Kai olet saanut nämä lakeijasi ehdollistumaan himmeään maailmaasi, jossa sinä ja te olette koko ajan jonkun henkilöön menevän hyökkäyksen kohteina. Palstaäijän paskomien nimikirjainten käyttö on lie tuttua WT- propagandassasi?
- Anonyymi00007UUSI
Sanoisin että jos nainen harrastaa sosiaalista mediaa, niin se on ehdoton EI. Sellainen nainen on ja tulee aina olemaan sekopää.
- Anonyymi00008UUSI
Sillälailla ei kannata luopua tosi yhteydestä.
- Anonyymi00011UUSI
No siis minähän olen sellainen.
- Anonyymi00022UUSI
Millainen?
- Anonyymi00024UUSI
Olet ko kier to pal kin to?
- Anonyymi00012UUSI
Toivotan teille palkkion metsästäjille onnea tulen kysymään si kannattiko kun olette palkintonne löytäneet
- Anonyymi00015UUSI
Kiitos aloituksesta ja hyvästä kielitaidostasi! En pidä Naistani minään palkintona vaan saavutuksena pitkästä työstä yhteisen elämme eteen... Hän on juuri se henkilö mitä elämääni haluan ja muita en vilkuile enkä tarvitse... Love has guided us on this journey and on that journey of ours
- Anonyymi00020UUSI
"vaan saavutuksena pitkästä työstä yhteisen elämme eteen." No eikö tuo just ole palkinto toisin sanoin kuvailtuna??
- Anonyymi00017UUSI
Mies. Mitä sulle maksetaan näistä? Tosi tylsä aihe ottaakseen tulta, ellet itse eläydy.
- Anonyymi00025UUSI
Joo tämä on niin tylsää. Kyllä joku maksaa sille silkkaa rahaa näistä viesteistä, ei tälläistä kukaan muuten jaksa. Ei kukaan näitä jaksa edes lukea, saati että kommentoisi näihin mitään.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Joo tämä on niin tylsää. Kyllä joku maksaa sille silkkaa rahaa näistä viesteistä, ei tälläistä kukaan muuten jaksa. Ei kukaan näitä jaksa edes lukea, saati että kommentoisi näihin mitään.
Miksi tässä on muuten näin paljon kommentteja, ihmettelen? Ei tälläinen aihe pitäisi kiinnostaa yhtään ketään.
- Anonyymi00027UUSI
” Älä hyväksy mitään muuta kuin juuri sen mitä haluat ja mitä etsit. Älä ikinä alenna itseäsi jonkun naisen takia. ” Ööö. Printtaa sentimentaalinen aloittajaäijä tämä vaikka perstaskuun elämänohjeeksi
- Anonyymi00031UUSI
minusta itsestäni tekee iloisen jos pystyn taidoillani iloistuttamaan jne.. tyttöjä, joillain jutuillakin..
- Anonyymi00034UUSI
Kun normaali mies käy röökillä, mitä tekee röökiä polttamaton tyttömäinen mies?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk2246890SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit1963531Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti263319"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –1902279SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1421822Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re401797Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä
Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.1201528Martina Aitolehti pistää luun kurkkuun Erikoisjoukot-kouluttajalle - Ei usko tätä!
Martina Aitolehti on persoona, joka herättää monessa tunteita. Hänen yksityiselämänsä on noussut kohuotsikoihin mm. eläm141106- 1241088
Riiko Sakkinen läväyttää totuuden - Tästä syystä keskeytti Farmi-kuvaukset
Riikon toiminta hämmensi... Kuvataiteilija teki yllättävän päätöksen ja halusi lopettaa Farmi Suomi -leikin kesken. Rii18944