Tuttu tuoksu, tutut ajatukset, mietin, kun latvustoon kiipesin.
Mutta mikään muu ei ollut kuin ennen, silloin kun Jo-Jo oli vielä täällä. He olivat vieneet kaiken pois, myös hänet.
Katselin savuavaa autiutta ympärilläni ymmärtämättä miksi.
Ehkä olin väärässä, mutta jokin sanoi minulle, että oikeus voittaa aina.
(hihitystä)
Oranki
18
411
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mjaa-aa
Föniksellä on föönaus prosedyyri päällä. Näyttää vähän siltä, että luonnollinen virta ilman on vetänyt överit putkessa, jota kuivaimeksi kutsutaan.
(hirn)- Anonyymi00003UUSI
Näkökulma
En niin apinoista tiedä, mutta ainakin meillä täällä maanpinnalla ei järin hattu päästääme kovin ylös nouse, sillä aurinko ja tuli ovat kaiken lailla sietämätön yhdistelmä meille olla ja toimittaa jokapäiväisiä toimiamme.
Sietämättömän tuskallista. Ihan pitää jalkoja nostella tämän tästä.
(naurua) - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Näkökulma
En niin apinoista tiedä, mutta ainakin meillä täällä maanpinnalla ei järin hattu päästääme kovin ylös nouse, sillä aurinko ja tuli ovat kaiken lailla sietämätön yhdistelmä meille olla ja toimittaa jokapäiväisiä toimiamme.
Sietämättömän tuskallista. Ihan pitää jalkoja nostella tämän tästä.
(naurua)Positiiviset puolet
Kun oranki latvustossa kaihoilee menneitä, niin joku jossain Taiwanissa klikkaa.
Kuuluu ääni koskettimilta.
Ja niissä kuuluisissa dataluolissa mietitään sitä kuinka virta syötetään, ja kuinka sen aiheuttama lämpö kerätään.
(hihitystä) - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Positiiviset puolet
Kun oranki latvustossa kaihoilee menneitä, niin joku jossain Taiwanissa klikkaa.
Ja niissä kuuluisissa dataluolissa mietitään sitä kuinka virta syötetään, ja kuinka sen aiheuttama lämpö kerätään.
(hihitystä)"Lokaa Tio//London -2ct"
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Positiiviset puolet
(hihitystä)Massa
Datalla ei ole massaa. Data on sen suhteen olematon.
Illuusio.
Mutta koneet, ne painavat.
Kun käväisee alijäähdytettyssä tilassa, niin jokainen välähdys muistuttaa ainoastaan siitä, että jotain on tehty väärin.
(hirn)
- Anonyymi00002UUSI
Markkinapallo palaa aina savumerkkipaikalle. Kuulemma.
-sivusta- Anonyymi00014UUSI
Keille teet ttä epäjärjestynyttä makaaberia tiedotustyötä itse asiassa?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Keille teet ttä epäjärjestynyttä makaaberia tiedotustyötä itse asiassa?
Viialalaisille voi mennä vielä läpi hää on nii kiinni tässä ajassa?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Viialalaisille voi mennä vielä läpi hää on nii kiinni tässä ajassa?
Tai montun groupieille.
- Anonyymi00007UUSI
Apina kuin Antti?
mutta niin tuo tyttösten auttaminen joillain hassuilla jutuillakin... ehkä vähän kuin ammattilnen auttaa tyttöjä jos on paha olo, joillain jutuilla...- Anonyymi00008UUSI
Mjoo
Olen täysin samaa mieltä. Ei ole mitään mieltä yksilöidä tekstejään jollekin taholle, sillä sellaista ei ole.
Monologi on ihmiskunnan tuomio, sen viimeinen ojennus ulos itsestään.
(hirn) - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mjoo
Olen täysin samaa mieltä. Ei ole mitään mieltä yksilöidä tekstejään jollekin taholle, sillä sellaista ei ole.
Monologi on ihmiskunnan tuomio, sen viimeinen ojennus ulos itsestään.
(hirn)Onks vaginamonologeillenne jo tilattu lisää jatko-osia? Sijainnista päätellen vaa kyselen.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onks vaginamonologeillenne jo tilattu lisää jatko-osia? Sijainnista päätellen vaa kyselen.
Pöh
Jos itse olisit naisoletettu, niin pippelihommat olisivat sun juttu.
Minä en täällä sellaiseen sorru.
(naurua)
- Anonyymi00010UUSI
Koristeellinen sanailu on kuin pitsin nypläämistä ja idea katoaa.
Kaiken tekee tyhjäksi.
Vilma- Anonyymi00012UUSI
Idea
Varhaisessa lapsuudessani kuulin sanan idea.
Hämmästelin sen sointuvaa ulkoasua, kansainvälisyyttä ja lähes antiikin kaltaista yksinkertaisuutta.
Idea
Millainen sana.
(hihitystä) - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Idea
Varhaisessa lapsuudessani kuulin sanan idea.
Hämmästelin sen sointuvaa ulkoasua, kansainvälisyyttä ja lähes antiikin kaltaista yksinkertaisuutta.
Idea
Millainen sana.
(hihitystä)Välimeri
Tiedättekö, kun aamulla heräät meren pauhuun, mutta valo tulvii ikkunoista ja ovista sisään. Kaikkialta.
Eikä edes tuule.
Juuri sellaisia kokemuksia tarvitsee aika itse.
(hirn) - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Välimeri
Tiedättekö, kun aamulla heräät meren pauhuun, mutta valo tulvii ikkunoista ja ovista sisään. Kaikkialta.
Eikä edes tuule.
(hirn)Tai kuollutmeri.se oli sitte vitsi en halua häntä loukata.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Välimeri
Eikä edes tuule.
(hirn)Datapankit
Jos kyseistä illuusiota tutkii tarkemmin, niin data on vain yksi elektroni (En ole tutkinut seikkaa tarkemmin).
Kun ihmiskunta etsii jumalaansa, tarkoitustaan & merkitystään, tai tehtäväänsä, niin tämä kyseinen (absurdi) elektroni vain hihittelee ja jatkaa olemassaoloaan, jota toisinaan itsekin ihmettelee.
Yksi
(hihitystä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk2797390SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit2773881Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti443778"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –2912700Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa332094Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä342078Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä
Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.1371995SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1611981Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re401937Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää171761