Treffailua?

Anonyymi-ap

Pakko vähän sohaista kepillä.. Siis suomi24 treffeillä laittanut toistakymmentä viestiä 50+ naisille, yksi on vastannut. Ensimmäisestä yli 2kk aikaa, samat naamat pyörii päivästä toiseen. Onko naiset niin ronkeleita, vai huvikseenko siellä pyöritään. Ok, oma profiilini on kuvaton, liekö sillä sitten merkitystä? Tosin enemmistö viesteistänikin on mennyt kuvattomille. Ja itselläkin ikää 58, että ei ihan nuoria tyttöjä olla hakemassakaan.

11

376

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos puuttuu kuvan lisäksi vielä profiiliteksti niin älä hukkaa aikaasi, ohita. Seuraapa huviksesi uusien rekisteröityneiden määrää.

• Anonyymi00002

Suomi24 treffit. Täysin turha sivusto voi siellä päivän kuulumisia vaihtaa muuta sieltä on turha etsiä miehen.

• Anonyymi00003

Kuvalla ja hyvällä proofililla olen itse viettänyt kymmeniä kertoja tuolla aikaa täysin turhaan. Ei ketään kiinnosta oikeasti olen kertonut samat tarinat monelle mutta sitten lyödään viestit poikki.

• Anonyymi00004

Olet ilmeisesti mies?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olet ilmeisesti mies?

Mies kyllä!

• Anonyymi00006

Aika usein siellä näkee 5-10 siellä olleita profiileja. Jotku jopa kauemmin. Usein koulukuva tai rippikoulukuva ja joku juhlakuva 50v myöhemmin kun sattui onnistumaan. Viimeiset kuvat kaverin mökiltä tai hiihtoladulta 30v sitten. No olen kyllä tavannut useita ja suurin osa ihan kivoja mutta kokoajan haku päällä. Naisetkin voisi panostaa aivan vaan itseensä eikä siihen mitä kertoo haluavansa miehiltä. Rehellisyys on kaiken perusta, millään haihattelulla ei onnistu.

• Anonyymi00007

Minä olen muutamana vuotena löytänyt jonkun naisen deitistä. Olen sitten kirjoitellut hänen kanssaan. Tarkoitus oli tavata hänet kesällä kun hänen lomansa alkaa. Sitten kun se lomapäivä viimein lähestyi, naisesta ei tietenkään kuulu mitään. Noin vaan lopettaa kirjoittelun vaikka ensin on innokkaana kirjoitellut ja mukamas haluaisi tavata minut. Tämä tuntuu olevan hyvin yleistä naisilla. Minkä takia sinne deitti- tai kaverisivustolle pitää mennä, jos ei sitten kuitenkaan halua edes tavata toista.

• Anonyymi00008

Oon 58 nainen.
      Laitoin elämäni ekan ilmoituksen että haluaisin tavata miehen, ikä 58-64v, hetero.

Viestejä tuli hirveästi. Muutama todella asiallisia kuvan kanssa, rehellisen oloisia.
      Valtaosa oli ikähaarukan ulkopuolelta, oli biitä, oli jopa 30 vuotiaita.

Ilmoitus oli pakko poistaa. Te asialliset jäätte törkyvastausten alle, et uskokaan millaista ehdotusta sieltä tulee.

Harmitti etten kuitenkaan laittanut viestiä parille kivan tuntuiselle miehelle..

• Anonyymi00009

"Te asialliset jäätte törkyvastausten alle"

Näin käy, huomasin tuon jo melko pian

• Anonyymi00010

En mää mistään mitää tiedäx ,mut ku ei se ikä tuos suhteesa ole käytännös ongelma sinäsä . Koko suhde homma perusta on näet hitomoie himoje heräämine.

Jos sul on vanha auto ei se herätä kovin kummosia ostohaluja jos se on tvalline Fiat jos on viat. Mut jos se on Ferrari ni toivo sen saavas.

Sama pätee naisii .Tosin miehil tuppaa oleen toi viisari gerättämine siinäki suhtees hiukka hakuses ,kun nuo homma on lähtösest korvie välist ,iha samo ja etenk naisil.Sit voi ajatella tejeväs seksii tai panevas ku toine on ku anodis ,mut jos ei tunne miää ,homma menee suoritukse piikkii ,varsinki naisil ,mut ei se miehist poikkee jos sattus siollo edes seistä .
      ja jos epäile älä ala ,kute ei pidä tehdä kunnoi kännissäkään.Nuorepana poja antos mul lempinime mottori muna jote ehk mä jotaski tiedä asiast.

• Anonyymi00011

En ole hetkeen ollut noissa. Oho 10v melkein mennyt siitä kun olin suomi24 puolella. Ja oma kokemus on että se oli ainoa josta sai syvällisempiä yhteyksiä ja parempia parisuhde mahdollisuuksia kuin muista palveluista..

Miehenä sivusta ja tietenkin vähän nuorempana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      598
      1515
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      827
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      473
      713
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      11
      642
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      42
      576
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      38
      570
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      538
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      500
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      29
      478
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      154
      461
    Aihe