Pakko vähän sohaista kepillä.. Siis suomi24 treffeillä laittanut toistakymmentä viestiä 50+ naisille, yksi on vastannut. Ensimmäisestä yli 2kk aikaa, samat naamat pyörii päivästä toiseen. Onko naiset niin ronkeleita, vai huvikseenko siellä pyöritään. Ok, oma profiilini on kuvaton, liekö sillä sitten merkitystä? Tosin enemmistö viesteistänikin on mennyt kuvattomille. Ja itselläkin ikää 58, että ei ihan nuoria tyttöjä olla hakemassakaan.
Treffailua?
6
312
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos puuttuu kuvan lisäksi vielä profiiliteksti niin älä hukkaa aikaasi, ohita. Seuraapa huviksesi uusien rekisteröityneiden määrää.
- Anonyymi00002
Suomi24 treffit. Täysin turha sivusto voi siellä päivän kuulumisia vaihtaa muuta sieltä on turha etsiä miehen.
- Anonyymi00003
Kuvalla ja hyvällä proofililla olen itse viettänyt kymmeniä kertoja tuolla aikaa täysin turhaan. Ei ketään kiinnosta oikeasti olen kertonut samat tarinat monelle mutta sitten lyödään viestit poikki.
- Anonyymi00004
Olet ilmeisesti mies?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olet ilmeisesti mies?
Mies kyllä!
- Anonyymi00006
Aika usein siellä näkee 5-10 siellä olleita profiileja. Jotku jopa kauemmin. Usein koulukuva tai rippikoulukuva ja joku juhlakuva 50v myöhemmin kun sattui onnistumaan. Viimeiset kuvat kaverin mökiltä tai hiihtoladulta 30v sitten. No olen kyllä tavannut useita ja suurin osa ihan kivoja mutta kokoajan haku päällä. Naisetkin voisi panostaa aivan vaan itseensä eikä siihen mitä kertoo haluavansa miehiltä. Rehellisyys on kaiken perusta, millään haihattelulla ei onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82748Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1642662- 1842511
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n122024Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari211987Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541838Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691558Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231162Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?691139Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta811034