Miksi USA vihoittelee Kuuballe?!

Anonyymi-ap

Mitä pahaa kuubalaiset on tehnyt jenkeille?

16

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00004

USA KIIHOTTAA VENÄJÄÄ SOTIMAA JA TULEE HÄVIÄMÄÄN SEN. USAEU VS RUSCHI

• Anonyymi00006

6-10
      Lyhyessä ajassa temppelit, joiden värit ovat
      valkoiset ja mustat, molemmista sekoittuvat:
      Punaiset ja keltaiset vievät heiltä pois omansa,
      Veri, maa, rutto, nälänhätä, tuli sammuttaa vedellä.

• Anonyymi00009

Kauppa sodan loppu!!! ND

• Anonyymi00007

Kuubassa on syöpä nimeltä kommunismi

• Anonyymi00013

Kuuba laittettiin kauppasaartoon ja Kuuba sai ostajan sokerilleen N-liitosta-

• Anonyymi00011

kuuba on pieni, heikko ja sijaitsee amerikassa

ehkä maa saa syytä synnyttää uuden castronsa

diktaattorit ovat usan syy

• Anonyymi00014

Kuuba ryösti amerikkalaispankkien varat Gastron aikana.

• Anonyymi00015

Hyväsydämiset meksikolaiaet lähettivät Kuubaan humanitaarista apua

• Anonyymi00016

Kansallistaneet aikoinaan jenkkiläiset yritykset Kuubassa. Se oli jenkkiläisten mafialaisten paratiisi, josta heidät karkotettiin. Sitä ei USA-mafia voi antaa anteeksi.

• Anonyymi00017

Mitä pahaa kuubalaiset on tehnyt jenkeille?

No ei tasan mitään. Usa on pahempi roistovaltio kuin olen koskaan osannut kuvitella. Kuubassa ei usan takia ole polttoainetta edes hälyytysajoneuvoille.

Jos usan päättäjät olisivat ihmisiksi luokiteltavia niin he rientäisivät apuun ja kysyisivät, että missä voisimme olla avuksi.

• Anonyymi00018

Jenkit ovat aina kuvitelleet olevansa maailman napa. He eibät itse edes tajua, että kuinka tietämättömiä ovat.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jenkit ovat aina kuvitelleet olevansa maailman napa. He eibät itse edes tajua, että kuinka tietämättömiä ovat.

Ajatusmaailman sisäsiittoisuus on ominaista jenkeille. Luulot ja suoranaiset valheet lähtebät laukalle.

• Anonyymi00019

He syrjäyttivät USA:n nukkehallitsija Batistan. USA ei vieläkään ole antanut kuubalaisille anteeksi sitä, että he potkivat Batistan pois. USA:n hallitus maksoi Batistalle hyvin siitä, että hän piti jenkkiyritysten puolta Kuubassa ja estiay-liikettä järjestäytymästä ja vaatimasta parempia palkkoja.

• Anonyymi00021

Kuubaa moititaan sen poliittisesta hallintomuodosta. Tuollainen maa kuin Kuuba ei edes voisi tulla toimeen millään muulla tavalla kuin ehdottomalla sosialismilla jossa jokainen puhaltaa samaan hiileen ja tekevät työtä yhteisen edun hyväksi. Jos USA haluaa sitä kutsua kommunismiksi niin se olkoon heidän asiansa.

Kuubaan olisi mahdotonta edes kuvitella kapitalistista järjestelmää. Se ei yksinkertaisesti voisi toimia sillä tavalla.
      Jenkit saisivat pitää näppinsä erossa muiden maiden asioista ja keskittyä sen sijaan omiin ongelmiinsa joita totisesti tuntuu riittävän.

• Anonyymi00023

Sehän siitä vielä puuttuisi että kuubassakin olisi joku hirviöpresidentti lakeijoineen.

• Anonyymi00022

Amerikan rikollisjärjestöillä oli hyvät bisnekset , uhkapeli, viinan poltto ja huora markkinoilla. Vallankumous laitto stopin tällaiselle menolle.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe