Mitä pahaa kuubalaiset on tehnyt jenkeille?
Miksi USA vihoittelee Kuuballe?!
16
163
Vastaukset
- Anonyymi00004
USA KIIHOTTAA VENÄJÄÄ SOTIMAA JA TULEE HÄVIÄMÄÄN SEN. USAEU VS RUSCHI
- Anonyymi00006
6-10
Lyhyessä ajassa temppelit, joiden värit ovat
valkoiset ja mustat, molemmista sekoittuvat:
Punaiset ja keltaiset vievät heiltä pois omansa,
Veri, maa, rutto, nälänhätä, tuli sammuttaa vedellä.- Anonyymi00009
Kauppa sodan loppu!!! ND
- Anonyymi00007
Kuubassa on syöpä nimeltä kommunismi
- Anonyymi00013
Kuuba laittettiin kauppasaartoon ja Kuuba sai ostajan sokerilleen N-liitosta-
- Anonyymi00011
kuuba on pieni, heikko ja sijaitsee amerikassa
ehkä maa saa syytä synnyttää uuden castronsa
diktaattorit ovat usan syy - Anonyymi00014
Kuuba ryösti amerikkalaispankkien varat Gastron aikana.
- Anonyymi00015
Hyväsydämiset meksikolaiaet lähettivät Kuubaan humanitaarista apua
- Anonyymi00016
Kansallistaneet aikoinaan jenkkiläiset yritykset Kuubassa. Se oli jenkkiläisten mafialaisten paratiisi, josta heidät karkotettiin. Sitä ei USA-mafia voi antaa anteeksi.
- Anonyymi00017
Mitä pahaa kuubalaiset on tehnyt jenkeille?
No ei tasan mitään. Usa on pahempi roistovaltio kuin olen koskaan osannut kuvitella. Kuubassa ei usan takia ole polttoainetta edes hälyytysajoneuvoille.
Jos usan päättäjät olisivat ihmisiksi luokiteltavia niin he rientäisivät apuun ja kysyisivät, että missä voisimme olla avuksi.- Anonyymi00018
Jenkit ovat aina kuvitelleet olevansa maailman napa. He eibät itse edes tajua, että kuinka tietämättömiä ovat.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jenkit ovat aina kuvitelleet olevansa maailman napa. He eibät itse edes tajua, että kuinka tietämättömiä ovat.
Ajatusmaailman sisäsiittoisuus on ominaista jenkeille. Luulot ja suoranaiset valheet lähtebät laukalle.
- Anonyymi00019
He syrjäyttivät USA:n nukkehallitsija Batistan. USA ei vieläkään ole antanut kuubalaisille anteeksi sitä, että he potkivat Batistan pois. USA:n hallitus maksoi Batistalle hyvin siitä, että hän piti jenkkiyritysten puolta Kuubassa ja estiay-liikettä järjestäytymästä ja vaatimasta parempia palkkoja.
- Anonyymi00021
Kuubaa moititaan sen poliittisesta hallintomuodosta. Tuollainen maa kuin Kuuba ei edes voisi tulla toimeen millään muulla tavalla kuin ehdottomalla sosialismilla jossa jokainen puhaltaa samaan hiileen ja tekevät työtä yhteisen edun hyväksi. Jos USA haluaa sitä kutsua kommunismiksi niin se olkoon heidän asiansa.
Kuubaan olisi mahdotonta edes kuvitella kapitalistista järjestelmää. Se ei yksinkertaisesti voisi toimia sillä tavalla.
Jenkit saisivat pitää näppinsä erossa muiden maiden asioista ja keskittyä sen sijaan omiin ongelmiinsa joita totisesti tuntuu riittävän.- Anonyymi00023
Sehän siitä vielä puuttuisi että kuubassakin olisi joku hirviöpresidentti lakeijoineen.
- Anonyymi00022
Amerikan rikollisjärjestöillä oli hyvät bisnekset , uhkapeli, viinan poltto ja huora markkinoilla. Vallankumous laitto stopin tällaiselle menolle.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181