Ymmärtääkö vihervassarit, mitä sharialaki merkitsee naisille

Anonyymi-ap

Tämä oli mielenkiintoinen keskustelu. Imaami sanoo, Sharia laki kuuluu ja sopii Suomeen. Hän selvittää samassa puheessaan homouden olevan kuolemantuomio. Huone täynnä eri poliitikkoja ja edustajia. ”Persu” oli ainoa joka sanoi kuuluvasti, EI KUULU missään nimessä Suomeen jo pelkästään tähän yksittäiseen lakipykälään vedoten.

Ymmärtämättömällä tavalla silti vihreät ja vasemmisto puolustavat Sharialakia ihmisoikeusnimikkeen alla, sekä muslimeja, ja haluavat ilolla ottaa heitä lisää maahamme, istumaan tukijärjestelmämme elätettäviksi. En ymmärrä yhtään. Seuraan mielenkiinnolla alkaako muslimeja tulla valituiksi eduskuntaammekin laatimaan lakeja seuraavissa vaaleissa..

19

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Muslimit/islamistit ovat kamalaa porukkaa.
      Näihin ei voi koskaan luottaa.

Outoja tapoja ja uskomuksia. Kummallisia näkemyksiä ja toisten uskontojen ja ihmisten pilkkaaamista.

Nämä kannattaa kiertää mahdollisimman kaukaa eikä olla missään tekemisissä.

• Anonyymi00003

Juuri niin. Jos ei jostain asiasta tiedä mitään , niin paras konsti on laittaa tulpat korviin ja vetää säkki päähän ja kehittää omassa kieroutuneessa mielessä omituisia uhkakuvia.
        Tämä on paras tapa tutustua eri kulttuureihin.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Juuri niin. Jos ei jostain asiasta tiedä mitään , niin paras konsti on laittaa tulpat korviin ja vetää säkki päähän ja kehittää omassa kieroutuneessa mielessä omituisia uhkakuvia.
        Tämä on paras tapa tutustua eri kulttuureihin.

Näinkö allahi sanoo?

• Anonyymi00002

Ongelmia voi tulla jos on suuria määriä täällä meilläkin. Onko ollut ongelmia niitten kanssa ? seuraillaan tilannetta.

• Anonyymi00004

Eivät ymmärrä.

• Anonyymi00005

Suomessa on vain Suomen laki, muut lait ovat vain "lakeja", etnisiä ja uskonnollisia määräyksiä, joilla voi haistattaa pitkät.

• Anonyymi00006

Missä milloin, tuollainen keskustelu on käyty ???

• Anonyymi00007

Kyllä on taas niin persutekstiä, niin persutekstiä….

Suomeen suurimmat maahanmuuttajamäärät ovat tulleet aina, kun persut ovat olleet hallitusvastuussa.

• Anonyymi00008

Kimmo Kiljunen lupaa videolla venäläisille, että itäraja aukeaa Venäjältä tuleville heti kun demarit pääsevät Perussuomalaisten paikalle hallitukseen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kimmo Kiljunen lupaa videolla venäläisille, että itäraja aukeaa Venäjältä tuleville heti kun demarit pääsevät Perussuomalaisten paikalle hallitukseen.

Pitää alkaa suunnitella Suomesta pois muuttoa!

• Anonyymi00016

näkyikö natseja??

• Anonyymi00009

Eivät ymmärrä, mutta mitä ei tekisi vihervassujen aatteen takia

• Anonyymi00010

venäläiset ovat kovia vakoilee ja varmaan osa tulleet tänne urkkimaan venäjän valtion toimesta.

• Anonyymi00019

Ja aamulla nänniesi pihat puhuvat ääniä jolle puheet eivät riitä sen jälkeen kun olin jo unohtanut sinut viimeksi?

• Anonyymi00011
    • Anonyymi00015

Nykytyttölölöisiä pelottaa tulevaisuus ja vanhaksi kehittyminen?

• Anonyymi00017

Mulla on yksisarvinen sateenkaari paita joten koske.

• Anonyymi00018

Muistat varmaan, että vihervassari on satuolento?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe