Tämä oli mielenkiintoinen keskustelu. Imaami sanoo, Sharia laki kuuluu ja sopii Suomeen. Hän selvittää samassa puheessaan homouden olevan kuolemantuomio. Huone täynnä eri poliitikkoja ja edustajia. ”Persu” oli ainoa joka sanoi kuuluvasti, EI KUULU missään nimessä Suomeen jo pelkästään tähän yksittäiseen lakipykälään vedoten.
Ymmärtämättömällä tavalla silti vihreät ja vasemmisto puolustavat Sharialakia ihmisoikeusnimikkeen alla, sekä muslimeja, ja haluavat ilolla ottaa heitä lisää maahamme, istumaan tukijärjestelmämme elätettäviksi. En ymmärrä yhtään. Seuraan mielenkiinnolla alkaako muslimeja tulla valituiksi eduskuntaammekin laatimaan lakeja seuraavissa vaaleissa..
Ymmärtääkö vihervassarit, mitä sharialaki merkitsee naisille
19
185
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muslimit/islamistit ovat kamalaa porukkaa.
Näihin ei voi koskaan luottaa.
Outoja tapoja ja uskomuksia. Kummallisia näkemyksiä ja toisten uskontojen ja ihmisten pilkkaaamista.
Nämä kannattaa kiertää mahdollisimman kaukaa eikä olla missään tekemisissä.- Anonyymi00003
Juuri niin. Jos ei jostain asiasta tiedä mitään , niin paras konsti on laittaa tulpat korviin ja vetää säkki päähän ja kehittää omassa kieroutuneessa mielessä omituisia uhkakuvia.
Tämä on paras tapa tutustua eri kulttuureihin. - Anonyymi00014
Anonyymi00003 kirjoitti:
Juuri niin. Jos ei jostain asiasta tiedä mitään , niin paras konsti on laittaa tulpat korviin ja vetää säkki päähän ja kehittää omassa kieroutuneessa mielessä omituisia uhkakuvia.
Tämä on paras tapa tutustua eri kulttuureihin.Näinkö allahi sanoo?
- Anonyymi00002
Ongelmia voi tulla jos on suuria määriä täällä meilläkin. Onko ollut ongelmia niitten kanssa ? seuraillaan tilannetta.
- Anonyymi00004
Eivät ymmärrä.
- Anonyymi00005
Suomessa on vain Suomen laki, muut lait ovat vain "lakeja", etnisiä ja uskonnollisia määräyksiä, joilla voi haistattaa pitkät.
- Anonyymi00006
Missä milloin, tuollainen keskustelu on käyty ???
- Anonyymi00007
Kyllä on taas niin persutekstiä, niin persutekstiä….
Suomeen suurimmat maahanmuuttajamäärät ovat tulleet aina, kun persut ovat olleet hallitusvastuussa.- Anonyymi00008
Kimmo Kiljunen lupaa videolla venäläisille, että itäraja aukeaa Venäjältä tuleville heti kun demarit pääsevät Perussuomalaisten paikalle hallitukseen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kimmo Kiljunen lupaa videolla venäläisille, että itäraja aukeaa Venäjältä tuleville heti kun demarit pääsevät Perussuomalaisten paikalle hallitukseen.
Pitää alkaa suunnitella Suomesta pois muuttoa!
- Anonyymi00016
näkyikö natseja??
- Anonyymi00009
Eivät ymmärrä, mutta mitä ei tekisi vihervassujen aatteen takia
- Anonyymi00010
venäläiset ovat kovia vakoilee ja varmaan osa tulleet tänne urkkimaan venäjän valtion toimesta.
- Anonyymi00019
Ja aamulla nänniesi pihat puhuvat ääniä jolle puheet eivät riitä sen jälkeen kun olin jo unohtanut sinut viimeksi?
- Anonyymi00011
- Anonyymi00015
Nykytyttölölöisiä pelottaa tulevaisuus ja vanhaksi kehittyminen?
- Anonyymi00017
Mulla on yksisarvinen sateenkaari paita joten koske.
- Anonyymi00018
Muistat varmaan, että vihervassari on satuolento?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181