Olen kotoisin Potenzan provinssista Napolista länteen. Olen syntynyt köyhään ja siten tavalliseen perheeseen.Emme kuitenkaan olleet maalaisia.Isäni oli lihakauppias ja äitini hoiti minua sisaruksiani. Meitä oli kuusi. Olin meistä toiseksi vanhin, joten osasin käytellä jo taitavasti lihaveitsiä ja hoidella myyntityön. Vanhin sisareni hoiti laskutuksen, koska hän oli hyvä numeroissa.
En oikein itsekään tiedä, miksi seison aurinkovarjon alla kilparadan varikolla. Rata on tulikuuma. Joudun nostelemaan jalkoja tämän tästä kuin sisilisko, jottei ne palaisi rakoille. On juotava vettä. Paljon vettä.
Hiuksia ei saa laittaa kiinni, joten päässä väkisin humisi. Lisäksi vieressäni on kypäräpäinen kuljettaja autossaan, joka keskittyi tulevaan formulakisaan tuijottamalla reisiäni. Napani näkyi, sillä paitapuserot sponsoroinut jalostamofirma oli vaatinut, että paidat solmittaisiin rintojen välistä yhteen. Rintaliivejä ei saanut pitää. Tunsin oloni vähintäänkin alastomaksi. Jos isä näkisi minut, saisin ympäri korvia. En voi kuvitellakaan, kuinka äiti reagoisi.
Meille kuitenkin maksettiin tästä. Lisäksi muiden tyttöjen joukkoon oli helppo kadota. Emme luultavasti olleet varikolla enää persoonallisuuksia, vaan monenkirjavaa naismassaa ympäri maailman. Sain paljon uusia ystäviä, vaikka jotkut heistä tuntuivat olevan aivan bimboja. Monet heistä jopa suoraan sanoivat, antaisivat heti tilaisuuden avauduttua kuskeille, tai kenelle tahansa vähänkin tärkeälle henkilölle päästäkseen eteenpäin elämässä.
Minua ei tällainen ajattelutapa kiehtonut. Olin kunnon tyttö kunnollisesta perheestä. Kävin kirkossa ja olin liiketoiminnassa asiakaslähtöinen. Kaikki pitivät minusta. Menisin jonain päivänä naimisiin, saisin lapsia ja jatkaisin perinteikkään yrityksemme viitoittamalla tiellä.
Huomasin, että formulakuljettaja autossaan puristeli haaroväliään. Toivottavasti hän ei törmää kilpailussa pulvääseen tai aja mutkassa ulos, toivoin yritin piiloutua itseeni, mutta se ei oikein onnistunut.
(hihitystä)
Impotenza
19
190
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mjuu
Funeaulla onkin menossa formulapössis. Tämä on selvästi uusi virtaus, josta hän ei taatusti tiedä yhtään mitään.
Lisäksi tuolla tekstissä on asiavirhe. On nimittäin niin että Potenza sijaitsee Napolista itään eikä länteen
Lännessä on meri.
(naurua) - Anonyymi00002
Miksi formulakuljettaja on mies? 😡
🦄- Anonyymi00004
Mjaa
Eivätkö sitten ole miehiä? Onko naisilla oma formula?
Mielestäni näinkin asian voi ilmaista.
Tästä tekstistä kyllä puuttuu se räikeämpi sovinismi, kuten suorat ehdotukset ja takapuolen kopelointi.
Lisäksi voisi olla megaherkullista tuoda esiin tällaisten varikkotipujen väliset nokkimiset.
Siitä saisi varmaan hyvät naurut.
(naurua) - Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mjaa
Tästä tekstistä kyllä puuttuu se räikeämpi sovinismi, kuten suorat ehdotukset ja takapuolen kopelointi.
Lisäksi voisi olla megaherkullista tuoda esiin tällaisten varikkotipujen väliset nokkimiset.
(naurua)Huimaus
Johtuen kuumuudesta ja seisoskelusta auringonpaisteessa, elimistöni nousi kapinaan harrastuksiani vastaan ja päätti huimauttaa itsensä pois radalta. Päivänvarjo tipahti otteestani ja olin kaatua polvilleni. Voin todella huonosti.
Lopulta minua tuettiin horjuessani kohti varjoja ja viileyttä. Olin kadottanut aurinkolasini ja olin oksentaa varikkohallin lattialle. Formulat haisivat etovalle. Kaikki käryt ja kumin lemu tuntui täysin sietämättömältä. Oli vaikea hengittää. Onnekseni lääketieteellistä oppineisuutta oli paikalla sankoin joukoin, joten sain apua.
Häpesin itseäni. Olin sentään italialaista verta, mutta horjuin avuttomana omassa äidinkielessäni pitkin käytäviä pystyssä pideltävänä, kun taas skandinaavit eivät olleet moksistaan, vaan surkuttelivat tilaani.
Yksi vähemmän oli heidän kannaltaan positiivinen uutinen.
Päädyin valtavaan matkailuautoon, jossa oli lähes siedettävää. Minulle tarjottiin juotavaa ja rauhoittavia sanoja. Kaikki oli hyvin. Oli vain odotettava, kerrottiin. Lämpöhalvaus, lausuttiin.
Mitattiin verenpaine ja kuunneltiin sydäntä. Sitten juotiin jälleen Eviania. Olin kuulemma tulikuuma.
Tuuletin asetettiin puhaltamaan huoneilmaa pitkin pituuttaan lojuvalle minäkuvalle. Päässäni pyöri. Suussani oli oksennuksen maku.
Näytin varmaan naurettavalta. Väsymys oli valtava. Raajani tuntuivat painavan tonnin ja pää kolme.
Hirveä sählääjä.
(reps) - Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mjaa
(naurua)Tässä maailmassa on tasan yksi asia, jota XX-kromosomeilla varustettu henkilö ei voi tehdä, ja se on siittäminen.
Sinulla ei siis ole reaalimaailmaan perustuvia syitä olla kirjoittamatta fiktioosi naispuolisia formulakuskeja. 😄
Tuo formulaympäristö on todennäköisesti epäterve muutenkin. Normaalilla työpaikalla toisten takapuolen koskettelusta saa varoituksen. Veikkaan, ettei tuolla saa. Mainehaittaa kyllä tulee kourijalle.
🦄 - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tässä maailmassa on tasan yksi asia, jota XX-kromosomeilla varustettu henkilö ei voi tehdä, ja se on siittäminen.
Sinulla ei siis ole reaalimaailmaan perustuvia syitä olla kirjoittamatta fiktioosi naispuolisia formulakuskeja. 😄
Tuo formulaympäristö on todennäköisesti epäterve muutenkin. Normaalilla työpaikalla toisten takapuolen koskettelusta saa varoituksen. Veikkaan, ettei tuolla saa. Mainehaittaa kyllä tulee kourijalle.
🦄Mjoo
Hiton vaikeaa ujuttaa naista rattiin kun en yhtään tiedä kuinka tuollaista vehjettä ajetaan.
Kai niissä on jokin kaasupoljin. Ja se ratti.
(naurua) - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mjoo
Hiton vaikeaa ujuttaa naista rattiin kun en yhtään tiedä kuinka tuollaista vehjettä ajetaan.
Kai niissä on jokin kaasupoljin. Ja se ratti.
(naurua)Minä kerron:
Nainen sulautuu yhteen auton kanssa. Käden, ohjauspyörän, raidetankojen ja renkaiden välinen ero sumenee. Signaalit kulkevat vaivatta sydämestä aivoihin ja sieltä aina renkaisiin saakka.
Liike lähtee vatsasta. Halu kulkea vauhdilla eteen päin välittyy jalkaan, kaasupolkimeen, moottoriin ja taas renkaisiin.
Auton liike tuntuu kehossa ja aivoissa kuin huumeelta. Se sekoittuu omiin ajatuksiin ja sulautuu niihin.
Auto ja minä olemme yhtä. 😁💖🏎️
🦄 - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minä kerron:
Nainen sulautuu yhteen auton kanssa. Käden, ohjauspyörän, raidetankojen ja renkaiden välinen ero sumenee. Signaalit kulkevat vaivatta sydämestä aivoihin ja sieltä aina renkaisiin saakka.
Liike lähtee vatsasta. Halu kulkea vauhdilla eteen päin välittyy jalkaan, kaasupolkimeen, moottoriin ja taas renkaisiin.
Auton liike tuntuu kehossa ja aivoissa kuin huumeelta. Se sekoittuu omiin ajatuksiin ja sulautuu niihin.
Auto ja minä olemme yhtä. 😁💖🏎️
🦄Oikein hyvä. Siis mallikas kuvaelma.
Musta tuntuu että mä jätän ton böönan jäähtymään tuohon sohvalle (vai vuodeko se oli). ja toimitan paikalle riennoissaan ja kappailuissaan epäonnistuneen formulakuskin.
Hän olisi voinut vaikka jäädä kisan viimeiseksi, tai peräti romuttanut autonsa. Jääden viimeiseksi
Eli paikalla olisi monta mokaajaa ja potilasta.
(hihitystä) - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oikein hyvä. Siis mallikas kuvaelma.
Musta tuntuu että mä jätän ton böönan jäähtymään tuohon sohvalle (vai vuodeko se oli). ja toimitan paikalle riennoissaan ja kappailuissaan epäonnistuneen formulakuskin.
Hän olisi voinut vaikka jäädä kisan viimeiseksi, tai peräti romuttanut autonsa. Jääden viimeiseksi
Eli paikalla olisi monta mokaajaa ja potilasta.
(hihitystä)Fuffe.
Minä saan syviä ja voimakkaita esteettisiä elämyksiä teknologiasta, erityisesti hyvin suurista kulkuneuvoista. (Polkupyörä on liian pieni.)
En useinkaan saa esteettisiä elämyksiä sellaisista teoksista, jotka on tehty varta vasten esteettisten elämysten luomiseksi.
Olen jo kauan sitten kysynyt tekoälyltä, mikä minussa on tämän(kin) suhteen vinossa. Tekoäly rauhoitteli minua ja kertoi minulle, että ajatteluni on hyvin normaalia insinööreille.
Minä en kuitenkaan ole insinööri.
Olen teknologiaesteetikko, joka häpeilemättä nauttii teknologian herättämistä tunteista! 🌪️😍💥🚀⚙️💨💫
🦄 - Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Huimaus
Johtuen kuumuudesta ja seisoskelusta auringonpaisteessa, elimistöni nousi kapinaan harrastuksiani vastaan ja päätti huimauttaa itsensä pois radalta. Päivänvarjo tipahti otteestani ja olin kaatua polvilleni. Voin todella huonosti.
Lopulta minua tuettiin horjuessani kohti varjoja ja viileyttä. Olin kadottanut aurinkolasini ja olin oksentaa varikkohallin lattialle. Formulat haisivat etovalle. Kaikki käryt ja kumin lemu tuntui täysin sietämättömältä. Oli vaikea hengittää. Onnekseni lääketieteellistä oppineisuutta oli paikalla sankoin joukoin, joten sain apua.
Häpesin itseäni. Olin sentään italialaista verta, mutta horjuin avuttomana omassa äidinkielessäni pitkin käytäviä pystyssä pideltävänä, kun taas skandinaavit eivät olleet moksistaan, vaan surkuttelivat tilaani.
Yksi vähemmän oli heidän kannaltaan positiivinen uutinen.
Päädyin valtavaan matkailuautoon, jossa oli lähes siedettävää. Minulle tarjottiin juotavaa ja rauhoittavia sanoja. Kaikki oli hyvin. Oli vain odotettava, kerrottiin. Lämpöhalvaus, lausuttiin.
Mitattiin verenpaine ja kuunneltiin sydäntä. Sitten juotiin jälleen Eviania. Olin kuulemma tulikuuma.
Tuuletin asetettiin puhaltamaan huoneilmaa pitkin pituuttaan lojuvalle minäkuvalle. Päässäni pyöri. Suussani oli oksennuksen maku.
Näytin varmaan naurettavalta. Väsymys oli valtava. Raajani tuntuivat painavan tonnin ja pää kolme.
Hirveä sählääjä.
(reps)Matkailuauto
Ensin matkailuautoon lensi sisään ovesta kypärä, sitten kirosanapilvi, näiden perässä paikalle tömisteli kiukkuinen formulamies haalareissaan. Hän oli hikinen ja hänen naamansa punoitti. Miekkonen tallusteli ympäriinsä ja manaili, eikä huomannut lainkaan minua. Olin vain varikkorekvisiittaa. Olin neiti olematon. Luultavasti paikkana hierarkiassa tuli vararenkaan ja jakoavaimen jälkeen ennen kahviautomaattia. Saatoin olla myös joku kuva seinällä, jota oli paranneltu tussilla.
Formulamies istahti alas ja sätti kaikkea mahdollista taivaan ja radan välillä. Hän joi tyhjäksi kivennäisvesipulloni ja puhui minulle kuin nukelle sohvalla. Saatoin vaikuttaa yhä hieman poissaolevalta, sillä en kokenut olevani läsnä, vaikka hän puhui minulle.
Oli väärät kumit ja kusipäisiä kanssakilpailijoita. Oli sitä ja tätä listalla. Hän vaikutti olevan aivan tolaltaan.
Kokeilin otsaani. Ehkä minun tulisi häipyä täältä, mietin ja laskeskelin poistumisreitin kiemuroita. Tuollaisessa mielentilassa saattaisi tapahtua mitä hyvänsä, jollaiseen hän oli joutunut. Hän oli normaalin ulottumattomissa.
- Kukas helvetti sinä olet?
- Moi. Minä olen vaan ihan nobody, sanoin ja oiln nousemassa jo ylös. Oloni oli varsin tukala.
- Ortko täällä varkaissa? Vie perkele mitä huvittaa. Ei mitään väliä.
- Ei kun pyörryin varikolla. Toivat tänne toipumaan.
- Munan perässäkö täällä hiihdät? Ketkä toivat?
- Varikolta lääkäri ja joku toinen. En muista. Siis olin pökertyä jo ennen lähtöä.
- Paska lähtö. Heti ripustukset solmussa sen stnan pellen, puusilmän takia. Turpaan pitäisi vetää.
- Jos minä tästä. Voin jo ihan hyvin. Kiitos.
- No minä en voi. Näytänkö hyvinvoivalta… Mitä hä?
- Kieltämättä tunnut olevan hieman stressaantunut. Ehkä kannattaisi levätä, ehdotin ja vilkaisin ovelle.
Sitten haalarimies puhkesi itkuun.
Sitten hän taas raivosi.
(naurua) - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Matkailuauto
Ensin matkailuautoon lensi sisään ovesta kypärä, sitten kirosanapilvi, näiden perässä paikalle tömisteli kiukkuinen formulamies haalareissaan. Hän oli hikinen ja hänen naamansa punoitti. Miekkonen tallusteli ympäriinsä ja manaili, eikä huomannut lainkaan minua. Olin vain varikkorekvisiittaa. Olin neiti olematon. Luultavasti paikkana hierarkiassa tuli vararenkaan ja jakoavaimen jälkeen ennen kahviautomaattia. Saatoin olla myös joku kuva seinällä, jota oli paranneltu tussilla.
Formulamies istahti alas ja sätti kaikkea mahdollista taivaan ja radan välillä. Hän joi tyhjäksi kivennäisvesipulloni ja puhui minulle kuin nukelle sohvalla. Saatoin vaikuttaa yhä hieman poissaolevalta, sillä en kokenut olevani läsnä, vaikka hän puhui minulle.
Oli väärät kumit ja kusipäisiä kanssakilpailijoita. Oli sitä ja tätä listalla. Hän vaikutti olevan aivan tolaltaan.
Kokeilin otsaani. Ehkä minun tulisi häipyä täältä, mietin ja laskeskelin poistumisreitin kiemuroita. Tuollaisessa mielentilassa saattaisi tapahtua mitä hyvänsä, jollaiseen hän oli joutunut. Hän oli normaalin ulottumattomissa.
- Kukas helvetti sinä olet?
- Moi. Minä olen vaan ihan nobody, sanoin ja oiln nousemassa jo ylös. Oloni oli varsin tukala.
- Ortko täällä varkaissa? Vie perkele mitä huvittaa. Ei mitään väliä.
- Ei kun pyörryin varikolla. Toivat tänne toipumaan.
- Munan perässäkö täällä hiihdät? Ketkä toivat?
- Varikolta lääkäri ja joku toinen. En muista. Siis olin pökertyä jo ennen lähtöä.
- Paska lähtö. Heti ripustukset solmussa sen stnan pellen, puusilmän takia. Turpaan pitäisi vetää.
- Jos minä tästä. Voin jo ihan hyvin. Kiitos.
- No minä en voi. Näytänkö hyvinvoivalta… Mitä hä?
- Kieltämättä tunnut olevan hieman stressaantunut. Ehkä kannattaisi levätä, ehdotin ja vilkaisin ovelle.
Sitten haalarimies puhkesi itkuun.
Sitten hän taas raivosi.
(naurua)Mjoo
Hurjaa tämä formulapössis. Luulisi nyt olevan hieman rlegantimpaa kuin tällainen holtiton mesoaminen ja riehunta.
Olisi pitänyt valita toinen otsikko. Tämä kuulostaa infantiililtä.
(hirn)
- Anonyymi00003
Laura Denver, tuo köyhälistön Keltaruusu joka ratin Alta. -sivu
- Anonyymi00005
Kuinka montaa naista herjaat poitsu täällä? Kaikenmaailman Marianneista ja Marioista hourit täällä jatkuvalla syötöllä. En ihan usko siihenkään, että kyseessä olisi täysin joku fuusiomöykky
- Anonyymi00006
🤭🤭🤭
- Anonyymi00007
😂
- Anonyymi00010
Sen toisen mielenvikaisen pakkomielteen perässäkö tulit tänne toimittamaan H nainen tätä vajaamielisen nk lokakampanjaa? Varo etten sittenkin tule ja pistä veivaamaan caipiroscaa ja arvostele ripeyttä. No ei VVaan vain kuolleen ruumiini yli
- Anonyymi00011
Ei kiinnosta sen eräiden hiljaisuuden jälkeen kyllä yhtään miltä kioski näyttää kokonaisuudessaan 2 staffilaista
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei kiinnosta sen eräiden hiljaisuuden jälkeen kyllä yhtään miltä kioski näyttää kokonaisuudessaan 2 staffilaista
"Va Pettaja Panhuilistina" pyyhkäsee kyl suotki yli. Kuulemma.
- Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sen toisen mielenvikaisen pakkomielteen perässäkö tulit tänne toimittamaan H nainen tätä vajaamielisen nk lokakampanjaa? Varo etten sittenkin tule ja pistä veivaamaan caipiroscaa ja arvostele ripeyttä. No ei VVaan vain kuolleen ruumiini yli
Tervettä leikkiä, toivottavasti. Juttusi noin muuten on kyllä hyvin sekavia. Kirjainpelleilyn voit lopettaa, kiitoosh.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1223835Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta163577Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1172509Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten802460Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää532432Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom82380Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole212337Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1582246HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a364362007Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin591935