https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/9340001
Tuntuu että ei ole tehtäviensä tasalla ja luottamus on mennyt.
Olisiko Hesarin päätoimittajan aika erota ?
11
123
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuo virhe saattoi aiheuttaa pakokauhua uutisen lukeneille.
- Anonyymi00002
Tekoäly ei tee tuollaisia virheitä, joten mistäköhän on kyse. Tekoäly on aina hyvin varovainen tuon tyyppisen faktatiedon kanssa.
- Anonyymi00003
TÄ käytti vain ihmisen syöttämää väärää tietoa
- Anonyymi00005
Tekoäly kyllä tekee juuri tosi paljon virheitä ja ihan koko ajan.
Mutta saattoi se olla tarkoituksellista pelottelupropagandaa kyllä. - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
TÄ käytti vain ihmisen syöttämää väärää tietoa
Tekoäly tarkistaa faktatiedot monista lähteistä. Se ei voi aina luottaa yhteen, tai kahteenkaan. lähteeseen. Vaikuttaa selittelyltä nyt.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tekoäly tarkistaa faktatiedot monista lähteistä. Se ei voi aina luottaa yhteen, tai kahteenkaan. lähteeseen. Vaikuttaa selittelyltä nyt.
Tekoäly päätteli että droonit oli venäjän koska mediassa liki kaikki drooniuutiset liittyy venäjään
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tekoäly kyllä tekee juuri tosi paljon virheitä ja ihan koko ajan.
Mutta saattoi se olla tarkoituksellista pelottelupropagandaa kyllä.https://magneettimedia.com/tag/butsan-veriloyly/
Hesari on NATO valhe generaattori
- Anonyymi00004
Oliko tarkoituksellinen pelotteluotsikko?
Mutta joka tapauksessa tekoälyyn ei voi ollenkaan luottaa, sen olen monesti nähnyt että se tuottaa valhetta valheen perään, silkkaa sontaa monesti.- Anonyymi00007
Ei ehkä kuitenkaan tuon tyyppisissä asioissa. Salaliittoteorioiden kohdalla olen havainnut annettavan väärääkin tietoa, kun asiallinen vastaus olisi ollut AI lta, että varmaa tietoa ei ole.
- Anonyymi00010
Vakava moka oli
- Anonyymi00011
Oli heikoin lenkki, hyvästi untamoinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752855Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka412271Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1101712
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661307
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771141