Elämme aikaa - laittomuuden aikaa
Helluntaiprofetiat (ja niitä riittää) lietsovat sotaa ja ylöstempausta omilleen sodan jaloista.
Toinen merkillepantava asia on että helluntailaiset yllyttävät jäseniään vihaan naapurimaata ja pakkovauvakastettuja kohtaan ?
Huomatkaa että Suomen Hallituksessa korkeimmassa päättävässä elimessä on kaksi helluntailaista.
Tukholman helluntaiprofetia lietsoo sotaa.
- helluntailaisten Tukholman sotaprofetia -
9
100
Vastaukset
- Anonyymi00001
Varoitus !
Se on epäjumalien palvomista jos Suomessa palvotaan ydinaseita ja keskinäistä vihaa. - Anonyymi00002
Lahkolaisuus kasvattaa jäsenensä armovarkauteen.
- Anonyymi00003
Olisi se Jumalasta jos lahkopastori varoittaisi sammakko hengistä.
Ilm 16:13: "Ja minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista."- Anonyymi00005
älä viitti - sinut tunnetaan panetteluhengestäsi- jahkailla lihasi tyydyttämiseksesi raamatunlauseita palstalla.
Et edes tiedä, mihin lahkoon itse edes kuulut
- Anonyymi00007
kukahan se palstalla jauhaa näitä pakko- vauvakasteita-
eli ovat sanoissaan kohdistamassa vain helluntai - sitä ja tätä juttuaan.
Vapaissa suunnissa on uskovien kasteet- mutta alkeiskasteissa riehuvat --
voihan heille vastata- Nooan vesipesusta- jossa hukutettiin Jumalataon maailma ja siihenhän se kasteen ---hauta---viittaa--
Ei pidä unohtaa Raamatun--- opetuskia ja vesittää ne perinneoppiin. - Anonyymi00008
Lahkolaisuudesta syntyy viha ja eriseuraisuus.
- Anonyymi00009
Helluntailaisuuden perustajilla homppelimiehillä ei ollut mielessä sotaprofetiat vaan muut himot.
- Anonyymi00010
Olen nähnyt, en kerro väestöryhmästä suomen rasismi sekoilun takia, ett kaupan invalidi parkkipaikalle pysäköi auton jolla ei tuulilasissa ole invalidi lappua, henkilö on tunnustava kristitty.
Itse en uskalla osallistua laittomuuteen, sillä se on tahallista syntiä.- Anonyymi00011
Vähemmistön oikeuksilla laitetaan valtaväestö kyykkyyn.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853541
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1871403- 771387
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401070Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310962- 45887
- 95867
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78855Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124835