Ajattelen miten vapari viettää Pääsiäistä.
Olisiko siinä tällaisia tapahtumia:
Palmusunnuntaina naapurin lapset virpovat vaparin tuoreeks, terveeks.
No, mikäs siinä. Vapari antaa virpojille loput vähäiset kolikot, kun maksupäätteellä ei voi maksaa.
Vapari ajattelee että onkohan tuokin bisnestä:
On kuullut sanonnan:
"Muut ne virpoo vitosella - minä kysyn kymppiä!"
Vapari käy hakemassa pajunkissoja kaupungin maalta, ja ajattelee että onkohan tämä jokamiehenoikeus - no ei tämä suuri synti ole.
Kiirastorstaina kristityt ehtoollisella.
Vapari syö mämmiä - herkkuruokaa.
Vapari ottaa pari lasillista viskiä, ja humaltuu .....
Pitkäperjantai. Jeesus kuoli ristillä.
Rankka kuolema - mutta mitä se minuun, vapariin liittyy?
Lankalauantai - nytkö se Jeesus oli haudassa.
Vapari menee Pääsiäiskirkkoon.
Yllättävän paljon on porukkaa.
Nuoria, lapsia.
Kauniita lauluja kirkkokansa laulaa.
Urut soivat.
Iloisia ihmisiä.
Miten vapari viettää Pääsiäistä?
22
184
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei tuo ole vapari. Vaparithan vain raivoaa ja kirjoittelee kanteluita. Se on ihmisoikeusloukkaus kuulemma, että muut voivat telkkarista katsoa jumalanpalvelusta. Ja sitä rataa.
- Anonyymi00003
Vapari ottaa rennosti kun kirkkokansaa kärvistelee syntisenä ha hkvettiä peläten.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vapari ottaa rennosti kun kirkkokansaa kärvistelee syntisenä ha hkvettiä peläten.
Pääsiäinenhän on iloinen juhla. Vapareille taitaa tehdä tiukkaa.
- Anonyymi00011
Ei tuu. Tulee.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei tuu. Tulee.
(Erästä mainosta mukaillen:)
Vaparin ystävä soittaa vaparille:
Olis huomenna autokyyti pääsiäiskirkkoon.
Tuutko mukaan ?
Vapari:
En. Tuun !
- Anonyymi00002
Ai vapaa-ajattelija menee pääsiäiskirkkoon. Voi olka kuule, että eadiokaan ei ole Yken ykkösellä kirkonmenojen aikaan.
- Anonyymi00004
Unohtamalla päivänsä ja hukkaamalla hetkensä siis.
- Anonyymi00005
Vapari on sanonta vapaauinnille enkä aio uida pääsiäisenä.
- Anonyymi00013
Vapari onkii ja heittää virveliä eli harrastaa vapa-ajattelua, siis vapaongintaa.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vapari onkii ja heittää virveliä eli harrastaa vapa-ajattelua, siis vapaongintaa.
Virvelin heiton jälkeen onkii sen takaisin järvestä?
Rahaa virpojille? Sellaista tapaa en tiennytkään, karamelleja tms. on annettu.
Mämmi on hyvää. Ja kyllä, tiedän että on myös happamattoman leivän symboli. Myös Luostari-juusto on nimestään riippumatta hyvää.
Lammasta voisikin hyvin pitkästä aikaa kokeilla valmistaa.- Anonyymi00009
Millä tavoin happamaton leipä liittyy kristilliseen pääsiäiseen?
-/Rahaa virpojille?/-
"Virvon, varvon tuoreeks, terveeks
sulle vitsa, mulle palkka"
Siis virvottava saa värikkäästi kreppipaperein koristellun virpomavitsan omakseen......mielelläänhän siitä jonkun kolikon antaa jos ei ole karkkia.
Onhan sen tekemisessä ollut vaivaa.
- Anonyymi00007
Naapurin venäläisperheen tytär kävi virpomassa minut tuoreeks, terveeks.
Jospa se oli korvaus siitä kun venäläissotilas haavoitti isääni Talvisodan rintamalla 1940. - Anonyymi00008
Minkätakia politiikoille maksetaan niin suurta palkkiota ja miksi ne vetää välistä koko ajan ja se tuntuu vaan olevan ok????????,??
- Anonyymi00010
.....ja Pääsiäiskirkosta vapari lähtee näkemästään ja kuulemastaan virkistyneenä, ja ajattelee, että jospa sitä hänkin vielä tulee uskoon.....
- Anonyymi00012
Tää ei ny kuule toimi. Sorry.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Etpä sinä tiedät miten ihmiset tulevat uskoon ja milloin.
Sorry. - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei niin. Sääliksi käy vapaa-ajattelijaa joka ei voi "tulla uskoon" vaikka tahtoisikin. Se mikä on ihmiselle mahdotonta, on kuitenkin Jumalalle mahdollista. Toivosta ei pidä luopua.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei niin. Sääliksi käy vapaa-ajattelijaa joka ei voi "tulla uskoon" vaikka tahtoisikin. Se mikä on ihmiselle mahdotonta, on kuitenkin Jumalalle mahdollista. Toivosta ei pidä luopua.
Oletko kuullut kun Toivo tuli Uskoon?
Äh, nyt taisi mennä homoerotiikan puolelle... - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oletko kuullut kun Toivo tuli Uskoon?
Äh, nyt taisi mennä homoerotiikan puolelle...Ei mennyt, kun usko kirjoitetaan pienellä u:lla.
- Anonyymi00017
Sukulaisia tulee kylään. Ruoan laittoa
Muina päivinä rentoa oloa ja ulkoilua runsaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181