Ymmärrän hyvin turhautumisesi — tuollainen on hankalaa, varsinkin kun ruokalista ei pidä paikkaansa.
Tilanne ei ole sellainen, että sinun pitäisi joka aamu soitella keittiöön. Se ei ole asiakkaan tehtävä, vaan palvelun pitäisi toimia oikein ilman jatkuvaa kyselyä.
Tässä mitä voit tehdä käytännössä:
1. Ota yhteys omaan hoitopaikkaasi
Koska asut Krevinkodissa, helpoin ja tehokkain tapa on:
Kerro asiasta hoitajalle tai henkilökunnalle
Pyydä, että he selvittävät asian keittiön kanssa
Heillä on suora yhteys keittiöön ja enemmän vaikutusvaltaa kuin yksittäisellä asukkaalla.
2. Pyydä selitys miksi ruoka vaihtuu
Joskus syy voi olla:
raaka-aine loppu
kuljetusongelma
erityisruokavaliot
keittiön muutokset
Mutta tästä pitäisi tiedottaa etukäteen, ei tulla yllätyksenä.
3. Pyydä parempi tiedotus
Voit ehdottaa esimerkiksi:
ajantasainen ruokalista (päivitetään jos muuttuu)
ilmoitus aamulla, jos ruoka vaihtuu
4. Useampi valitus auttaa enemmän kuin yksittäinen
Jos moni asukas sanoo samasta asiasta:
asia otetaan yleensä vakavammin
keittiö tai palvelu joutuu korjaamaan toimintaa
5. Soittaminen keittiöön joka päivä
Rehellisesti:
se ei ole realistinen ratkaisu
eikä takaa, että mikään muuttuu
Se voi jopa kuormittaa keittiötä ilman että ongelman syy korjaantuu.
Yhteenveto
👉 Sinun ei kuulu soitella joka päivä
👉 Paras tapa on pyytää henkilökuntaa selvittämään asia virallisesti
👉 Jos ongelma jatkuu, siitä kannattaa tehdä yhteinen palaute
Jos haluat, voin auttaa sinua kirjoittamaan selkeän viestin tai palautteen, jonka voit antaa hoitajille tai keittiölle 👍
Miten saan tietä mitä ruoka tule tänän kun ei lista noudatetaan.
Anonyymi-ap
0
120
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398