Karkotettaviksi sitä ennen nilkka pantaan seurantaan. Murheen tuojat.
Irakilais kaksoset Irskin naapurimaihin.
10
165
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaiken muoliman karvaturreja työlläkin elätettää.
- Anonyymi00002
Suomi ihmeen kiinnostava haluttu kohde eikä millään päästä eroon rikollisista kuin takiaisia mistä ei pääse.
- Anonyymi00005
kiitos vassareiden
- Anonyymi00003
suomi maksoi puolimilliä korvauksia , kun ei voitu sanoa kumpi identtissitä kaksosista päitä kantoi 🤔
- Anonyymi00004
Järkyttävää.Eräs uhitteli että palaa takaisin Suomeen kun tekee raskaaksi naisen ,kuuleman mukaan suominainen paksuna ja yrittää siten palata tänne takaisin . Mutta ei ihan tulekaan karkotettu joulukuussa rikollisena.
- Anonyymi00006
https://yle.fi/a/74-20218580
Moktar.Gubta suomi24
tuttua touhua?- Anonyymi00010
moktar gubta aiheet
- Anonyymi00007
Jos ei voi karkottaa syntymämaahan Irakiin, kyseeseen voi tulla Syyria, jonne "ISIS-valtio" pääkaupunkinaan Raqqa aikoinaan ulottui. Kaksosethan ovat identifioituneet ISIS-valtion kansalaisina. Syyriassa on nyt tosin sielläkin uusi hallinto, mutta osannevat tasata tilit entisten isisiläisten kanssa Lähi-idän oikeudenmukaisella mallilla.
- Anonyymi00008
Ei ole meidän murhe kunhan rotat laitetaan pian lentokoneeseen kaikessa hiljaisuudessa,johonkin Irakin naapuri maille.
- Anonyymi00009
Toivottavasti ratkeaa lupnnollisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181