Luopumisen tuskaa

Anonyymi-ap

3,5 vuotta olen ollut sinuun mies ihastunut / rakastunut.
Varsinkin viime vuosi on oltu hyvinkin tiiviisti tekemisissä ja tunteet on vaan syventyneet. Mutta...

Huomaan kyllä miten erilaisesti kohtelet minua vs. muita naisia. Muita tervehdit hymyillen, kosketat olkapäähän, sanot kuinka mukava on nähdä ja juttelet luontevasti,
Minua varot koskemasta kuin ruttoa, vaikka vietämme kaikista eniten aikaa yhdessä. Olet vaivaantunut, vaikka tunnemme toisemme paremmin kuin miten tunnet useimmat muut. Minulle näytät ärsyyntymisesi ja turhautumisesi.

Höystät Teams-viestejäsi muille sydämillä, kiität, olet ystävälinen, vitsailet. Et minulle, vaikka viestittelemme enemmän kuin muut.

Joskus alkuaikoina saatoit vielä koskettaa minuakin. Mikä muuttui?
Tutustuttiin liikaa? Et oikeasti pidä minusta lainkaan? Vai vetäydyit kun en osannut antaa vastakaikua, jos jotain häviävän pieniä vihjeitä kiinnostuksesta joskus osoitit - vaikka tuskin näin edes teit?

Päivä päivältä olen varmempi että tunteeni ovat koko ajan olleet täysin yksipuolisia. Olen surullinen.

18

1080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Pappi kutsuttu jo hätätilanne

    • Anonyymi00003

      Laske tuo kaveri irti ajatuksistasi ja keskittäydy muihin työpaikallasi. Ko. ihminen on ärsyyntynyt että koskaan antoi, ja yhä jatkaa, sinulle vääränlaisia viestejä. Nyt hän omalla tavallaan yrittää saada tehtyä tekemättömäksi.

      Vain kohtele häntä kuin kaikkia muitakin ihmisiä työpaikkallasi, neutraalin ystävällisesti. Lopeta viestittelyt ja aikasi tuhlaaminen hänen kanssaan
      Ala etsimään erikoisystävää työpaikkasi ulkopuolelta. Yleensäkkin työpaikka ja romantiikka ei oikein kuulu asiaan. Pitkälle vietynä jompikumpi huomaa tuon virheen, asiat kärjistyvät ja useimmin kuin ei jompikumpi (joutuu/haluaa ) jättää ko työpaikan.

      Täysin tarpeettomasti hankit harmaita hiuksia!

      • Anonyymi00004

        En koe että hän olisi kuitenkaan ärsyyntynyt minuun, päinvastoin.
        Hän näyttää minulle sellaisia puolia itsestään ja puhuu avoimemmin asioista ja myös uskaltaa näyttää niitä turhautumia joita ei muille näytä / asemansa puolesta voi näyttää. Eli tulkitsen hänen jollain tasolla luottavan minuun enemmän kuin muihin, mutta sitten kuitenkin suhtautuu muihin selkeästi lämpimämmin.
        Ota tästä nyt selvää.


    • Anonyymi00005

      Olet hänelle vain työkaveri et muuta! Sellaisille on helpompi puhua joihin ei ole tunteita.

      • Anonyymi00006

        Tosiaan se tunne, että ihastut työpaikalla varattuun naiseen.
        Pystyt hengaileen vain työpaikalla.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Tosiaan se tunne, että ihastut työpaikalla varattuun naiseen.
        Pystyt hengaileen vain työpaikalla.

        Sekin vielä että työkaveri on aivan huippu tyyppi.
        Hommatkin sujuu mallikkaasti niin sujuisi kaikki muukin.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Tosiaan se tunne, että ihastut työpaikalla varattuun naiseen.
        Pystyt hengaileen vain työpaikalla.

        Joo minä ihastuin varattuna esimieheen heti kun sen näin. Ei näin saa käydä.
        Sivusta


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Joo minä ihastuin varattuna esimieheen heti kun sen näin. Ei näin saa käydä.
        Sivusta

        Että aikamoinen vonkale...


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Sekin vielä että työkaveri on aivan huippu tyyppi.
        Hommatkin sujuu mallikkaasti niin sujuisi kaikki muukin.

        Ymmärrän tuskasi.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Joo minä ihastuin varattuna esimieheen heti kun sen näin. Ei näin saa käydä.
        Sivusta

        Kun näitä nyt vaan sattuu 😂


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Sekin vielä että työkaveri on aivan huippu tyyppi.
        Hommatkin sujuu mallikkaasti niin sujuisi kaikki muukin.

        Se on vaikea tunne... Hämmentää. Ihastumista ristiin rastiin.
        Ja on hyvä miettiä onko se juuri se ihminen vai tunne.
        Onhan se mukavaa että työssä on jännitystä...
        Pitää silti vakavasti punnita uransa kannalta.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Että aikamoinen vonkale...

        😂😂😂😂😂 O ou


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Sekin vielä että työkaveri on aivan huippu tyyppi.
        Hommatkin sujuu mallikkaasti niin sujuisi kaikki muukin.

        Ihan varmasti on 🙂 oletteko kauan tunteneet?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Kun näitä nyt vaan sattuu 😂

        Normi settii. 😌💯


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ihan varmasti on 🙂 oletteko kauan tunteneet?

        Ei näitä saa kertoo tänne 🙃


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Joo minä ihastuin varattuna esimieheen heti kun sen näin. Ei näin saa käydä.
        Sivusta

        Tosin mietin että vetääkö piriä koska on levoton...


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ihan varmasti on 🙂 oletteko kauan tunteneet?

        Sopiva määrä, niin oppii tuntemaan 🙂


    • Anonyymi00019

      Varmasti kummastuttaa että missä meni vikaan, muuta ei kannata aina itseä kaikesta syyttää, varmasti yritit kaikkensa suhteen eteen, ainakin minkä tiedän eikä helpolla luovuta.
      Nyt vaan uusia juttuja kohti ja tavata tuttavuuksia ketkä oikesti välittää.
      Ei pidä jäädä kotiin makaamaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe