Luopumisen tuskaa

Anonyymi-ap

3,5 vuotta olen ollut sinuun mies ihastunut / rakastunut.
Varsinkin viime vuosi on oltu hyvinkin tiiviisti tekemisissä ja tunteet on vaan syventyneet. Mutta...

Huomaan kyllä miten erilaisesti kohtelet minua vs. muita naisia. Muita tervehdit hymyillen, kosketat olkapäähän, sanot kuinka mukava on nähdä ja juttelet luontevasti,
Minua varot koskemasta kuin ruttoa, vaikka vietämme kaikista eniten aikaa yhdessä. Olet vaivaantunut, vaikka tunnemme toisemme paremmin kuin miten tunnet useimmat muut. Minulle näytät ärsyyntymisesi ja turhautumisesi.

Höystät Teams-viestejäsi muille sydämillä, kiität, olet ystävälinen, vitsailet. Et minulle, vaikka viestittelemme enemmän kuin muut.

Joskus alkuaikoina saatoit vielä koskettaa minuakin. Mikä muuttui?
Tutustuttiin liikaa? Et oikeasti pidä minusta lainkaan? Vai vetäydyit kun en osannut antaa vastakaikua, jos jotain häviävän pieniä vihjeitä kiinnostuksesta joskus osoitit - vaikka tuskin näin edes teit?

Päivä päivältä olen varmempi että tunteeni ovat koko ajan olleet täysin yksipuolisia. Olen surullinen.

3

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pappi kutsuttu jo hätätilanne

• Anonyymi00003

Laske tuo kaveri irti ajatuksistasi ja keskittäydy muihin työpaikallasi. Ko. ihminen on ärsyyntynyt että koskaan antoi, ja yhä jatkaa, sinulle vääränlaisia viestejä. Nyt hän omalla tavallaan yrittää saada tehtyä tekemättömäksi.

Vain kohtele häntä kuin kaikkia muitakin ihmisiä työpaikkallasi, neutraalin ystävällisesti. Lopeta viestittelyt ja aikasi tuhlaaminen hänen kanssaan
      Ala etsimään erikoisystävää työpaikkasi ulkopuolelta. Yleensäkkin työpaikka ja romantiikka ei oikein kuulu asiaan. Pitkälle vietynä jompikumpi huomaa tuon virheen, asiat kärjistyvät ja useimmin kuin ei jompikumpi (joutuu/haluaa ) jättää ko työpaikan.

Täysin tarpeettomasti hankit harmaita hiuksia!

• Anonyymi00004

En koe että hän olisi kuitenkaan ärsyyntynyt minuun, päinvastoin.
        Hän näyttää minulle sellaisia puolia itsestään ja puhuu avoimemmin asioista ja myös uskaltaa näyttää niitä turhautumia joita ei muille näytä / asemansa puolesta voi näyttää. Eli tulkitsen hänen jollain tasolla luottavan minuun enemmän kuin muihin, mutta sitten kuitenkin suhtautuu muihin selkeästi lämpimämmin.
        Ota tästä nyt selvää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7530
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2959
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1793
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      117
      1479
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1429
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1173
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      764
    Aihe