3,5 vuotta olen ollut sinuun mies ihastunut / rakastunut.
Varsinkin viime vuosi on oltu hyvinkin tiiviisti tekemisissä ja tunteet on vaan syventyneet. Mutta...
Huomaan kyllä miten erilaisesti kohtelet minua vs. muita naisia. Muita tervehdit hymyillen, kosketat olkapäähän, sanot kuinka mukava on nähdä ja juttelet luontevasti,
Minua varot koskemasta kuin ruttoa, vaikka vietämme kaikista eniten aikaa yhdessä. Olet vaivaantunut, vaikka tunnemme toisemme paremmin kuin miten tunnet useimmat muut. Minulle näytät ärsyyntymisesi ja turhautumisesi.
Höystät Teams-viestejäsi muille sydämillä, kiität, olet ystävälinen, vitsailet. Et minulle, vaikka viestittelemme enemmän kuin muut.
Joskus alkuaikoina saatoit vielä koskettaa minuakin. Mikä muuttui?
Tutustuttiin liikaa? Et oikeasti pidä minusta lainkaan? Vai vetäydyit kun en osannut antaa vastakaikua, jos jotain häviävän pieniä vihjeitä kiinnostuksesta joskus osoitit - vaikka tuskin näin edes teit?
Päivä päivältä olen varmempi että tunteeni ovat koko ajan olleet täysin yksipuolisia. Olen surullinen.
Luopumisen tuskaa
3
308
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pappi kutsuttu jo hätätilanne
- Anonyymi00003
Laske tuo kaveri irti ajatuksistasi ja keskittäydy muihin työpaikallasi. Ko. ihminen on ärsyyntynyt että koskaan antoi, ja yhä jatkaa, sinulle vääränlaisia viestejä. Nyt hän omalla tavallaan yrittää saada tehtyä tekemättömäksi.
Vain kohtele häntä kuin kaikkia muitakin ihmisiä työpaikkallasi, neutraalin ystävällisesti. Lopeta viestittelyt ja aikasi tuhlaaminen hänen kanssaan
Ala etsimään erikoisystävää työpaikkasi ulkopuolelta. Yleensäkkin työpaikka ja romantiikka ei oikein kuulu asiaan. Pitkälle vietynä jompikumpi huomaa tuon virheen, asiat kärjistyvät ja useimmin kuin ei jompikumpi (joutuu/haluaa ) jättää ko työpaikan.
Täysin tarpeettomasti hankit harmaita hiuksia!- Anonyymi00004
En koe että hän olisi kuitenkaan ärsyyntynyt minuun, päinvastoin.
Hän näyttää minulle sellaisia puolia itsestään ja puhuu avoimemmin asioista ja myös uskaltaa näyttää niitä turhautumia joita ei muille näytä / asemansa puolesta voi näyttää. Eli tulkitsen hänen jollain tasolla luottavan minuun enemmän kuin muihin, mutta sitten kuitenkin suhtautuu muihin selkeästi lämpimämmin.
Ota tästä nyt selvää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617530Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242959- 1431793
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1171479Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53764