3,5 vuotta olen ollut sinuun mies ihastunut / rakastunut.
Varsinkin viime vuosi on oltu hyvinkin tiiviisti tekemisissä ja tunteet on vaan syventyneet. Mutta...
Huomaan kyllä miten erilaisesti kohtelet minua vs. muita naisia. Muita tervehdit hymyillen, kosketat olkapäähän, sanot kuinka mukava on nähdä ja juttelet luontevasti,
Minua varot koskemasta kuin ruttoa, vaikka vietämme kaikista eniten aikaa yhdessä. Olet vaivaantunut, vaikka tunnemme toisemme paremmin kuin miten tunnet useimmat muut. Minulle näytät ärsyyntymisesi ja turhautumisesi.
Höystät Teams-viestejäsi muille sydämillä, kiität, olet ystävälinen, vitsailet. Et minulle, vaikka viestittelemme enemmän kuin muut.
Joskus alkuaikoina saatoit vielä koskettaa minuakin. Mikä muuttui?
Tutustuttiin liikaa? Et oikeasti pidä minusta lainkaan? Vai vetäydyit kun en osannut antaa vastakaikua, jos jotain häviävän pieniä vihjeitä kiinnostuksesta joskus osoitit - vaikka tuskin näin edes teit?
Päivä päivältä olen varmempi että tunteeni ovat koko ajan olleet täysin yksipuolisia. Olen surullinen.
Luopumisen tuskaa
18
956
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pappi kutsuttu jo hätätilanne
- Anonyymi00003
Laske tuo kaveri irti ajatuksistasi ja keskittäydy muihin työpaikallasi. Ko. ihminen on ärsyyntynyt että koskaan antoi, ja yhä jatkaa, sinulle vääränlaisia viestejä. Nyt hän omalla tavallaan yrittää saada tehtyä tekemättömäksi.
Vain kohtele häntä kuin kaikkia muitakin ihmisiä työpaikkallasi, neutraalin ystävällisesti. Lopeta viestittelyt ja aikasi tuhlaaminen hänen kanssaan
Ala etsimään erikoisystävää työpaikkasi ulkopuolelta. Yleensäkkin työpaikka ja romantiikka ei oikein kuulu asiaan. Pitkälle vietynä jompikumpi huomaa tuon virheen, asiat kärjistyvät ja useimmin kuin ei jompikumpi (joutuu/haluaa ) jättää ko työpaikan.
Täysin tarpeettomasti hankit harmaita hiuksia!- Anonyymi00004
En koe että hän olisi kuitenkaan ärsyyntynyt minuun, päinvastoin.
Hän näyttää minulle sellaisia puolia itsestään ja puhuu avoimemmin asioista ja myös uskaltaa näyttää niitä turhautumia joita ei muille näytä / asemansa puolesta voi näyttää. Eli tulkitsen hänen jollain tasolla luottavan minuun enemmän kuin muihin, mutta sitten kuitenkin suhtautuu muihin selkeästi lämpimämmin.
Ota tästä nyt selvää.
- Anonyymi00005
Olet hänelle vain työkaveri et muuta! Sellaisille on helpompi puhua joihin ei ole tunteita.
- Anonyymi00006
Tosiaan se tunne, että ihastut työpaikalla varattuun naiseen.
Pystyt hengaileen vain työpaikalla. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pystyt hengaileen vain työpaikalla.Sekin vielä että työkaveri on aivan huippu tyyppi.
Hommatkin sujuu mallikkaasti niin sujuisi kaikki muukin. - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pystyt hengaileen vain työpaikalla.Joo minä ihastuin varattuna esimieheen heti kun sen näin. Ei näin saa käydä.
Sivusta - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joo minä ihastuin varattuna esimieheen heti kun sen näin. Ei näin saa käydä.
SivustaEttä aikamoinen vonkale...
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sekin vielä että työkaveri on aivan huippu tyyppi.
Hommatkin sujuu mallikkaasti niin sujuisi kaikki muukin.Ymmärrän tuskasi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
SivustaKun näitä nyt vaan sattuu 😂
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hommatkin sujuu mallikkaasti niin sujuisi kaikki muukin.Se on vaikea tunne... Hämmentää. Ihastumista ristiin rastiin.
Ja on hyvä miettiä onko se juuri se ihminen vai tunne.
Onhan se mukavaa että työssä on jännitystä...
Pitää silti vakavasti punnita uransa kannalta. - Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Että aikamoinen vonkale...
😂😂😂😂😂 O ou
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hommatkin sujuu mallikkaasti niin sujuisi kaikki muukin.Ihan varmasti on 🙂 oletteko kauan tunteneet?
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kun näitä nyt vaan sattuu 😂
Normi settii. 😌💯
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihan varmasti on 🙂 oletteko kauan tunteneet?
Ei näitä saa kertoo tänne 🙃
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
SivustaTosin mietin että vetääkö piriä koska on levoton...
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihan varmasti on 🙂 oletteko kauan tunteneet?
Sopiva määrä, niin oppii tuntemaan 🙂
- Anonyymi00019
Varmasti kummastuttaa että missä meni vikaan, muuta ei kannata aina itseä kaikesta syyttää, varmasti yritit kaikkensa suhteen eteen, ainakin minkä tiedän eikä helpolla luovuta.
Nyt vaan uusia juttuja kohti ja tavata tuttavuuksia ketkä oikesti välittää.
Ei pidä jäädä kotiin makaamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222798Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101912Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671769Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521765Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971683Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211674Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701450Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001245Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121198Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311198