Veli Martin Keitel:
"Ilmestyskirja kertoo kuninkaasta, joka sai kuolettavan haavan päähänsä, mutta selvisi haavasta ja palasi uudestaan valtaan. Lisäksi se paljastaa, että vuodesta 1985 lähtien kuudes (Trump) ja kahdeksas (Trump) kuningas ovat samoja - ja että tämä kuningas on itse peto - kuitenkin Jumalan valitsema sellainen!
Sinun ei tarvitse uskoa muinaisiin profetioihin nähdäksesi, että nykyajan Babylonin, USA:n, korruptio on paljastumassa ja että tämä tapahtuu nykyisen "kuninkaan" hallitessa. Pedoksi hänet tekee se, että hän edustaa Babylonin petollisia yhdysvaltoja."
https://www.youtube.com/watch?v=HiU6dVjaU0E
Ilmestyskirja: Trump on Jumalan valitsema peto
4
105
Vastaukset
- Anonyymi00001
Trump tunnetaan hedelmistään: Valehteliko väärän todistuksen sanoneena: Ukraina hyökkäsi Venäjälle, Ukraina aloitti sodan.
- Anonyymi00002
Valehtelijat eivät pelastu.
Trump on samaa sakkia kuin Ville Mäkipelto, näitä kumpaakin jotkut sanovat kristityiksi.
- Anonyymi00003
kartelli toimii Suomessa. rahaa hamutaan jatkuvilla hinnankorotuksilla. älkää käyttäkö riistohintaisia palveluja, tehkää itse parempaa kotonanne että nää jää nuoleen näppejään.
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/68bbbd13-d6ad-4100-a0df-c118d26afb45 - Anonyymi00004
Trumpilla luoti vain vähän hipaisi korvaa, se ei ollut mikään kuolinhaava 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811426
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121355Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras241101- 231034
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114888Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46878- 18816
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65787- 40677
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..73665