Eväät syöty...
Hohottaa naiselle
16
153
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Myönnettävä on.
- Anonyymi00002UUSI
Kiva. Äitylikö ne sulle teki. Oliko voikkulii ja maitulii?
- Anonyymi00003UUSI
Ei ota silti viinaa tekee työtä, muutakaan ei ole jäljellä.
- Anonyymi00004UUSI
Sävy negatiivinen tottakai ei toivoa.
- Anonyymi00005UUSI
TE-Emulta riittää eräät koko kansalle. Kuulemma.
-sivusta - Anonyymi00006UUSI
Juurikin hyvä osoitus mihin käyttää elämässä energioitaan. Jos haluaa voittaa täällä jonkun taiston niin ehkä se on yksi helpoimmista tavoitteista elämässä, ei tarvitse laittaa edes itseään likoon, voi esiintyä vaikka naisena. Elämän menestyjät ovat kuin elämä itse, he elävät ja toimivat ja teot vaikuttavat muihinkin.
- Anonyymi00007UUSI
Nallen tiskillä ei hiekkakakut lopu. Kuulemma.
-zoomaaavaimenreiästä- Anonyymi00008UUSI
Niin, no Nalle jäikin tänne teidän kanssa hiekkalaatikolla leikkimään. Pitäkää hyvänänne.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin, no Nalle jäikin tänne teidän kanssa hiekkalaatikolla leikkimään. Pitäkää hyvänänne.
Kyllä riistan porsaasta erottaa, vaik ei itte oliska Tri Kiinni. -zoomaalisää
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä riistan porsaasta erottaa, vaik ei itte oliska Tri Kiinni. -zoomaalisää
Ettekö todellakaan muuhun elämässä kykene. Oletteko koskaan miettinyt olemassaolonne tarkoitusta ja merkitystä.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ettekö todellakaan muuhun elämässä kykene. Oletteko koskaan miettinyt olemassaolonne tarkoitusta ja merkitystä.
Sulla nyt ainakaan ei pitäis olla sulle tuntemattomien elämään minkäännäköistä merkitystä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sulla nyt ainakaan ei pitäis olla sulle tuntemattomien elämään minkäännäköistä merkitystä.
Herra jumala, juuri itse kirjoitit niin henkilökohtaiseen sävyyn kuin olla ja voi. Rehellisesti sanottuna, minua on seurattu elämässäni joka tapauksessa tavalla tai toiselle, eikä todellakaan ole kiinnostusta kenenkään tuntemattoman elämään.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Herra jumala, juuri itse kirjoitit niin henkilökohtaiseen sävyyn kuin olla ja voi. Rehellisesti sanottuna, minua on seurattu elämässäni joka tapauksessa tavalla tai toiselle, eikä todellakaan ole kiinnostusta kenenkään tuntemattoman elämään.
Jos oot ite rikollinen, ni voit olla varma että seurataan jatkossakin.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jos oot ite rikollinen, ni voit olla varma että seurataan jatkossakin.
Te olette, minun ei tarvitse.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Te olette, minun ei tarvitse.
Mä en oo. Mut sä et näköjää pärjää ees ilman niitä.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mä en oo. Mut sä et näköjää pärjää ees ilman niitä.
En ole koskaan pyytänyt ketään tunkeutumaan elämääni. Jos minulla olisi samanlainen luonne kuin heillä, heitä ei olisi enää olemassakaan, olen yrittänyt tähän saakka ymmärtää ja että he myös ymmärtäisivät lopettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3716590Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta744254Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom433614Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1393551Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole1013538Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut2453493Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll953419Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a123035Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1052784Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi372699