Rosacea iho ja ärtynyt iho

Anonyymi-ap

Siis olen kokeillut kasvojeni iholle vaikka ja mitä tuotetta, usein ostanut kalliin voiteen vain heittääkseni sen kohta roskiin kun iho vain ärtyy enemmän ja enemmän....
Nyt alkaa olla mitta täysi, työpaikalla sisäilma ongelmia, iholla lääkäri todennut rosacean ja couperosan.
Aika monta merkkiä apteekista jo kokeiltu, hetken saattaa näyttää siltä että tuotteet sopivat ja iho rauhoittuu mutta ei kauan. Ja taas alkaa olla iho paloauton näköinen ja kipeä, siis mitä ihmettä pitäisi vielä tehdä tai kokeilla ...???
ystävä kertoi saaneensa avun Laponie of scandinavian tuotteilla, mutta nyt on tilanne etten edes uskalla enää kokeilla mitään uutta. Käytän perusvoiteita, välillä niistäkin iho lehahtaa pahasti punaiseksi.
ja ei enää huvita tuhlata rahojani mihinkään kalliiseen.
toinen ystävä vannoo ihoöljyjen nimeen, mutta joskua niitäkin kokeilin enkä uskalla enää luottaa mihinkään...
Jossain lukee , että rosacean ei kuulu öljyt ihonhoidossa mutta jossain kosmetologit myy niitä rosacea iholle...?! mitä tässä enää voi uskoa ja/tai tehdä...
vaikeeta on kun omaa ihon joka ärtyy herkästi, kaipaa rasvaa ja kosteutta kuitenkin...
Apua... ketään ?

0

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
        Ikävä
        177
        1600
      2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
        Ikävä
        105
        807
      3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
        Ikävä
        58
        735
      4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
        Ikävä
        203
        608
      5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
        Ikävä
        128
        561
      6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
        Ikävä
        48
        546
      7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
        Ikävä
        50
        528
      8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
        Suhteet
        37
        526
      9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
        Ikävä
        15
        510
      10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
        Ikävä
        25
        493
      Aihe