Kääk

Anonyymi-ap

Valoisassa talossa taas tapahtuu!

No nyt on renevationit tuomittu käyttökieltoon ja Pam erotettu.

Millaisessa maailmassa me oikein elämme.

(naurua)

14

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Haa!

On äärimmäisen tärkeä tuo sana me.

Jos aina on estradilla sana minä, sinä tai hän, niin monikoissa syntyy väistämättä enemmän kaikupohjaa.

(hihitystä)

• Anonyymi00002

Sinänsä harmillista

On sinänsä harmillista se että jokaisella meistä on kansionsa.

Mutta Pamin katoaminen ruudulta tuottaa lähes olkapääni aiheuttamaa tuskaa.

Aidosti näin jotain sellaista, joka on sekä totta että tarua.

Ja lisäksi pari muuvia juridiikan maailmassa.

(naurua)

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sinänsä harmillista

On sinänsä harmillista se että jokaisella meistä on kansionsa.

Mutta Pamin katoaminen ruudulta tuottaa lähes olkapääni aiheuttamaa tuskaa.

Aidosti näin jotain sellaista, joka on sekä totta että tarua.

Ja lisäksi pari muuvia juridiikan maailmassa.

(naurua)

Oliko se Mikko Kivinen vai Jope Ruonansuu, joka mestasi Pamin jo alkumetreillä biisillä Pam Pam Pamela.

Ei ole likaisempia blondeja, kuin ne veriset pölkkynsä vierellä taivaansinisin sieluin.

(naurua)

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Oliko se Mikko Kivinen vai Jope Ruonansuu, joka mestasi Pamin jo alkumetreillä biisillä Pam Pam Pamela.

Ei ole likaisempia blondeja, kuin ne veriset pölkkynsä vierellä taivaansinisin sieluin.

(naurua)

Mjaaha

Funeau on houraillut alkoholimyrkyksen ja kivunlievityksen aallonharjalla ja taas puhunut läpiä päähänsä.

Kyseessä oli herra nimeltä Jaakko Teppo, joka biisin synnytti.

Lisäksi on mainittava että kyseisen rallatuksen Pam ei ollut kvasijuridinen Pam, vaan Dallasin Pam.

Liikaa Pameloita pinnalla pallon.

(naurua)

• Anonyymi00005
      • Anonyymi00006

Kerran ryyppäsin kilpaa alienin kanssa. Se kuoli.

>Simiti<

• Anonyymi00008

Vahva tunne

On olemassa eräs törkeän hyvä kansanviisaus, joka selittää lähes kaiken kummallisen puheen.

Se menee jotenkin näin: Kun ihmisellä ei ole mitään sanottavaa, niin seuraavaksi hän sanoo jotain typerää.

(naurua)

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Vahva tunne

On olemassa eräs törkeän hyvä kansanviisaus, joka selittää lähes kaiken kummallisen puheen.

Se menee jotenkin näin: Kun ihmisellä ei ole mitään sanottavaa, niin seuraavaksi hän sanoo jotain typerää.

(naurua)

Eli

On olemassa erilaisia puhekielen tasoja, jotka ovat lähtöisin aivojen eri alueilta.

Ihmisaivot ovat kuin kukkakaali: heti pinnan alla on paras matsku, mutta mitä syvemmälle vihannekseen kaivaudutaan, niin sitä vanhemmaksi runko muuttuu.

Refleksi on alin taso puhua.

(hirn)

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Eli

On olemassa erilaisia puhekielen tasoja, jotka ovat lähtöisin aivojen eri alueilta.

Ihmisaivot ovat kuin kukkakaali: heti pinnan alla on paras matsku, mutta mitä syvemmälle vihannekseen kaivaudutaan, niin sitä vanhemmaksi runko muuttuu.

Refleksi on alin taso puhua.

(hirn)

Refleksi

Strateginen nippu menisi jotenkin näin:

Ensin puhuisin paljon paskaa. Brändäisin itseni. Tämän jälkeen puhuisin aivan päättömiä ja vertaisin itseäni jumalaan. Sitten erottaisin kaikki ja pitäisin hauskaa.

Tosin yksin.

(naurua)

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Refleksi

Strateginen nippu menisi jotenkin näin:

Ensin puhuisin paljon paskaa. Brändäisin itseni. Tämän jälkeen puhuisin aivan päättömiä ja vertaisin itseäni jumalaan. Sitten erottaisin kaikki ja pitäisin hauskaa.

Tosin yksin.

(naurua)

Mjaa-a

Mitähän ihmeen tabuja Fueaulle on oikein määrätty. Vai litkiikö se taas valkkaria heti aamusta.

(hihitystä)

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mjaa-a

Mitähän ihmeen tabuja Fueaulle on oikein määrätty. Vai litkiikö se taas valkkaria heti aamusta.

(hihitystä)

Itsevaltiuden aapinen

Eräs pikku detalji juolahti juuri mieleen, kun yritin harjata hiuksiani.

Ei nimittäin onnistu.

Koska olen vasenkätinen, niin harjan siirtäminen väärään käteen on kuin yrittäisi opetella kävelemään pitkin omaa päätä.

Tästä juolahti mieleen, että kuinka olkapäävammainen harjaa omat hiuksensa, jos hän on erottanut koko palveluskunnan ja riitauttanut itsensä kaikkien kanssa.

Ei mitään hajua.

(hihitystä)

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Itsevaltiuden aapinen

Eräs pikku detalji juolahti juuri mieleen, kun yritin harjata hiuksiani.

Ei nimittäin onnistu.

Koska olen vasenkätinen, niin harjan siirtäminen väärään käteen on kuin yrittäisi opetella kävelemään pitkin omaa päätä.

Tästä juolahti mieleen, että kuinka olkapäävammainen harjaa omat hiuksensa, jos hän on erottanut koko palveluskunnan ja riitauttanut itsensä kaikkien kanssa.

Ei mitään hajua.

(hihitystä)

Puhelu

- No se on F tässä. Mikä pössis?

- Mä oon sähköpaliksessa, Elon vastasi Etelä-Afrikkalaisella hauskalla intonaatiolla Funeaun avaukseen.

- Erota ne ja tuu tänne.

- Mä istun vielä tuolissa, mutta voin tulla. Mikä probleema?

- Mä en saa hiuksia harjattua. Kelvottomalla lekurilla oli tarjota vain kelvottomia tabuja. Ei taivu.

- Osta koko firma ja erota se puoskari. Anna fudut. Tai pilko koko putiikki ja myy osina Kongoon.

- Ootsä vetäny jotain?

- Sun lettiä piti vedellä. Eikö sulla ole staffia?

- Mä erotin ne. Aivan saamatonta sakkia.

- Joo. Ihmiskunta on ihan pilalla. Hirveen epäpätevää ja sekopäistä porukkaa koko planeetta täys.

- Tuun tänne, niin saan kampauksen kuntoon.

- Sitten voitas lähteä Marsiin, Elon vinkkasi.

(hirn)

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Puhelu

- No se on F tässä. Mikä pössis?

- Mä oon sähköpaliksessa, Elon vastasi Etelä-Afrikkalaisella hauskalla intonaatiolla Funeaun avaukseen.

- Erota ne ja tuu tänne.

- Mä istun vielä tuolissa, mutta voin tulla. Mikä probleema?

- Mä en saa hiuksia harjattua. Kelvottomalla lekurilla oli tarjota vain kelvottomia tabuja. Ei taivu.

- Osta koko firma ja erota se puoskari. Anna fudut. Tai pilko koko putiikki ja myy osina Kongoon.

- Ootsä vetäny jotain?

- Sun lettiä piti vedellä. Eikö sulla ole staffia?

- Mä erotin ne. Aivan saamatonta sakkia.

- Joo. Ihmiskunta on ihan pilalla. Hirveen epäpätevää ja sekopäistä porukkaa koko planeetta täys.

- Tuun tänne, niin saan kampauksen kuntoon.

- Sitten voitas lähteä Marsiin, Elon vinkkasi.

(hirn)

Ovaali

Heti puhelun päätyttyä ovi aukesi ja herra varapresidentti ilmestyi näkyviin Pepsimäinen hymy kasvoillaan.
        Hänellä oli jokin taulu mukanaan.

- Kutsuinko sisään, F raivosi.

- Mutta teidän armollinen yleväisyytenne, johdatteleva suurnäköisyytenne, en suinkaan kutsunut itseäni sisään, vaan te, oi Utahin farmareiden valaistus ja preerioiden itätuuli.

- Siis mitä v***ua! Millä asioilla liikut? Ja mikä tuo on?

- Tämäkö? Voi hyvänen aika tämä on itseni maalaama teos teistä. Vietin rakkauden täyttämiä tunteja yön pimeydessä kasvojenne lumoavien, kuin aamunkajon äärellä ihaillen säteilyänne, joka suorastaan tulvi ulos tuubista. Ettekö näytäkin tässä lumovalta, jumalaiselta ja yli-inhimilliseltä? Te, kansakuntamme ylin johto, johdattelija ja moguli. Kaikkien jahtien kaunein jahti Caribian väreihinne sopivalla puttauskentällä.

- Sä olet ukko ihan sekaisin. Mä erotan sut. Ja eihän tuo… kuva edes esitä minua.

- Mut

(hirn)

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ovaali

Heti puhelun päätyttyä ovi aukesi ja herra varapresidentti ilmestyi näkyviin Pepsimäinen hymy kasvoillaan.
        Hänellä oli jokin taulu mukanaan.

- Kutsuinko sisään, F raivosi.

- Mutta teidän armollinen yleväisyytenne, johdatteleva suurnäköisyytenne, en suinkaan kutsunut itseäni sisään, vaan te, oi Utahin farmareiden valaistus ja preerioiden itätuuli.

- Siis mitä v***ua! Millä asioilla liikut? Ja mikä tuo on?

- Tämäkö? Voi hyvänen aika tämä on itseni maalaama teos teistä. Vietin rakkauden täyttämiä tunteja yön pimeydessä kasvojenne lumoavien, kuin aamunkajon äärellä ihaillen säteilyänne, joka suorastaan tulvi ulos tuubista. Ettekö näytäkin tässä lumovalta, jumalaiselta ja yli-inhimilliseltä? Te, kansakuntamme ylin johto, johdattelija ja moguli. Kaikkien jahtien kaunein jahti Caribian väreihinne sopivalla puttauskentällä.

- Sä olet ukko ihan sekaisin. Mä erotan sut. Ja eihän tuo… kuva edes esitä minua.

- Mut

(hirn)

Divaani

Varapresidentin sukiessa jumalaisia hiuksia Yhdysvaltain divaanilla, niin kaupungin kaduilla ei ollut ketään. Ei liikennettä, turisteja tai virastojen ovilla kiirehtelijöitä.

Ei salkkuja eikä kenttää.

Tämä ainoastaan vain siksi, että Funeaulla oli olkapäätulehdus, ja hän tuntui olevan erityisen kärkkäällä päällä.

(Jos Kata Kärkkäinen lukee tämän, niin kärttyisyys ei viittaa häneen.)

Kata on bueno.

(hihitystä)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      181
      4334
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      73
      4211
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      60
      2329
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      58
      2281
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2184
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1836
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1487
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1298
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      117
      1248
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1159
    Aihe