Koska olen ammatiltani sanahirviöiden tuottaja, niin katson työni harrastukseksi, koska en jaksa nostaa siitä palkkaa, enkä muutakaan jaksa tehdä.
Olen siis sanahirviötehdas.
Nyt olen kuitenkin yltänyt niin sietämättömille leveleille monstereiden kanssa, että ihan koskee. Noin tyyliin legit.
Palstatukihenkilö on henkilö, joka tukee palstaa. Eli hieman kuin keppi kasvimaalla tukemassa sen ympärillä kiemurtelevaa versoa.
Saatan olla sekä keppi että porkkana.
(naurua)
Palstatuki
18
180
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mjaaha
Funeau laittoi kryptisen vaiheen silmään.
(En ole koskaan ymmärtänyt miten vaihde laitetaan silmään, mutta who cares.)
(naurua) - Anonyymi00002
"Palstatukisukkikses" kuuluu kyl ihan yleisesti illman lälläriäski. -sivu
- Anonyymi00003
Mjoo
Elokuvat Home Alone & Risto Räppääjä ovat niin kuluneita miesnäppäryyden malliesimerkkejä, että valokuitukaapelit inisevät.
(naurua)
(naurua)- Anonyymi00004
Amorphis
Stamina
Kilpi
Niistä keitellään pennuille puuro.
(hihitystä) - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Amorphis
Stamina
Kilpi
Niistä keitellään pennuille puuro.
(hihitystä)Mäen Pää keitteli jo aikoinaan takahuoneessaan, ku poliisi vasta arvaili Markus-Sedän juoksemaa Toto-tulostaan. Kuulemma.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mäen Pää keitteli jo aikoinaan takahuoneessaan, ku poliisi vasta arvaili Markus-Sedän juoksemaa Toto-tulostaan. Kuulemma.
Aaa!
Meni hetki, kunnes älysin.
Siis kaveri oli radiotoimittaja, joka luuli lähetyksen katkenneen ja sanoi mikrofoniin, että nyt Markus-setä lähtee paskalle.
Suuret ikäluokat saivat trauman.
(hihitystä) - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aaa!
Meni hetki, kunnes älysin.
Siis kaveri oli radiotoimittaja, joka luuli lähetyksen katkenneen ja sanoi mikrofoniin, että nyt Markus-setä lähtee paskalle.
Suuret ikäluokat saivat trauman.
(hihitystä)Ei, vaan kuulija löys eteisestään väärän Peltosen sukset, ja nettipollarin omat vinkit.
-helikobakteerintestiliu'ska - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei, vaan kuulija löys eteisestään väärän Peltosen sukset, ja nettipollarin omat vinkit.
-helikobakteerintestiliu'skaAi
En ymmärrä.
Mutta tuo Markus-läppä ei ollut läppä, vaan historiallinen tapahtuma radiohistoriassa.
(hihitystä) - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ai
En ymmärrä.
Mutta tuo Markus-läppä ei ollut läppä, vaan historiallinen tapahtuma radiohistoriassa.
(hihitystä)Jep. Ei roiskeläppäs väärissä pakkasissaka ollu Mutsien tekemää, mut sikäli historiallista, että et pyörittele niitäkä munuaispiirakoittes kans koht enää ku ristikoittes takana. -savu
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jep. Ei roiskeläppäs väärissä pakkasissaka ollu Mutsien tekemää, mut sikäli historiallista, että et pyörittele niitäkä munuaispiirakoittes kans koht enää ku ristikoittes takana. -savu
Keskustelupalsta
Keskustelupalstan dynamiikka perustuu keskusteluun.
Jos ei halua keskustella, tulee perustaa blogi.
Ihan simppeliä.
(@) - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Keskustelupalsta
Keskustelupalstan dynamiikka perustuu keskusteluun.
Jos ei halua keskustella, tulee perustaa blogi.
Ihan simppeliä.
(@)Niin
Tätä nyt tällainen moderni keskustelu on.
Sitä kutsutaan joukko-molologiksi.
(naurua) - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin
(naurua)Fuffe: tule kommentoimaan jotain fuffemaista minun fysiikkaketjuuni! 🚀😄
🦄 - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin
(naurua)Aina & toistuvasti
Aina ja toistuvasti (usein) tulee itse kirjoittaa kehykseen ideansa. Ja jatkaa siitä.
Kun katselen ulkopuolisena tätä kenttää, niin ehkä spiritismi voisi auttaa.
(reps) - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aina & toistuvasti
Aina ja toistuvasti (usein) tulee itse kirjoittaa kehykseen ideansa. Ja jatkaa siitä.
(reps)Mä ku kattelen Laakson laidalla kavalettejas, ni Liljat kiilluu Kuuhun asti.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aina & toistuvasti
(reps)Funeau - Jumalan palvelija
Kun juoksin karkuun jääkaapin kokoisia jättiläisiä, niin ainoa toiveeni oli silloin olla kuin he.
Olin peruskoulun ala-asteen surkein oppilas.
Nolla.
Mutta Ainoa tieni jäätelöön olivat mielenkiintoiset keskustelut toisten kanssa. Ne olivat niitä muita, joilla oli pitkissä lauseissaan emotionaalinen vuoristorata allaan, sisällään tai jopa läsnä.
Ja taas jääkaapit juoksivat päin.
Kun mies esittää asiansa, niin puhe ei ole puhetta, vaan faktoja.
Kun taas nainen puhuu, niin ero on mittaamaton.
(hihitystä)
"katson työni harrastukseksi, koska en jaksa nostaa siitä palkkaa,"
Kirjoituksesi ja suuri palstahuomiosi ovat sinulle palkitsevia. Mainetta ja kunniaa sataa päivittäin. 🙌🏆
Verbaalista lahjakkuutta kannattaa aina hioa. Palsta on loistava alusta juuri tätä varten. Anna ajatusten lentää ja tekstin kulkea.
Olet tämän "kasvimaan" (palstan) tukipilari.
Jatka samaan malliin. 😁🌸- Anonyymi00014
Ja sä oot sitte vastavuoroisesti TE-lian oma "Tuki Pilari". Näköjää.
-chromeeivastaaeikäautomaattielisoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2469277Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve42775Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1041899Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1881868- 1391391
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,601377Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1271276Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931006- 61829
- 40818