Koska olen ammatiltani sanahirviöiden tuottaja, niin katson työni harrastukseksi, koska en jaksa nostaa siitä palkkaa, enkä muutakaan jaksa tehdä.
Olen siis sanahirviötehdas.
Nyt olen kuitenkin yltänyt niin sietämättömille leveleille monstereiden kanssa, että ihan koskee. Noin tyyliin legit.
Palstatukihenkilö on henkilö, joka tukee palstaa. Eli hieman kuin keppi kasvimaalla tukemassa sen ympärillä kiemurtelevaa versoa.
Saatan olla sekä keppi että porkkana.
(naurua)
Palstatuki
18
180
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mjaaha
Funeau laittoi kryptisen vaiheen silmään.
(En ole koskaan ymmärtänyt miten vaihde laitetaan silmään, mutta who cares.)
(naurua) - Anonyymi00002
"Palstatukisukkikses" kuuluu kyl ihan yleisesti illman lälläriäski. -sivu
- Anonyymi00003
Mjoo
Elokuvat Home Alone & Risto Räppääjä ovat niin kuluneita miesnäppäryyden malliesimerkkejä, että valokuitukaapelit inisevät.
(naurua)
(naurua)- Anonyymi00004
Amorphis
Stamina
Kilpi
Niistä keitellään pennuille puuro.
(hihitystä) - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Amorphis
Stamina
Kilpi
Niistä keitellään pennuille puuro.
(hihitystä)Mäen Pää keitteli jo aikoinaan takahuoneessaan, ku poliisi vasta arvaili Markus-Sedän juoksemaa Toto-tulostaan. Kuulemma.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mäen Pää keitteli jo aikoinaan takahuoneessaan, ku poliisi vasta arvaili Markus-Sedän juoksemaa Toto-tulostaan. Kuulemma.
Aaa!
Meni hetki, kunnes älysin.
Siis kaveri oli radiotoimittaja, joka luuli lähetyksen katkenneen ja sanoi mikrofoniin, että nyt Markus-setä lähtee paskalle.
Suuret ikäluokat saivat trauman.
(hihitystä) - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aaa!
Meni hetki, kunnes älysin.
Siis kaveri oli radiotoimittaja, joka luuli lähetyksen katkenneen ja sanoi mikrofoniin, että nyt Markus-setä lähtee paskalle.
Suuret ikäluokat saivat trauman.
(hihitystä)Ei, vaan kuulija löys eteisestään väärän Peltosen sukset, ja nettipollarin omat vinkit.
-helikobakteerintestiliu'ska - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti: