Jos olisit parisuhteessa eli sinulla olis oma mies niin millainen olis pääsiäisenne jos sinä saisit päättää eli ostaisitko paljon suklaa munia ja pääsiäiskarkkeja vai ostaisitko ennemmin munkkeja viinereitä leivoksia että saisitte kahvin kanssa herkutella vai leipoisitko masaliisaa kääretorttuu omppupiirakkaa yms ja viettäisittekö pääsiäisen kotona vai menisittekö johonkin esim mökille kalaan yms eli millaisen pääsiäisen viettäisitte jos mieheltä ei kysyttäis nyt mitään vaan saat itse päättää
Sinkkunainen millaisen pääsiäisen viettäisitte
7
103
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pelkkää kotia vaan ja hyvää ruokaa. Lampaanviulua kermakastikkeessa valkosipuli röstiperunat. Jälkkäriksi kinderkakkua😋 suun kostukeeksi perään topakasti konjakki kahVit
Sikari huulee ja katselen kun mies laittaa saunaa paulamaan. Kohta saa kylpee- Anonyymi00002
Muuten hyvä mutta entä jos mies ei pidä lampaan lihasta vaan tykkää possusta
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Muuten hyvä mutta entä jos mies ei pidä lampaan lihasta vaan tykkää possusta
Kyllä mä haluan sitä. Tehdään miehelle oma liha. Mut syö sen sitten itse.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä mä haluan sitä. Tehdään miehelle oma liha. Mut syö sen sitten itse.
Hyvä juu sitten kummallekkin omat lihat eli mies haluaa että sinäkin saat sitä mistä pidät eli kiva pääsiäinen olis teillä
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hyvä juu sitten kummallekkin omat lihat eli mies haluaa että sinäkin saat sitä mistä pidät eli kiva pääsiäinen olis teillä
Varmasti olis. Olis vaan lämpöisemmat kelitkin vielä🥶
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Varmasti olis. Olis vaan lämpöisemmat kelitkin vielä🥶
Totta
- Anonyymi00006
Tärkeintä pääsiäisessä on viettää aikaa ihmisten kanssa. Ajan viettäminen voi tapahtua kotona, mutta ei vain kotona, mökillä ei milloinkaan. On kiva mennä ja tulla.
Huomenna syön ulkona, ja nautin kaffet sukulaisilla. En ole edes suurperheeni aikaan leiponut pääsiäiseksi mitään: jo silloin olimme menossa pyhät paikasta toiseen. Suklaamunia en myöskään ostanut, niiden ostamisesta pitivät sukulaiset huolen. Lapset usein tarjosivat niitä minulle, koska suklaamunien suklaa ei maistunut myöskään heille. Myöhemmässä vaiheessa sukulaisille annettiin ohjeet mitä merkkiä ostetaan.
Luin paperilehdestä jonkun ostaneen 22 muumimunaa, että saisi kerättyä kaikki muumihahmot... ehkä ostan yhden muumiyllätysmunan. Jos sieltä vaikka tulisi lempparihahmoni 🤔.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892