Missä menee pettämisen raja?

Anonyymi-ap

Puolisoni alkoi syyttää minua pettämisestä, koska olen Instagramissa seurannut paria tuntematonta naista takaisin, jotka ovat seuranneet minua. Tuntemattomat miehet eivät kuitenkaan aiheuta tunnepurkauksia ja syyttelyä.

Tämä ei myöskään ensimmäinen kerta. En ole koskaan näiden ihmisten kanssa keskustellutkaan mitään

En ole koskaan ollut kiinnostunut tuijotella hänen kaverilistojaan, eikä kyllä kiinnostakaan, koska itselleni parisuhde tapahtuu ihan muualla kuin somessa.

Sitten vaadittiin, että minun pitää ilmoittaa somessa meidän parisuhteesta. Ikään kuin hän päättäisi, että miten minä someani käytän. Sanoin, että hän on vastuussa omista tunteistaan, en minä. Sain vastaukseksi, että olisin vastuussa hänen reaktioistaan, mutta eihän siinä ole mitään järkeä.

Kysyisinkin nyt teiltä, että onko teistä pettämistä, jos seuraa jotain tuntemattomia vastakkaisen sukupuolen ihmisiä somessa?

10

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vaikea sanoa kun en ole enää somessa lainkaan. Mutta jos olisin rakastunut toiseen niin se kyllä tuntuisi kurjalta. Kun on yhteys on tilaisuus. Ja tilaisuus tekee varkaan.

• Anonyymi00007

Mikä ihmeen tilaisuus? Olisit siis heti valmis pettämään kumppania jos olisit ( olet) somessa.
        Ei ihme että kuuppalääjäreillä riittää töitä kyn on tunne vammasia lurkkeja netit täynnä.

• Anonyymi00003

Ei ole pettämistä.

Luuletko muuten, että jos tuossa asiassa ryhdyt tekemään niin kuin hän määrää, että se kontrollointi jää siihen?

• Anonyymi00004

Jos sinä seuraat heitä sen takia, että muna värähtää kuvia katsellessa, niin...

• Anonyymi00006

No tottakai sen vuoksi. Pelkkää runkkaamista valveilla olo. Häiritsee kun kumppani sekoittamassa rutiineja. Ei saa rauhassa nysvätä.
        Ihan niinku hirveetä.

• No ei tietenkään. Mulla on instangramissa seurajia satoja ja mä seuraan satoja. Eihän ne mitään seksualis sävytteisiä ole. Ne tykkää mun ottamusta kuvista ja mä niitten. En ees mieti mitä sukupuolta ovat, vaikka tietyllä tapaa, vaikka tasa-arvon aikaa eletään, niin eri tavalla viestittelee. Miehet lähestyy pitkällä tarinalla, naiset taas useilla lyhyillä.

• Anonyymi00005

Puolisosi on päästään pipi. Vie se sekosekolaitokseen.
      Voi luoja mitä sikiöitä pallo päällään kantaa.

• Anonyymi00008

NO, olennainen kysymys on miksi seuraat tuntemattomia naisia somessa?

Jos minun rakastani häiritisi se, että seuraan jotain tuntematonta, lopettaisin seuraamisen koska sillä tuntemattomalla ei ole mitään merkitystä minulle. Sanoin jos, koska en todellakaan seuraa ketään tuntematonta ja todellakin rakastan puolisoani.

• Anonyymi00009

Joillekin on jos ei sovi sinun pirtaan suosittelen vaihtamaan mutta kysyppä ensin miksi hän on mustasukkainen sometileistäsi (montako sivusuhdetta hänellä on somessa)

• Anonyymi00010

Ei ole olemassa mitään "pettämisen rajaa". Se miten tuon kokee, on täysin yksilöstä kiinni ja jos toinen kokee tulleensa petetyksi, niin ei se siitä mitään oikeaa määritelmää kyselemällä muutu. Sinun tilanteessasi ei tietenkään enää auta, mutta tämä(kin) on asia, joka kannattaisi etukäteen yhdessä selvittää.

Itse en tuollaista somekäytöstä hyväksyisi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      62
      7552
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2979
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1813
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      119
      1487
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1439
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1182
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe