Kyllä! Vapaa Ajattelija -lehti on tänä vuonna saanut 4000 euron avustuksen valtion rahoittamasta Kulttuurilehtien Kultin projektista.
Päätös oli hyvä yllätys, sillä rahoitu 4 painetun lehden julkaisuun oli turvattu jo aiemmin.
Ks. vapaa-ajattelijat.fi/va-lehti
Vapaa Ajattelijalle 4000 euron avustusta 2026
24
310
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hienoa! Onnittelut, jos tuo nyt asiaan sopii.
Ööh, mistähän tämä väite on peräisin?
- Anonyymi00002
Harmittava tapaus. T. Av
- Anonyymi00003
onko tämä totta vai hämäläinen aprillipila?
Siltä väliltä. Ei tuo summa täsmää. Eikä oikea summa ole 400 € eikä 40000 €, eikä esim. 1400 € tai 3000 € tai mitään mikä selittäisi virheen.
- Anonyymi00004
jori.mantysalo kirjoitti:
Siltä väliltä. Ei tuo summa täsmää. Eikä oikea summa ole 400 € eikä 40000 €, eikä esim. 1400 € tai 3000 € tai mitään mikä selittäisi virheen.
Saitte siis jonkinlaisen avustussumman?
Anonyymi00004 kirjoitti:
Saitte siis jonkinlaisen avustussumman?
Saimme. Mutta en ymmärrä miten tieto on voinut mennä noin muuttuneena eteenpäin.
- Anonyymi00005
Saimme. Mutta en ymmärrä miten tieto on voinut mennä noin muuttuneena eteenpäin.
Ahhah, no sitten se oli 40€?
- Anonyymi00006
Niitä avustuksen saajia lienee ollut paljon.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niitä avustuksen saajia lienee ollut paljon.
Tätä en tiedä, ei ole näkynyt listaa missään.
- Anonyymi00007
Tämä lienee jonkinlaista pötyä. Muuten asia olisi jo asiamukaisesti vahvistettu.
- Anonyymi00008
Selvitysten mukaan kyse on Voima- lehden Elokapinan Rahanpuolustajien Elonbaalijoiden Kuubaseuran jne... ja muun tähän
Kurvin Kommunistien KuKon jakamaan rahaan jota ehkä yritetään peitellä mainehaitan takia?
Stadin Kurvi ja Vellamonkadun kompleksi on jälkitaistolaisten jne pahamaineinen pääkonttori
https://seura.fi/ilmiot/reportaasit/piritori-sornaisten-kurvissa-tunnetaan-huumeongelmastaan/ - Anonyymi00009
Kulttuurilehtien yhteistyöjärjestö Kultti yhdistää kaikenlaisia mielipide- ja kulttuurilehtiä.
- Anonyymi00010
Niin, mutta se on Kurvin porukkojen Vellamonkadun päämajasta
- Anonyymi00011
Jos tämä olisi totta, se olisi myös Facebookissa.
Ei kaikkea va-toimintaa fb-sivulta näe. Tästä toki voisin kehottaa Ykiä laittamaan postauksen, kiitos vinkistä.
- Anonyymi00012
Ei kaikkea va-toimintaa fb-sivulta näe. Tästä toki voisin kehottaa Ykiä laittamaan postauksen, kiitos vinkistä.
Eli noin tonni tuli. Hyvä homma, että jotain kuitenkin, vaikkei summa suuri olekaan.
- Anonyymi00013
Eli voitte kirjoittaa myös muista sijoituksista, jäsenet ei varmaan tiedä niistä?
Nämä lienee tehty 2021 joskus eli silloin kun korot lähtivät nousuun
voisi kuvitella että maltillinen on noussut sen verran mitä vuokratuotto on tappiolla
eli olisitte onnekkaasti jossain pienessä plussatuotossa tällä hetkellä???
http://www.ateistit.fi/uutiset/uuti250104.html
VALiiton rahastosijoitukset. Sijoituksia oli tehty yhteensä 60.000 euron arvosta neljään Osuuspankin (OP) rahastoon: OP-Korkosalkku (korkosijoitus), OP-Maltillinen (osake- ja korkosijoituksia; yhdistelmärahasto), OP-Palvelukiinteistöt (kiinteistörahasto, 55 kiinteistökohdetta; erikoissijoitusrahasto) ja OP-Vuokratuotto (lähes kokonaan vuokra-asuntoja; erikoissijoitusrahasto) - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eli noin tonni tuli. Hyvä homma, että jotain kuitenkin, vaikkei summa suuri olekaan.
Luulen tai oikeastaan tiedän että yhtä palstan kirjoittajaa tämä tieto v*tuttaa niin ettei veri päässä kulje.
Summa siis oli tarkalleen 1052 €, ei 1000 eikä 1100 €. Siksi vähän ihmettelen mistä on revitty 4000 €.
- Anonyymi00015
Vaparit tyypillisesti valehtelevat paljon. Sinäkin harrastat sitä vaikka tällä kertaa et.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vaparit tyypillisesti valehtelevat paljon. Sinäkin harrastat sitä vaikka tällä kertaa et.
Antivaparit valehtelevat paljon, voisi sanoa työkseen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Antivaparit valehtelevat paljon, voisi sanoa työkseen.
Ei taaskaan mitään perustetta valheellesi. Tyypillistä, että vaparit heittelevät valheita. Perusteita ei vahingossakaan esitetä, mikä on ymmärrettävää. Perustettahan valheelle ei ole olemassa. Joku Ylikoski voi toki jaaritella kaikenlaista mutta ensimmäistäkään rationaalista perustetta niissä ei ole näkynyt. Jori valehtelee myös.
- Anonyymi00017
Valiitto on sossuna vähän heikko sijoittaja
olen tänä vuonna runsaan 3kk aikana tienannut enemmän kuin vaparien kaikki sijoitukset osuuspankkiin huolimatta oranssimiehen uhkailuista
mutta ymmärrän että siellä tuollaisia summia pidetään "suurina"
ja ne laskevat "maltillista" etua
sijoittaja ei yleensä ota maltillista (jossa on korkosijiotuksia mukana)
vaan kohdentaa allokaatiot sen hetkisen markkinariskin mukaan
esim. Nokia on vuodessa noussut 95 prosenttia + pienet osingot
ja Manta 40 + isot osingot, tällaisilla tehdään omaisuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233