Lennokki :)

Anonyymi-ap

Näkyi tänään ilmatilassani irl, oli tumma ja tuhti kone. Matalalla lensi. Persiilleen lens. Mut joo, varmaan tummanvihreä armeijan lennokki. Ja tää tapahtui Suomen länsiosissa. En mä rintamalle mee. Ei mua jumalaista sankarihahmoa pakoteta mihinkään. IKINÄ 💪🏻. Mut ei nyt vaivuta synkkyyteen. Henkinen ja fyysinen rapsa vaikuttaa tähän mun mielentilaani.

Vihaa täytyy olla, se pitää vain osata hallita. Muun muassa jännämiehille vinkkinä 😉. Alfa = Kokovartaloviikatemiestatuoitu naisten jänskättäjä joka saa tahtonsa läpi vaikka harmaan kiven. Leualla saisi vaikka metallitölkin kannen auki. Viikinkiluukki eli kalju mutta samalla silti muualta karvainen korsto. Rikosrekisteri on aina plussaa ☝️. -💊-.

9

104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jaa vai niin palstaäijä- sellainen vinkki, että lennokkien lennättäminen esim vasureilla on erittäin huono operatiivinen idea. Maailmantilannekin kun on mitä on, niin pilveen panevat ajot talteen jos valtion vehkeillä leikkii polee😏

• Anonyymi00006

Mä jutustelin tuolla toisaalla että sä ja mä voitais mahollisesti olla perfect match. Ookko nää mies vai nainen? Biologisesti siis. Jätetää spirituaaliset identiteetit veks tällä kertaa. -💊-.

• Anonyymi00002

Jaa. Että sinne lens sotilaspassi. Ja ei ku Taka-Kenosta uutta niskaan. -sivu

• Anonyymi00003

WTC:n lentokonejätteistä löytyi kuulemma iskujen toteuttajien henkkareita. I mean, kuka sitä uskoo 🤭? Pentagoniin ei edes törmännyt lentokone vaikka virallinen linjaus on toista maata. Siellä oli jokin valmiiksi asennettu räjähde. Räjähteet, joita epäillään itse twin towersien luhistumisen taustasyyksi. Se mitä mä näin oli pieni lentokone. En usko että droonit ois niin jytkyjä. Lentokoneelta se muutenkin näytti.

Tai sitten alienit ovat saapuneet 👽. Harmaatkin on kaljuja otuksia eli siinä mielessä panomiehiä. Extraterrestriaalit. Jännämiehen naisvastine on panotar. Keksin sen juuri. Joku naisten lentopallojengi vois olla nimeltään vaikkapa Panottaret 😛. Prhana taas meinaan olla puutteessa 😵🙃. -💊-.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

WTC:n lentokonejätteistä löytyi kuulemma iskujen toteuttajien henkkareita. I mean, kuka sitä uskoo 🤭? Pentagoniin ei edes törmännyt lentokone vaikka virallinen linjaus on toista maata. Siellä oli jokin valmiiksi asennettu räjähde. Räjähteet, joita epäillään itse twin towersien luhistumisen taustasyyksi. Se mitä mä näin oli pieni lentokone. En usko että droonit ois niin jytkyjä. Lentokoneelta se muutenkin näytti.

Tai sitten alienit ovat saapuneet 👽. Harmaatkin on kaljuja otuksia eli siinä mielessä panomiehiä. Extraterrestriaalit. Jännämiehen naisvastine on panotar. Keksin sen juuri. Joku naisten lentopallojengi vois olla nimeltään vaikkapa Panottaret 😛. Prhana taas meinaan olla puutteessa 😵🙃. -💊-.

Sukkapukukaveris ja onneton imitaatios suurlähettiläänä korvaa kyllä kaiken keuhkoomisen, mitä Hyvösenki ulostamiseen vaaditaan.

• Anonyymi00005

harmaat pienet ukot, isopäiset ja kaljut, kuin jostain Stargate, niin: Asgardit.

• Anonyymi00007

Asgard defense oli jokin tower defence flash-peli. God of War-pelisarjan viikinki on keskiverto islantilainen. Rispektit on kovat viikinkejä kohtaan. En mä silti Soldiers of Odiniin aio liittyä 😉. -💊-.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Asgard defense oli jokin tower defence flash-peli. God of War-pelisarjan viikinki on keskiverto islantilainen. Rispektit on kovat viikinkejä kohtaan. En mä silti Soldiers of Odiniin aio liittyä 😉. -💊-.

Vildur liitty jo s(k)unkin puolesta. -sivu

• Anonyymi00009

Tää epävirallinen hymiö :) näyttää olevan varsinainen punainen vaate jollekin kirjoittelijalle. Eipä oo mun ongelmani. Mul on todisteet. Kellonajat. Silkka aikavaste kuinka nopeasti täällä saa vastareaktioviestejä aikaan kielii siitä että jotkut asuvat täällä palstalla. Välillä elämällään kannattais tehä jotain muutakin.

Peräänkuulutan tässä niitä kirjoittelijoita ketkä ovat kärkkään hyökkääviä toisia kohtaan. Mähän en itte demonisoi ketään henkilökohtaisesti paitsi joskus kylläkin, mutta tällöin se on vastaiskuni aiempaa minuun kohdistunutta sanallista hyökkäystä vastaan. -💊-.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      254
      4855
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      94
      2424
    3. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      117
      1530
    4. Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.
      Maailman menoa
      324
      948
    5. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      73
      922
    6. Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu

Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N
      NATO
      270
      859
    7. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      115
      812
    8. Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin

Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si
      Ikävä
      33
      777
    9. Hitto mulla

On sinua ikävä ihana.
      Ikävä
      38
      736
    10. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      67