Vain stringit

Anonyymi-ap

Kuinka usein teillä tulee käytettyä stringejä? Minä käytän päivittäin töissä sekä vapaalla. Miksi käytät tai et käytä?

11

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En käytä, enkä ole edes kokeillut. Ajatus persevaossa hiertävästä narusta tuntuu epämiellyttävältä, enkä usko että munat mahtuisi pienen etumuksen sisään.

• Anonyymi00003
        UUSI

Se mitään hierrä :) Ja munatkin mahtuu ku ei osta pieniä vaan sopivan kokoisia.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Se mitään hierrä :) Ja munatkin mahtuu ku ei osta pieniä vaan sopivan kokoisia.

Näin on. Kun löytää sopivan mallin jossa riittävän leveä takaosa eikä mikään parin millin kuminauha. Ja matalat saumat tai kokonaan saumaton.
        Parhaat pyöräilyssä ja muutenkin urheilussa. Bokserit oon heittänyt pois, en tykkää yhtään. Eli osta merkkialkkarit, ei mistään seksiliikkeestä. Valikoimaa ja merkkejä on ihan riittävästi, olen aika monta mallia heittänyt pois kun ei ollut hyvä.

• Anonyymi00005
        UUSI

Mikä saisi sut kokeilemaan? Saatavuus? Ensimmäinen kerta nauha vaossa voi tuntua oudolta mutta siihen tottuu!

• Anonyymi00002
      UUSI

Noin joka toinen päivä stringit, joka toinen bokserit. Salille aina stringit, muuten fiiliksen mukaan.

• Anonyymi00006
        UUSI

Jep, salille ja urheiluun stringit. Mikä saisi sut lisäämään stringien käyttöä?

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jep, salille ja urheiluun stringit. Mikä saisi sut lisäämään stringien käyttöä?

Vaikea kysymys. Ehkäpä jos niitä olisi enemmän tarjolla ja niiden maine muuttuisi arkipäiväisemmäksi.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Vaikea kysymys. Ehkäpä jos niitä olisi enemmän tarjolla ja niiden maine muuttuisi arkipäiväisemmäksi.

Käyttäisin myös uimarannalla stringejä jos se vaan olisi edes vähän yleisempää.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Näin se on. Ainakin minä olen suhtautunut niin että ne ovat itseäni varten ei muita varten.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Käyttäisin myös uimarannalla stringejä jos se vaan olisi edes vähän yleisempää.

Kyllä, rohkeutta se vaatii olla yleisellä rannalla.

• Anonyymi00007
      UUSI

Mulla on kaapissa noin kymmenet aktiivisesti käytössä olevat stringit. Talvisin tulee käytettyä kerran tai pari viikossa mutta kesällä noin joka toinen päivä. Treenitrikoiden alla yleensä aina stringit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      192
      4436
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      73
      4351
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      62
      2350
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      58
      2301
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2214
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1856
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1497
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1308
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      117
      1298
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1179
    Aihe