Kuinka usein teillä tulee käytettyä stringejä? Minä käytän päivittäin töissä sekä vapaalla. Miksi käytät tai et käytä?
Vain stringit
Anonyymi-ap
791197
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
Vastaukset 79
Vanhimmat
En käytä, enkä ole edes kokeillut. Ajatus persevaossa hiertävästä narusta tuntuu epämiellyttävältä, enkä usko että munat mahtuisi pienen etumuksen sisään.
Se mitään hierrä :) Ja munatkin mahtuu ku ei osta pieniä vaan sopivan kokoisia.
Näin on. Kun löytää sopivan mallin jossa riittävän leveä takaosa eikä mikään parin millin kuminauha. Ja matalat saumat tai kokonaan saumaton.
Parhaat pyöräilyssä ja muutenkin urheilussa. Bokserit oon heittänyt pois, en tykkää yhtään. Eli osta merkkialkkarit, ei mistään seksiliikkeestä. Valikoimaa ja merkkejä on ihan riittävästi, olen aika monta mallia heittänyt pois kun ei ollut hyvä.
Mikä saisi sut kokeilemaan? Saatavuus? Ensimmäinen kerta nauha vaossa voi tuntua oudolta mutta siihen tottuu!
Onko pyöräilystringit enemmän push-up -mallia? Ainakin minulla kassit jää hiertämään, jos yritän pyöräillä tavallisissa - miesten - stringeissä.
En sanoisin että on erikseen pyöräilystringejä. Minun kaikki stringit on ns. pouch mallia, eli on tilaa miehen anatomialle. Tämä "push-up" mahdollistaa mm. pyöräilyn.
Näin pyöräilevänä stringien käyttäjänä pitää sanoa että vaikka stringit onkin mainio valinta kaikkeen muuhun niin pyöräilyhousujen alle ei laiteta mitään 😊
Minä laitan, ne boxerit.
Noin joka toinen päivä stringit, joka toinen bokserit. Salille aina stringit, muuten fiiliksen mukaan.
Jep, salille ja urheiluun stringit. Mikä saisi sut lisäämään stringien käyttöä?
Vaikea kysymys. Ehkäpä jos niitä olisi enemmän tarjolla ja niiden maine muuttuisi arkipäiväisemmäksi.
Käyttäisin myös uimarannalla stringejä jos se vaan olisi edes vähän yleisempää.
Näin se on. Ainakin minä olen suhtautunut niin että ne ovat itseäni varten ei muita varten.
Kyllä, rohkeutta se vaatii olla yleisellä rannalla.
Minä olen pitänyt rannalla nyt parin vuoden ajan! Ihmisiä ei kiinnosta mitä käytät ja minulla on vain hyviä kokemuksia
Oikein! Mäkin aion tänä vuonna kyllä rohkaistua. Missä päin oot ollu rannalla ja millaset uikkarit ollu käytössä?
Just näin! Mustat ja tumman vihreät uikkarit. Oon ollu Helsingissä ja Turun saaristossa. Minne ajattelit mennä?
Hienoa! Helsingin uimarannoille ajattelin. Onko vinkkejä mistä kannattaa tilata? Paljon sulla muuten ikää?
Kiva! Mielestäni inderwear on hyvä vaihtoehto. 30v entä sinä?
Kiitos, täytyy käydä katsomassa. Oon 37.
Onko koskaan näkynyt muita miehiä stringeissä?
Oon tilannut Inderwearista SKU:n stringejä ja katselin että samalta merkiltä löytyis myös hyvän näköisiä uimastringejä. Ja Zalando ottanut Olaf Benzin Sunstring-mallin myyntiin. Sekin näyttää aika hyvältä. 40v täällä.
Silloin tällöin näkyy muilla
Hyvä. Madaltaa kynnystä itsellä. Missä ikähaarukassa ollu ne joilla näkynyt?
Sku on hyvä merkki. Niiden stringejä ja uimastringit löytyy. Okei! Täytyypä katsoa.
Mitä sitä nyt sanoisi. Noin 25-35v. Hienoa vain että käyttäjiä löytyy. Oletko sinä nähnyt?
Silloin tällöin uimahallin pukkarissa ja myös rannalla. Joskus myös voinut lenkillä bongata juoksutrikoiden läpi. Hienoa tosiaan että näkyy.
Ite en ole kuin ehkä kerran nähnyt jossain pukuhuoneessa toisella miehellä stringit. Ite oon vaihtanut vaatteet ihan normaalisti.
Mun mielestä miehelle sopii stringit vaikka pakarat ois karvaiset. Mutta välillä ajelen poiskin. Mitä mieltä ootte?
Kiva myös että monenikäisiä string miehiä. :) Ite oon 45v. Uimarannallekin vois mennä jos ois kaveri.
Itse vaihtelen myös salilla ihan normaalisti. En muista että olisin muilla miehillä koskaan stringejä nähnyt. Mukavuuden takia välillä otan karvat pois.
Just tänään saapui kahdet Jockmailin stringit testiin ja ovat kyllä aika mukavat. Ei ihan Jockeyn tasoa mutta melkein. Värivaihtoehtona oli vain vaaleanpunainen niin nyt mennään sitte sillä :) M40
Jeps, hienoa että on uskallusta käyttää :) uskon että moni käyttää sillä myyntiä löytyy.
Eivät ole tuttuja merkkejä. Suositteko stringejä narulla vai leveämmällä nauhalla?
Mulla lähinnä leveämmällä nauhalla olevia stringejä. Yhdet CK:t taitaa olla ihan ohuella narulla ja nekin kyllä mukavat kunhan koko on oikea.
Joo eivät ole mullekaan tuttuja nuo. Itsellä eniten käytössä ck ja obviously. Niissä melko kapea takanauha josta ite tykkään ehkä enemmän ja mukavasti tilaa edessä. Se vaikuttaa mukavuuteen sillä stringit ovat monesti melko pieniä edestä. Tärkeintä on että takanauhan saumat eivät ole kovin paksut ja tosiaan muuten oikea koko, ei liian pienet. Pelkkä ohit naru on huomaamaton ja menee hyvin pakaroiden väliin. se tuntuu mukavalta kunhan ei liian kireä. M45
Mulla usein käytössä leveämmällä nauhalla kuten tänään. Muutamat narulla löytyy ja on myös mukavia kunhan löytää mistä tykkää.
Jep stringit tuntuu mukavilta kunhan ei liian kireät. Parhaimmillaan ei edes huomaa narun olemassaoloa!
Nimenomaan! Tätä lukiessa vasta muisti että tosiaan tuli stringit puettua aamulla. Itsellä käynyt niin että stringeihin tottumisen jälkeen boksereiden lahkeet tuntuu ahdistavilta ja "ylimääräiseltä".
Vähän aika sitten meni mies kilpapyörällä maantiellä ohi. Valkoiset stringit kuulsi hieman läpi. Hetken pysyin perässä kun halusin varmistuksen epäilylle😁. Ei se mitään, käytän itsekkin pyöräillessä ja yleensä muutenkin.
Juuri näin. Vaikea enää käyttää muita malleja kuin stringejä. Varsinkin näin kesän kynnyksellä less is more.
Juu kyllä oli kiva laittaa aamulla ck stringit töihin slim fit housujen kanssa ja tiesi että tulee lämmin päivä. Kesäkelit stringit ja vaikkapa pellavahousut ovat lyömätön yhdistelmä mutta käytän kyllä ympäri vuoden . Pyöräilessä ja salilla ilman muuta.
Kyllä, stringit ja pellavahousut toimii! Pyöräilyssä myös stringit ja slim fit housujen kanssa kans. Vaikea enää käyttää muuta :D
Jostain syystä pyöräilyssä en voi käyttää stringejä. Siihen on hyvänmallinen boxeri olemassa. Joka paikassa muuten kyllä stringit.
Minulla stringit pyörähousujen alla, jotta on kunnon tuki. Ymmärrän jos ei toimi sillä se jakaa mielipiteitä.
Mulla on hyvä boxerimalli pyöräilyyn, muotoiltu etuosa kasseille. Ei hierrä jos paketti on paikallaan.
Stringit ei ole miehille tarkoitettuja! Voivat olla järkyttävän näköisiäkiln!
Kyllä ne on mutta niitä kannattaa pitää vaatteiden alla.
On ne järkyttävän näköisiä monen naisenkin päälllä.
Mummo stringit
Jännä miten stringit nostaa tunteet pintaan :D ne on mukavat ja näyttää hyvältä oli sitten mies tai nainen
Käytän myös. Yhdellä pyörälenkillä olin päättänyt käydä eräällä rannalla uimassa, aika hiljainen paikka. Siellä oli nainen uimassa. Varmasti huomasi kun tulin vedestä ja puin päälleni että mulla oli stringit jalassa. Ei ollut sen isompi tarkoitus esitellä vaan oli hiton kuuma päivä ja halusin välillä uimaan. En jäänyt juttelemaan, heilautti kyllä kättään kun lähdin. Jäi ottamaan aurinkoa puhelin kädessä. Ottikohan kuvia😁
Taatusti hieno kokemus!
No tottakai ja ite olisin toiminut samoin. Stringien käyttö aika yleistä pyöräilyshortsien kanssa tai kesällä muutenkin niin ei kukaan ajattele että esittelisi jos käväsee uimassa pyörälenkillä.
Mulla on kaapissa noin kymmenet aktiivisesti käytössä olevat stringit. Talvisin tulee käytettyä kerran tai pari viikossa mutta kesällä noin joka toinen päivä. Treenitrikoiden alla yleensä aina stringit.
Muutaman kerran viikossa tulee käytettyä. Kesällä vielä useammin. Jos stringit ovat sopivat ja istuvat hyvin ovat ne mitä parhaat alushousut miehelle. ainakin jos tykkää ryhdikkäistä alushousuista. Sopivaa mallia ja kokoa voi joutua etsimään. Ck esimerkiksi on mielestäni ihan hyvä malli ja sopii miehelle vaikkakin niukka. Jos napakampaa kaipaa niin vaikkapa olaf benz on tyylikäs.
Salilla ja urheillessa käytän aina sekä puvun housujen kanssa mutta myös töissä.
Boksereista en ole koskaan tykännyt vaikka ne miehelle hyvin sopivat mutta yhtä lailla mielestäni stringitkin. Ja mua ei haittaa vaikka joku näkisi.
Alushousut ne vaan ovat. Olisi kiva että rannalla
miehilläkin näkyisi vaikka itse rannalla käyttäisin
mieluummin jotain muita.
Minä käytän pukua lähes joka päivä joten ymmärrän täysin miksi stringit toimii.
Juu sama juttu.
Tykkään erityisesti doreanse gstringeistä puvun kanssa.
Joo gstringit on huomaamattomat.
Doreanselta on myös miesten stringbody. Se on puuvillaa ja ihan asiallisen näköinen. Mulla on musta ja valkoinen
Se yhdistää puvun kanssa mukavasti aluspaidan ja alaosan. Ja toimii tosi hyvin myös pyöräillessä tai salilla.
Käytätkö jotain latex tai kumipukua ?
ihan normi puku
Näitä pitääkin kokeilla. Stringejä tulee käytettyä säännöllisesti mutta g-stringejä en ole koskaan kokeillut. Jännä nähdä ovatko ns. too much
Kokeilemalla se selviää! Erittäin huomaamattomat ja mukavat.
Ihan arkena käytössä useamman kerran viikossa, CK:n ja Doreansen malleja useammat. Tätä jatkunut jo reilu 10 vuotta. Aina ei ees tunne et ne on päällä mut silti antaa hyvän pidon. Ja mun mielestä ne näyttää hyvältä. Stringit ei vie myöskään niin paljon tilaa matkustaessa :D Lähinnä perhe vaan nähnyt ja jotkut kaverit. En oo nähny muilla miehillä. Rannalle en uskaltais (vielä) mennä, vaikka uimastringit löytyy. Niitä pidetään mökillä.
Miksi stringit? Minusta on mukavinta ilman mitään alushousuja.
Se sinulle sallittakoon :)
Jumala sinua strinkeisä siunakkoon
Melkein joka päivä tulee käytettyä joko stringejä tai cheeky mallia. Muissa malleissa on liikaa kangasta minun makuun.
Oliko teillä stringit vappuna? :D
Öö, on. Kyllä, minulla on string- malliset alkkarit. Mitä sitten? Siis myös nyt.
Täällä myös nyt. Sitä vain että hieno juttu:)
Täällä kans stringit käytössä lähes päivittäin. Lähinnä käytän naisten mallleja vaikka mies olenkin. Pitää vaan kattoo missä on isompi etu osa ja joustavaa materiaalia. Miss ya on yks hyvä ja Prismata löyty sellainen kuin Danskin, mikä ensikokeilulla tuntuu hyvälle.
Baletissa miehet käyttävät danskin tyylisiä stringejä.
Useimpina päivinä stringit mutta myös boksereita edelleen käytän. Kesän jäljiltä on kivat string-rajat uikkareista.
Nukkuessa bokserit tai alasti ja päivisin stringit. Kiva, minulla myös stringrajat uikkareista!
Tänään rannalla kesän viimeisiä rusketuksia. On hiljaista kun lomat isolta osalta loppu. Tulin päivällä ja rajoja kyllä on. Varmasti myös vanhoja. Mulla noi joe snyderit mistä jossain mainitsinkin. Ovat tosi pienet ja niukat , eivät juurikaan peitä. Just sopivan provot 😁. Oon näitä käyttänyt uidessakin mut en uimahallissa. Onko muuten kukaan mies pitänyt uimahallissa stringejä? Tuliko kommenttia?
Pukukopissa kyllä, mutta uikkareina en. Pukukopissa on näkynyt myös muilla ja rannalla uikkareina. Ei kuitenkaan kovin usein ole tullut vastaan.
Ne on jotenkin epämukavat käyttää. Käytän sen "p*llustringejä" 🤭😆 Eli, high leg briefs - pikkareita jotka on edestä hyvin kapeita.
Hah!! Tuo onkin hyvä nimitys niille :D Ja joo, ne on kyllä sen verran kapeita edestä että ei paljon piiloon jää jos vähänkin ylemmäs ne nostaa.
Eli jossa ei ole nauhaa peppuvaossa vaan jokin naisten malli miehellä?
Eikö olekin osuva 😁