Vain stringit

Anonyymi-ap

Kuinka usein teillä tulee käytettyä stringejä? Minä käytän päivittäin töissä sekä vapaalla. Miksi käytät tai et käytä?

44

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En käytä, enkä ole edes kokeillut. Ajatus persevaossa hiertävästä narusta tuntuu epämiellyttävältä, enkä usko että munat mahtuisi pienen etumuksen sisään.

• Anonyymi00003

Se mitään hierrä :) Ja munatkin mahtuu ku ei osta pieniä vaan sopivan kokoisia.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Se mitään hierrä :) Ja munatkin mahtuu ku ei osta pieniä vaan sopivan kokoisia.

Näin on. Kun löytää sopivan mallin jossa riittävän leveä takaosa eikä mikään parin millin kuminauha. Ja matalat saumat tai kokonaan saumaton.
        Parhaat pyöräilyssä ja muutenkin urheilussa. Bokserit oon heittänyt pois, en tykkää yhtään. Eli osta merkkialkkarit, ei mistään seksiliikkeestä. Valikoimaa ja merkkejä on ihan riittävästi, olen aika monta mallia heittänyt pois kun ei ollut hyvä.

• Anonyymi00005

Mikä saisi sut kokeilemaan? Saatavuus? Ensimmäinen kerta nauha vaossa voi tuntua oudolta mutta siihen tottuu!

• Anonyymi00002

Noin joka toinen päivä stringit, joka toinen bokserit. Salille aina stringit, muuten fiiliksen mukaan.

• Anonyymi00006

Jep, salille ja urheiluun stringit. Mikä saisi sut lisäämään stringien käyttöä?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jep, salille ja urheiluun stringit. Mikä saisi sut lisäämään stringien käyttöä?

Vaikea kysymys. Ehkäpä jos niitä olisi enemmän tarjolla ja niiden maine muuttuisi arkipäiväisemmäksi.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Vaikea kysymys. Ehkäpä jos niitä olisi enemmän tarjolla ja niiden maine muuttuisi arkipäiväisemmäksi.

Käyttäisin myös uimarannalla stringejä jos se vaan olisi edes vähän yleisempää.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Näin se on. Ainakin minä olen suhtautunut niin että ne ovat itseäni varten ei muita varten.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kyllä, rohkeutta se vaatii olla yleisellä rannalla.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Minä olen pitänyt rannalla nyt parin vuoden ajan! Ihmisiä ei kiinnosta mitä käytät ja minulla on vain hyviä kokemuksia

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Minä olen pitänyt rannalla nyt parin vuoden ajan! Ihmisiä ei kiinnosta mitä käytät ja minulla on vain hyviä kokemuksia

Oikein! Mäkin aion tänä vuonna kyllä rohkaistua. Missä päin oot ollu rannalla ja millaset uikkarit ollu käytössä?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Oikein! Mäkin aion tänä vuonna kyllä rohkaistua. Missä päin oot ollu rannalla ja millaset uikkarit ollu käytössä?

Just näin! Mustat ja tumman vihreät uikkarit. Oon ollu Helsingissä ja Turun saaristossa. Minne ajattelit mennä?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Just näin! Mustat ja tumman vihreät uikkarit. Oon ollu Helsingissä ja Turun saaristossa. Minne ajattelit mennä?

Hienoa! Helsingin uimarannoille ajattelin. Onko vinkkejä mistä kannattaa tilata? Paljon sulla muuten ikää?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Hienoa! Helsingin uimarannoille ajattelin. Onko vinkkejä mistä kannattaa tilata? Paljon sulla muuten ikää?

Kiva! Mielestäni inderwear on hyvä vaihtoehto. 30v entä sinä?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kiitos, täytyy käydä katsomassa. Oon 37.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Onko koskaan näkynyt muita miehiä stringeissä?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Oon tilannut Inderwearista SKU:n stringejä ja katselin että samalta merkiltä löytyis myös hyvän näköisiä uimastringejä. Ja Zalando ottanut Olaf Benzin Sunstring-mallin myyntiin. Sekin näyttää aika hyvältä. 40v täällä.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Onko koskaan näkynyt muita miehiä stringeissä?

Silloin tällöin näkyy muilla

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Silloin tällöin näkyy muilla

Hyvä. Madaltaa kynnystä itsellä. Missä ikähaarukassa ollu ne joilla näkynyt?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Oon tilannut Inderwearista SKU:n stringejä ja katselin että samalta merkiltä löytyis myös hyvän näköisiä uimastringejä. Ja Zalando ottanut Olaf Benzin Sunstring-mallin myyntiin. Sekin näyttää aika hyvältä. 40v täällä.

Sku on hyvä merkki. Niiden stringejä ja uimastringit löytyy. Okei! Täytyypä katsoa.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Hyvä. Madaltaa kynnystä itsellä. Missä ikähaarukassa ollu ne joilla näkynyt?

Mitä sitä nyt sanoisi. Noin 25-35v. Hienoa vain että käyttäjiä löytyy. Oletko sinä nähnyt?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mitä sitä nyt sanoisi. Noin 25-35v. Hienoa vain että käyttäjiä löytyy. Oletko sinä nähnyt?

Silloin tällöin uimahallin pukkarissa ja myös rannalla. Joskus myös voinut lenkillä bongata juoksutrikoiden läpi. Hienoa tosiaan että näkyy.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Silloin tällöin uimahallin pukkarissa ja myös rannalla. Joskus myös voinut lenkillä bongata juoksutrikoiden läpi. Hienoa tosiaan että näkyy.

Ite en ole kuin ehkä kerran nähnyt jossain pukuhuoneessa toisella miehellä stringit. Ite oon vaihtanut vaatteet ihan normaalisti.
        Mun mielestä miehelle sopii stringit vaikka pakarat ois karvaiset. Mutta välillä ajelen poiskin. Mitä mieltä ootte?
        Kiva myös että monenikäisiä string miehiä. :) Ite oon 45v. Uimarannallekin vois mennä jos ois kaveri.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ite en ole kuin ehkä kerran nähnyt jossain pukuhuoneessa toisella miehellä stringit. Ite oon vaihtanut vaatteet ihan normaalisti.
        Mun mielestä miehelle sopii stringit vaikka pakarat ois karvaiset. Mutta välillä ajelen poiskin. Mitä mieltä ootte?
        Kiva myös että monenikäisiä string miehiä. :) Ite oon 45v. Uimarannallekin vois mennä jos ois kaveri.

Itse vaihtelen myös salilla ihan normaalisti. En muista että olisin muilla miehillä koskaan stringejä nähnyt. Mukavuuden takia välillä otan karvat pois.
        Just tänään saapui kahdet Jockmailin stringit testiin ja ovat kyllä aika mukavat. Ei ihan Jockeyn tasoa mutta melkein. Värivaihtoehtona oli vain vaaleanpunainen niin nyt mennään sitte sillä :) M40

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Jeps, hienoa että on uskallusta käyttää :) uskon että moni käyttää sillä myyntiä löytyy.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Itse vaihtelen myös salilla ihan normaalisti. En muista että olisin muilla miehillä koskaan stringejä nähnyt. Mukavuuden takia välillä otan karvat pois.
        Just tänään saapui kahdet Jockmailin stringit testiin ja ovat kyllä aika mukavat. Ei ihan Jockeyn tasoa mutta melkein. Värivaihtoehtona oli vain vaaleanpunainen niin nyt mennään sitte sillä :) M40

Eivät ole tuttuja merkkejä. Suositteko stringejä narulla vai leveämmällä nauhalla?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Eivät ole tuttuja merkkejä. Suositteko stringejä narulla vai leveämmällä nauhalla?

Mulla lähinnä leveämmällä nauhalla olevia stringejä. Yhdet CK:t taitaa olla ihan ohuella narulla ja nekin kyllä mukavat kunhan koko on oikea.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Joo eivät ole mullekaan tuttuja nuo. Itsellä eniten käytössä ck ja obviously. Niissä melko kapea takanauha josta ite tykkään ehkä enemmän ja mukavasti tilaa edessä. Se vaikuttaa mukavuuteen sillä stringit ovat monesti melko pieniä edestä. Tärkeintä on että takanauhan saumat eivät ole kovin paksut ja tosiaan muuten oikea koko, ei liian pienet. Pelkkä ohit naru on huomaamaton ja menee hyvin pakaroiden väliin. se tuntuu mukavalta kunhan ei liian kireä. M45

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mulla lähinnä leveämmällä nauhalla olevia stringejä. Yhdet CK:t taitaa olla ihan ohuella narulla ja nekin kyllä mukavat kunhan koko on oikea.

Mulla usein käytössä leveämmällä nauhalla kuten tänään. Muutamat narulla löytyy ja on myös mukavia kunhan löytää mistä tykkää.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Joo eivät ole mullekaan tuttuja nuo. Itsellä eniten käytössä ck ja obviously. Niissä melko kapea takanauha josta ite tykkään ehkä enemmän ja mukavasti tilaa edessä. Se vaikuttaa mukavuuteen sillä stringit ovat monesti melko pieniä edestä. Tärkeintä on että takanauhan saumat eivät ole kovin paksut ja tosiaan muuten oikea koko, ei liian pienet. Pelkkä ohit naru on huomaamaton ja menee hyvin pakaroiden väliin. se tuntuu mukavalta kunhan ei liian kireä. M45

Jep stringit tuntuu mukavilta kunhan ei liian kireät. Parhaimmillaan ei edes huomaa narun olemassaoloa!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Jep stringit tuntuu mukavilta kunhan ei liian kireät. Parhaimmillaan ei edes huomaa narun olemassaoloa!

Nimenomaan! Tätä lukiessa vasta muisti että tosiaan tuli stringit puettua aamulla. Itsellä käynyt niin että stringeihin tottumisen jälkeen boksereiden lahkeet tuntuu ahdistavilta ja "ylimääräiseltä".

• Anonyymi00007

Mulla on kaapissa noin kymmenet aktiivisesti käytössä olevat stringit. Talvisin tulee käytettyä kerran tai pari viikossa mutta kesällä noin joka toinen päivä. Treenitrikoiden alla yleensä aina stringit.

• Anonyymi00014

Muutaman kerran viikossa tulee käytettyä. Kesällä vielä useammin. Jos stringit ovat sopivat ja istuvat hyvin ovat ne mitä parhaat alushousut miehelle. ainakin jos tykkää ryhdikkäistä alushousuista. Sopivaa mallia ja kokoa voi joutua etsimään. Ck esimerkiksi on mielestäni ihan hyvä malli ja sopii miehelle vaikkakin niukka. Jos napakampaa kaipaa niin vaikkapa olaf benz on tyylikäs.
      Salilla ja urheillessa käytän aina sekä puvun housujen kanssa mutta myös töissä.
      Boksereista en ole koskaan tykännyt vaikka ne miehelle hyvin sopivat mutta yhtä lailla mielestäni stringitkin. Ja mua ei haittaa vaikka joku näkisi.
      Alushousut ne vaan ovat. Olisi kiva että rannalla
      miehilläkin näkyisi vaikka itse rannalla käyttäisin
      mieluummin jotain muita.

• Anonyymi00034

Minä käytän pukua lähes joka päivä joten ymmärrän täysin miksi stringit toimii.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Juu sama juttu.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Juu sama juttu.

Tykkään erityisesti doreanse gstringeistä puvun kanssa.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Tykkään erityisesti doreanse gstringeistä puvun kanssa.

Joo gstringit on huomaamattomat.
        Doreanselta on myös miesten stringbody. Se on puuvillaa ja ihan asiallisen näköinen. Mulla on musta ja valkoinen
        Se yhdistää puvun kanssa mukavasti aluspaidan ja alaosan. Ja toimii tosi hyvin myös pyöräillessä tai salilla.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Käytätkö jotain latex tai kumipukua ?

• Anonyymi00037

Ihan arkena käytössä useamman kerran viikossa, CK:n ja Doreansen malleja useammat. Tätä jatkunut jo reilu 10 vuotta. Aina ei ees tunne et ne on päällä mut silti antaa hyvän pidon. Ja mun mielestä ne näyttää hyvältä. Stringit ei vie myöskään niin paljon tilaa matkustaessa :D Lähinnä perhe vaan nähnyt ja jotkut kaverit. En oo nähny muilla miehillä. Rannalle en uskaltais (vielä) mennä, vaikka uimastringit löytyy. Niitä pidetään mökillä.

• Anonyymi00040

Miksi stringit? Minusta on mukavinta ilman mitään alushousuja.

• Anonyymi00041

Se sinulle sallittakoon :)

• Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Se sinulle sallittakoon :)

Jumala sinua strinkeisä siunakkoon

• Anonyymi00045

Melkein joka päivä tulee käytettyä joko stringejä tai cheeky mallia. Muissa malleissa on liikaa kangasta minun makuun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia

"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak
      Maailman menoa
      109
      4475
    2. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      55
      3296
    3. Oot kaunis

Oot kaunis nainen.
      Ikävä
      84
      1083
    4. Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste

Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2
      Kaste
      552
      919
    5. Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!

Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma
      Maailman menoa
      82
      788
    6. Saisikin sinut

Saisikin sinut nainen rakastajattareksi.
      Ikävä
      57
      749
    7. Kuka murhasi Anneli Auerin miehen?

Tapaus edelleenkin selvittämättä.
      Maailman menoa
      167
      745
    8. Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?

Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek
      Sinkut
      138
      720
    9. Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois
      Maailman menoa
      195
      718
    10. Asiantuntijat todistavat: Rydman valehteli.

Virta oli oikeassa jokaisessa kolmessa eri väitteessä, sen sijaan RYDMAN VALEHTELI kaikissa kolmessa väitteessä. https:/
      Maailman menoa
      188
      685
    Aihe