Olet menettänyt jotakin
Multä tunuu en halua sinua naisena?
37
333
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitäh???
- Anonyymi00016
Ett se ei halua enää naisia.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sukupuolen vaihto edes heher.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eipä ole uusi tieto tuokaan!
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eipä ole uusi tieto tuokaan!
Voi sentään, kun olette pitäneet minua tyhmänä! Minä kun ymmärrän kaiken hyvin nopeasti, kun luen asioita kirjoitetusta tekstistä! Toisin kuin ne ensimmäiset vuodet, jolloin en ymmärtänyt juuri mitään siitä mitä ympärilläni tapahtui!
- Anonyymi00002
Kyllä, menettänyt jotain, valtava taakka pudonnut alas. Ihanaa😌
- Anonyymi00003
Kyseenalaistat kysymysmerkillä haluatko häntä naisena? Eiköhän sinun tule ihan itse tunnistaa mitä tunnet.
- Anonyymi00004
Oletko sit oikeesti niiku miehenä?
- Anonyymi00005
Pimppirllaaa on tallella koitin justiinsa.
- Anonyymi00006
En minusta tunnu miltään kun tämähän voi jopa luultavasti olla vaikka jollekin toiselle naiselle sinulta ja sehän olisi ihan positiivinen juttu
- Anonyymi00007
Kyllä maar olisikin positiivinen juttu 😆
- Anonyymi00008
Olisi toki ikävää, jos mies johon olisin rakstunut ei haluaisi minua naisena, mutta eipä kenenkään intohimoa tai tunteita voi pakottaa.
- Anonyymi00009
Hän ei hslua enää naista
- Anonyymi00015
Tulin minä kaapista ulos. Tämä on lopputulos😅🤭.
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tulin minä kaapista ulos. Tämä on lopputulos😅🤭.
Se on hyvä ja vielä parempi jos olet sitä avoimesti!
- Anonyymi00010
Sama tunne ei halua enää. Kaksi vuotta sitten halusi. Jokin
- Anonyymi00011
Väsyminen siuhen peliin
- Anonyymi00012
Vastenmielisyys
- Anonyymi00023
Minä myös koin hänet vastenmieliseksi ja siihen oli monia syitä ja ne ovat sellaisia jotka eivät muuksi muutu koskaan! Ja siksi jo monta vuotta sitten tiesin etten voi olla hänen kanssaan missään tekemisissä koskaan! Ja aina jos en pidä jostain ihmisestä, näen sen tilanteen mielikuvissani ja se kertoo minulle sen tiedon, että hänen kanssaan en koskaan voi olla edes ystävä! Ja koska pidän vain ikäisiäni miehiä halattavina, sekään ei muutu koskaan! Olen aina ajatellut niin!
- Anonyymi00013
Ei täällä kyllä kannata kauheasti näitä käydä lukemassa. Hyvää yötä ja kauniita unia 💤
- Anonyymi00028
Ei todellakaan kannata. Aloittajan kommentista ei tosin selviä eikö hän halua kyseistä naista naisena vai ei koe kyseistä naista puoleensavetäväksi naiseksi vaan ennemminkin kaveriksi.
- Anonyymi00014
Kyllä hän haluaa, pelkää vain. 😘
- Anonyymi00017
Kyllä se peloista suurin on varmaan monelle, että se oma ihastus tai rakastus ei enää halua sinua.
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyllä se peloista suurin on varmaan monelle, että se oma ihastus tai rakastus ei enää halua sinua.
Niin, ze/tämä on vain kestettävä ja mentävä yli
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä en ole pelännyt koskaan sitä, että tietty mies ei enää pitäisi minusta! Minusta on outoa ajatella niin, koska en olisi voinut pitää hänestä edes ystävänä!
- Anonyymi00034
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tämä on minulle vieras asia, koska en ole halunnut harrastaa seksiä kenenkään kanssa yli 13 vuoteen! Enkä ole koskaan halunnut minua paljon nuorempaa ystävää!
- Anonyymi00018
Tiesin aina että oot pikkumuna homppeli.
- Anonyymi00026
Minä myös ymmärsin sen jo monia vuosia sitten! Jo ennen kuin muutin tähän asuntoon! Kirjoitin siitä, että tiesin hänen pitävän miehistä, mutta kukaan ei huomioinut sitä ollenkaan!
- Anonyymi00027
Hyvältähän se tuntuu.
- Anonyymi00029
En ole menettänyt mitään!
- Anonyymi00030
Kannatan vastenmielisten lopettamisen.
- Anonyymi00031
Sellainen olen mikä olen.
- Anonyymi00035
Itsensä pitää hyväksyä juuri sellaisena kuin on, muuten elämästä tulee helvettiä!
- Anonyymi00032
Haluaiain lopettaa omin käsin.
- Anonyymi00036
Kenet haluaisit lopettaa omin käsin?
- Anonyymi00037
Tiedän
Ei sille sitten voi mitäån - Anonyymi00038
Haluatko nyt sitten miehenä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707