Hype

Anonyymi-ap

Mä en ole koskaan ollut mikään hupettäjä,, vaan kuuntelija.

Amorphis ei ole mulle ihan se ykkönen, mutta kuunnelkaa hetki kitaran ja naisen ääntä ydessä.

Siis joissain kohti on hengittämättä ja hiljaa.

(upeaa)

https://youtu.be/Jg2VqUTNjsw?si=4n9WnsRtKMj6RFK_

24

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      ei ole Amorphis vaan on Anubis tai Apophis!

      Rauhallista nukkua jos kuuntelee vain putoavien vesipisaroiden ääniä kun tipahtavat rauhalliseen tahtiin ikkunalaudalle.

      Piipittäviä öitä oli 2:

      ensimmäinen kun säädin kellon kesäaikaan kelloradiosta, niin vahingossa näppäilin siihen herätyksen 0237 samalla.

      toinen kun Nokian puhelin piippaa hirveällä äänellään yöllä 8 kertaa akku loppuu.

      • Anonyymi00005

        Ja 0.50 alko kahvipannus huutaa. Kuulemma.


    • Anonyymi00002
      • Anonyymi00003

        Funeau

        Tyylilleen tavallisesti.

        Bilettää.

        (Funeau )konservatiivisen musiikkiluokan tähtioppilas), osasi lukea nuotteja ennen kävelyn taitoa.

        Sittemmin hän menehtyi sanojen maailmaan.

        Mutta yhä Funeau kykenee palauttamaan kaiken takaisin. Mikään ei katoa.


        (hihitystä)


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Funeau

        Tyylilleen tavallisesti.

        Bilettää.

        (Funeau )konservatiivisen musiikkiluokan tähtioppilas), osasi lukea nuotteja ennen kävelyn taitoa.

        Sittemmin hän menehtyi sanojen maailmaan.

        Mutta yhä Funeau kykenee palauttamaan kaiken takaisin. Mikään ei katoa.


        (hihitystä)

        Kirjoittamisen taito
        Minusta katsottuna kirjoittaminen ja musiikki ovat sama asia, seikka tai sen perä.

        Kun musiikissa ollaan tyyliin neljän seinän sisällä, niin kirjoittaessa ei tiedetä edes missä ollaan.

        Kumpi pahempi?


        (naurua)


      • Anonyymi00006

        Pitkäkyntisellä pollarilla kilpiki vaihtuu tämän tästä. -sivu


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Funeau

        Tyylilleen tavallisesti.

        Bilettää.

        (Funeau )konservatiivisen musiikkiluokan tähtioppilas), osasi lukea nuotteja ennen kävelyn taitoa.

        Sittemmin hän menehtyi sanojen maailmaan.

        Mutta yhä Funeau kykenee palauttamaan kaiken takaisin. Mikään ei katoa.


        (hihitystä)

        Ai. Ny pitkäkyntisellä vaihtu jo potilaskin.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kirjoittamisen taito
        Minusta katsottuna kirjoittaminen ja musiikki ovat sama asia, seikka tai sen perä.

        Kun musiikissa ollaan tyyliin neljän seinän sisällä, niin kirjoittaessa ei tiedetä edes missä ollaan.

        Kumpi pahempi?


        (naurua)

        Sitte kattoo vaa renkaista missä ne on ollu.


      • Anonyymi00019

    • En useinkaan kuuntele Amorphista, mutta kun kuuntelen Amorphista, niin naapuritkin kuuntelevat Amorphista.

    • Anonyymi00009

      Mjoo


      Diandra on teknisesti aiwan törkeän hyvä laulaja, mutta kun astutaan teksinisen taktiikan tuolle puolelle, niin törmäämme aloittelijoihin.

      Kumpikaan ei ole se hyvä.

      Mutta kun jostain karaoke-baarista löytyy tällainen ääni, niin siinä bändikaverit saavat kilvan miettiä, että meneekö ensin, vai tuleeko vasta sitten.


      (Fantastinen veto)

      • Anonyymi00010

        En tiedä teistä, mutta kun lauluäänessä on jokin ylimääräinen (lähes häiritsevä) elementti, niin tuntuu oudolta.

        Tuntuu, että tässä niin kuin on laulaja, eikä mikään performanssitaiteilija.


        (hirn)


      • Anonyymi00010

        En tiedä teistä, mutta kun lauluäänessä on jokin ylimääräinen (lähes häiritsevä) elementti, niin tuntuu oudolta.

        Tuntuu, että tässä niin kuin on laulaja, eikä mikään performanssitaiteilija.


        (hirn)


      • Anonyymi00010

        En tiedä teistä, mutta kun lauluäänessä on jokin ylimääräinen (lähes häiritsevä) elementti, niin tuntuu oudolta.

        Tuntuu, että tässä niin kuin on laulaja, eikä mikään performanssitaiteilija.


        (hirn)


      • Anonyymi00010

        En tiedä teistä, mutta kun lauluäänessä on jokin ylimääräinen (lähes häiritsevä) elementti, niin tuntuu oudolta.

        Tuntuu, että tässä niin kuin on laulaja, eikä mikään performanssitaiteilija.


        (hirn)


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        En tiedä teistä, mutta kun lauluäänessä on jokin ylimääräinen (lähes häiritsevä) elementti, niin tuntuu oudolta.

        Tuntuu, että tässä niin kuin on laulaja, eikä mikään performanssitaiteilija.


        (hirn)

        Mjaa


        Laitoin samaan putkeen liikaa kuteja.

        Piippu on tukossa.


        (reps)


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Mjaa


        Laitoin samaan putkeen liikaa kuteja.

        Piippu on tukossa.


        (reps)

        :) uskotaan vähemmälläkin. Siinä on eroa tuleeko musiikki sydämestä ja koko kropasta vai pelkästään äänihuulien kautta.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        En tiedä teistä, mutta kun lauluäänessä on jokin ylimääräinen (lähes häiritsevä) elementti, niin tuntuu oudolta.

        Tuntuu, että tässä niin kuin on laulaja, eikä mikään performanssitaiteilija.


        (hirn)

        Koska olen ihmetelly samaa, tein Diandrasta pienen tutkimuksen, mutta en löytänyt pienintäkään moitetta hänen äänestään tai tulkintakyvystään.

        Löysin kuitenkin jännän yksityiskohdan, jolla ei ole välttämättä asian kanssa mitään tekemistä, mutta saattaa olla syynä hänen teknisesti "liian" täydelliseen suoritukseen. Se on synestesia.

        Diandra itse näkee musiikin ja äänet väreinä ja muotoina synestesian vuoksi.

        Esimerkiksi maanantai, niin näetkö sen värinä? Uskon näkeväni joitakin asioita väreinä, kuten esim. tuoksut. Tajusin kuitenkin että ainakin maanantain "näen" numeroa ja aikajanana, jonka lukuarvo yksi.

        En tosin usko, että em. mitään tekemistä tuotetun musiikin kanssa, on vain oma tunne siitä että musiikki jättää kylmäksi.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Koska olen ihmetelly samaa, tein Diandrasta pienen tutkimuksen, mutta en löytänyt pienintäkään moitetta hänen äänestään tai tulkintakyvystään.

        Löysin kuitenkin jännän yksityiskohdan, jolla ei ole välttämättä asian kanssa mitään tekemistä, mutta saattaa olla syynä hänen teknisesti "liian" täydelliseen suoritukseen. Se on synestesia.

        Diandra itse näkee musiikin ja äänet väreinä ja muotoina synestesian vuoksi.

        Esimerkiksi maanantai, niin näetkö sen värinä? Uskon näkeväni joitakin asioita väreinä, kuten esim. tuoksut. Tajusin kuitenkin että ainakin maanantain "näen" numeroa ja aikajanana, jonka lukuarvo yksi.

        En tosin usko, että em. mitään tekemistä tuotetun musiikin kanssa, on vain oma tunne siitä että musiikki jättää kylmäksi.

        Mjaa


        En näe maanantaita ykkösenä, vaan ysin raitiovaununa matkalla Töölön kautta Jätkäsaareen.

        Tämä siksi, että jos sanan maanantai taivuttaa, niin se kirskuu ja nitisee.

        D on ihan huippu laulaja. Ei kahta sanaa.


        (hihitystä)


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Mjaa


        En näe maanantaita ykkösenä, vaan ysin raitiovaununa matkalla Töölön kautta Jätkäsaareen.

        Tämä siksi, että jos sanan maanantai taivuttaa, niin se kirskuu ja nitisee.

        D on ihan huippu laulaja. Ei kahta sanaa.


        (hihitystä)

        Niin no, D on huippu, mutta minä kaipaan jotain muuta :)

        Minulle sunnuntai on talon kortti joka vie kaiken ja taas aloitetaan alusta. Käytännössä osaan laskea siis seiskaan asti..Ja elämä on yksiä ympyröitä ja lukuisia saturnuksen kehiä.

        Ma kirskuu ja nitisee, hmm..

        Minun ma käynnistyy laiskasti ja vähän ennen klo. kahdeksaa kovaa ovien pauketta ja kuin kaukainen auton ääni ensin kiihdyttäisi ja antaisi lopun matkaa kehrätä vapaalla.

        Mitä ääntä sinun sunnuntai pitää?

        Puuttuuko välistä päiviä (ääniä) vaiko kaikki seitsemän siinä?


      • Anonyymi00020

        Tällänen on nyt jostain syystä tähän tuupattava.


        Diandra & vihreät valot ~~~ Reunalla

        Istun taas reunalla.
        Jalat huitoo ilmassa.

        Edessäni näet kirkkaana,
        ne varjot jotka vetää puoleensa.

        Sitten pimeys laskeutuu.
        Mieli antautuu.

        Tiedän hetken päästä
        olen joku toinen,
        jolle kaikki tapahtuu.

        Ja mä putoan.
        Odotan.

        Yö saavuttaa.
        Lopulta kiinni saa.

        Ja kuka vaan voi jäädä sen alle.
        Ei jää kuittia maksajalle.

        En enää ohjaa tätä laivaa..
        En enää ohjaa tätä laivaa..

        Eilen jäin jatkoille.
        Ja parvekkeelta toiselle.

        Huusin etten pelkää elää kipua.
        Mut kaipaan muualle.

        Äänet kaikui sisältä.
        Sade maistui viiniltä.

        Mietin missä kaikki muut on,
        miksi istun yhä yksin reunalla.

        Ja mä putoan.
        Odotan.

        Yö saavuttaa.
        Lopulta kiinni saa.
        Ja kuka vaan voi jäädä sen alle.
        Ei jää kuittia maksajalle..

        Ja mä putoan...
        Putoan...



        https://youtu.be/7V0cOEVZhhU?si=xC4oP2HbY6SDOuqf


    • Kiitos, hyvä kappale. Naisääni oli tosiaan hyvä ja miäs kans kun välillä vähän murisi. Juu ja kitara tietenkin. Paljon on amorfis kehottyny, niiltä ajoilta kun soittivat vaan satumenisaunaan. Tai ei se sen nimimen ollu. Mutta mulle tuli mieleen se. Veli vainaa sitä aina kitarallaan soitteli.

    • Anonyymi00021

      Kun katsoin tuossa noin noita sähkökaappinkin sprqy-tageja, ensikatsomaltq näytti että sprayannut "SEKO", sitten voi olla "SEIKO".... miksi ei tummanpunqisella: ANUBIS heh

      Oikeasti kaupunki on tarjonnut hommia maalata noita harmaita sähkökaappeja, jos niihin tulee sitten hyviäkin kuvia, eikä m itäään PISSI-TÄGEJÄ.

    • Anonyymi00022

      Ihminen ei koskaan tunnu viihtyvän juuri tässä ja mieluusti vielä juuri nyt. Aina pitää olla jossain poissa, muussa muodossa tai etsimässä jotain, jos ei muuta niin kadonneita laseja otsaltaan...ilmankos etsimiseen menee se koko elämä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      169
      1653
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      959
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      81
      776
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe