Tylsä aamu

Anonyymi-ap

Tylsien aamujen perusresepti on harmaus ja hiljaisuus. Edes liikennevaloissa ei ole väriä. Ei tee mieli tehdä mitään.

Jos aika olisi puro, niin sen ääntä ei kuulisi, eikä sillä liikettä olisi.

Koirankakkapussi ei ilahduta kadulla, eikä sieluakaan ole jäljellä. Jää vain jälkiä piittaamattomuuden.


(hihitystä)

21

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Fuffe: Oletko sinä yksinäinen? 🥺

      Olet ollut palstalla normaalia enemmän, ja dialogisi määrä kaikesta tekstistäsi on tavanomainen 3 %.

      🦄

      • Anonyymi00002

        3%


        En tiedä kuinka paljon ihmisiä planeetallamme on, mutta tunnen kuuluvani siihen kolmeen prosenttiin tyytymättömiä.


        (hihitystä)


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        3%


        En tiedä kuinka paljon ihmisiä planeetallamme on, mutta tunnen kuuluvani siihen kolmeen prosenttiin tyytymättömiä.


        (hihitystä)

        Tärkein taito elämässä:

        opetella erottamaan, milloin kontakti on hyväntahtoinen (rakentava) ja milloin se ei ole.

        Muumien mörkö on mielestäni hyväntahtoinen. 😍

        Toiseksi tärkein taito:
        olla huomioimatta kaikki muut kontaktit. 🤭

        🦄


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Tärkein taito elämässä:

        opetella erottamaan, milloin kontakti on hyväntahtoinen (rakentava) ja milloin se ei ole.

        Muumien mörkö on mielestäni hyväntahtoinen. 😍

        Toiseksi tärkein taito:
        olla huomioimatta kaikki muut kontaktit. 🤭

        🦄

        Mjoo


        Aivan liian syvällistä.

        Oma (hyväksi havaittu) tyylini on ottaa vastaan, ja sitten vasta reagoida.

        Sanat minulle ovat kuin kiehuva vesi: Siitä ei saa kiinni. Ja jos yrittää, palaa näpit.

        Uoma, virta tai lähde. Vesi on yksinkertainen idea lasissa, mutta myös akvaario kaloille.

        Olen masentunut enkä voi hyvin.


        (hihitystä)


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Mjoo


        Aivan liian syvällistä.

        Oma (hyväksi havaittu) tyylini on ottaa vastaan, ja sitten vasta reagoida.

        Sanat minulle ovat kuin kiehuva vesi: Siitä ei saa kiinni. Ja jos yrittää, palaa näpit.

        Uoma, virta tai lähde. Vesi on yksinkertainen idea lasissa, mutta myös akvaario kaloille.

        Olen masentunut enkä voi hyvin.


        (hihitystä)

        Kanavoi itseäsi myös johonkin muuhun kuin tänne: systemaattisemmin, värikkäämmin ja suuremmilla pensseleillä. Se tekee hyvää. ☺️

        Niin minäkin teen. 🤭

        🦄


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Kanavoi itseäsi myös johonkin muuhun kuin tänne: systemaattisemmin, värikkäämmin ja suuremmilla pensseleillä. Se tekee hyvää. ☺️

        Niin minäkin teen. 🤭

        🦄

        Ainoa


        Ajan olemuksessa ja vedessä on jotain sellaista samaa, jonka kanssa ihmiskunnan koulutetuin osa vääntää päivästä toiseen.

        Koska ne ovat jossain, joka laajenee.


        (hirn)


    • Anonyymi00003

      Harmaus muuttuu kohta orastavaksi vihreäksi ja kirkkaan siniseksi. Pienet valkovuokot ilmestyvät metsäreitille ja linnut kertovat, että pesäpuuhun rakennetaan uusia alkuja.
      https://youtu.be/S370kgRICVU

    • No tälläsenä pimeenä päivänä, voi tehdä valokuvia. Aurinkoisena ei saa huonetta tarpeeksi pimeeksi. Ja tälläseen harmaaseen päivään sopii juuri mustavalkokuvien tekeminen. Eli miksi kuvata värejä, kun niitä ei ole.

      • Anonyymi00008

        Opponentti


        Opponoin ainoastaan siksi, koska värit ovat siellä.

        Eli jos näkee kaiken harmaana, niin se on mielipide.


        (hihitystä)


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Opponentti


        Opponoin ainoastaan siksi, koska värit ovat siellä.

        Eli jos näkee kaiken harmaana, niin se on mielipide.


        (hihitystä)

        Funeau, harmaiden valojen lähettiläs.


        Jumalhahmon ottanut palstasensuurimme synninpäästö, Funeau on liittynyt kissoinsa seuraan.

        Kun sanat loppuvat, ei tarvitse olla muuta kuin aloillaan lojuva.

        Ja silloin voi tuntea näkymättömän liikkeen allamme.


        (naurua)


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Funeau, harmaiden valojen lähettiläs.


        Jumalhahmon ottanut palstasensuurimme synninpäästö, Funeau on liittynyt kissoinsa seuraan.

        Kun sanat loppuvat, ei tarvitse olla muuta kuin aloillaan lojuva.

        Ja silloin voi tuntea näkymättömän liikkeen allamme.


        (naurua)

        Mjaahans


        Funiksella on taas meneillään tällainen mega-pössis.

        Kuinka hänen reitensä lepäävätkään pitkin hyvin myllättyjä lakanoita, jää palstasensuurin kätköihin.


        (naurua)


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Mjaahans


        Funiksella on taas meneillään tällainen mega-pössis.

        Kuinka hänen reitensä lepäävätkään pitkin hyvin myllättyjä lakanoita, jää palstasensuurin kätköihin.


        (naurua)

        Jaaha


        Eli siis reiteni ovat liian paksut?

        Olenkin hieman tarkastellut tilannettani ja tullut siihen tulokseen, että olisi muututtava.

        Mutta kuinka?


        (hirn)


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Jaaha


        Eli siis reiteni ovat liian paksut?

        Olenkin hieman tarkastellut tilannettani ja tullut siihen tulokseen, että olisi muututtava.

        Mutta kuinka?


        (hirn)

        Funeau urheilee


        Palsta-staramme, Funeau, Vallilan kingi ja suurmoguli, miettii.

        (Kun Funeau miettii, niin tilanne pysähtyy,)

        Tämä äärimmäisen ovela kettu tuntuu hallitsevan näennäistä tilannetta vain olemalla läsnä, ajatellaan ja katsellaan hänen silmäinsä kaaria ja mykkää kosteutta niillä kiiltämässä.


        (reps)


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Funeau urheilee


        Palsta-staramme, Funeau, Vallilan kingi ja suurmoguli, miettii.

        (Kun Funeau miettii, niin tilanne pysähtyy,)

        Tämä äärimmäisen ovela kettu tuntuu hallitsevan näennäistä tilannetta vain olemalla läsnä, ajatellaan ja katsellaan hänen silmäinsä kaaria ja mykkää kosteutta niillä kiiltämässä.


        (reps)

        Vallila


        Istuin erään kirjailijan kanssa stobella Pikku-Vallilassa, ja keskustelimme joutavia.

        Hänen nimensä on kirjoitettu niin ylös, että edes Saarikoski ei sinne yllä.

        Sitten on näitä runoilijoita, joilla ei tee mitään.

        Harmaa päivä.


        (reps)


      • Anonyymi00015

        Erilaiset värit on tosiasia, mutta niitä ei tietenkään näy mustavalkokuvissa.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Opponentti


        Opponoin ainoastaan siksi, koska värit ovat siellä.

        Eli jos näkee kaiken harmaana, niin se on mielipide.


        (hihitystä)

        "Jos näkee kaiken harmaana, niin se on mielipide."

        Niin tai asenne tai tunne.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Erilaiset värit on tosiasia, mutta niitä ei tietenkään näy mustavalkokuvissa.

        Höpölöpö


        On ainoastaan yksi väritön väri, ja se on musta.

        Eikä se ole edes väri.


        (hihitystä)


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Höpölöpö


        On ainoastaan yksi väritön väri, ja se on musta.

        Eikä se ole edes väri.


        (hihitystä)

        Höpölöpö

        On olemassa vain yksi väri.

        Se on pinkki.

        🦄


    • Anonyymi00014

      Kijukaula ja tyllihame.

    • Anonyymi00019

      Tylsiä (tyhjiä) aamuja on kahdenlaisia.

      Näennäisestä pysähtyneisyydestä huolimatta pää voi olla täysi kaaos. Ei ole hyvää pysähtyä niinhin, on tehtävä muuta, sillä tulos voi olla syvä sukellus ja tulos sen mukaista.

    • Synkkään aamuun voi tuoda lohdutteellisuutta, et heti herättyään juo kunnon kahvit tai teet ja lounastaa herkut, mut jos on aivan blööts, ei sekään auta.

      Vaan ei silloin kyllä näpytellä tietokoneellakaan, eikä jaksa ees lähettää aikaisemmin kirjoitettua. Siitä voipi päätellä, ettet sää ihan turtana oo. -exKynis.mi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe