Ketoliuskat ja väri

Anonyymi-ap

Kertokaa te ketodieetillä olevat miten liuskojen väri menee dieetin jatkuessa. Kokemuksianne kiitos! Tekoäly ei nyt auta kun tarvii käytännön kokemusta. Mulla ei oikein liuskat tummu, ja ne on muutenkin näyttäneet vähäisiä ketoaineita koko ajan. Vaikka olen esim ottanut ruokavalioon kapryylihappoa kahviin (aamiainen) pelkkä rasvakahvi siis jonka pitäis tehostaa ketoosia.

Pitääkö munkin kokeilla sitä hurjaa keinoa mikä täällä eräällä on eli pelkkää lihaa ja kalaa eikä yhtään hiilaria. Kerro sinä joka laihdutit sen 16 kiloa pelkillä proteiinilla ja rasvalla että missä vaiheessa huomasit että liuskat vaalenee. Mulla on nyt epäselvää onko mulla tämän kummoisempaa ketoosia tulossakasn vai ei. Mitannut olen 2 viikkoa. Hengitys mun mielestä tuoksahtaa välillä.

10

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Pienikin lipsahdus näkyi liuskan vaalenemisenä.
      Yksi pullo keskiolutta näkyi.
      Sianlihan kanssa houkutteli sinapin käyttäminen. Maustekäytön määrä on suhteellisen vähäinen mutta23%:n hiilaripitoisuus riitti aiheuttamaan lievän häiriön. Ketsuppi oli vielä pahempaa.
      En viitsinyt tutkia enempää ja laskea grammoja. Vedin rajan mielestäni ehdottoman varmaan paikkaan. Siihen missä varmasti tiesin olevan ehdottomasti 0-hiilari.

      • Anonyymi00002

        Kiitos kommentista! Joo en itse harrasta lainkaan olutta tai muuta selkeästi korkean glykeemisen tuotteita syö. Ei vaan tunnu mitenkään tummuvan tuosta. Pitää nyt kai vaan jatkaa ja yrittää tuota silkkaa 0-hiilaria. Mulla käytössä kuitenkin avokadoa ja kasviksia...


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Kiitos kommentista! Joo en itse harrasta lainkaan olutta tai muuta selkeästi korkean glykeemisen tuotteita syö. Ei vaan tunnu mitenkään tummuvan tuosta. Pitää nyt kai vaan jatkaa ja yrittää tuota silkkaa 0-hiilaria. Mulla käytössä kuitenkin avokadoa ja kasviksia...

        Avocadossa on 1% hiilareita. Itse pidin kaikki rehut ulottumattomissani. Myös kasvisten maan päälliset osat.
        Vaikka ketosolotila vie voimat niin jaksamisen puitteissa ponnistelu tehosti ketosta.
        Työnnettävä, sähkökäyttöinen ruoholeikkuri oli minulle riittävä haaste.
        Sopusuhtaine vaimoni yritti samalla keinolla vähentää takareisiensä selluliittia ( mielestäni kuviteltua ylimenevää itsekririikkä ). Tuloksena oli rintojen ja pakaroiden pieneminen.
        Loppui siihen.


    • Anonyymi00003

      Nyt tummui yhden värin verran muttei nytkään näytä vahvaa ketoosia. Nämä pojat neuvoo kans YouTubessa ja Podcastissaan. Siis nämä sanoi että väri on tumma alussa mutta vaalenee pikkuhiljaa. Minä en ihan alkua mitannut vaan päätin vasta 2 viikon päästä kokeilla. Painonputoaminen ehkä on kait se merkki. KetokoutSari myös kertoi että painonpudotus ei ala jos syö tuotteita missä lisäaineita ja vähärasvaisia jotka pitää insuliiniresistenssiä yllä.

      https://youtu.be/NYCn_80TTEQ?is=W6RW5PJTNP1ZJ1bL

      On näemmä kaikki alkaneet ketovalmentajiksi 🙂. Hyvä kun nuoret miehetkin neuvoo, ja omalla ulkomuodolla näyttää tehoa. Ketokirjaa tulee vähän kaikilta nyt myyntiin. Reseptejä saa vaikka kuinka ja tekoäly tekee lisää jos ei riitä muut.

      Hurja oli nähdä marketissa kuinka paljon on ketogeeniseen liittyviä tuotteita, no sieltä minäkin kävin hakemassa kapryylirasvahapponi. Paahtio mainitsi että jos jossain kohtaa tulee hiilarihimoja (jos on tottunut mättöihin ja pitsa hamppar tms alkaa pyöriä liikaa mielessä), niin täsmähoitona lusikallinen tai mct-,öljyä vie nälän koska se vaikuttaa heti kylläisyys ja ruokahaluhormoneihin. Menee smoothiessa esim. Itse sekoitin turkkil jugurttiin jossa mustikoita. Tiety pitsaa voi tehdä itse jos tekee mieli eikä halua luopua ketoosista.

      Ja kananmunat oli loppu kaupasta! Piti hakea kauempaa isommasta kaupasta. Luomumunia.

      Tämä on ainakin edullinen dieetti. Mulla on annoskoko puolittunut tai enempi sen takia kun rasva vie nälän. Nälän vaimeneminen on sekin näiden kaverien mukaan ketoosin merkki. Avokado on mun vakioruoka joka päivä. Se on yllättävän hyvää kun laittaa limemehua tai sitruunaa ja suolaa vähän päälle. Ja yllättävä oli että avokado ja pekoni maistui hyvältä yhdessä.

      Otan kaikki neuvot vastaan!

    • Anonyymi00005

      😂😂

    • Anonyymi00006

      😂😂

    • Anonyymi00007

      Mikä väri

      • Anonyymi00008

        Ketoliuskan väri.


    • Anonyymi00009

      Mikä väri

      • Anonyymi00010

        Ketoliuskan väri


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1330
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1167
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      681
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe