On se kiva työttömänä viettää laatuaikaa juoden olutta ja pelailla pleikalla.
Menkää vaan töihin huomenna niin mä meen hakee olutta.!
28
377
Vastaukset
- Anonyymi00001
Meen ihan mielissäni töihin, hyvä työkaverit ja liksallakin pärjää. On hyvä fiilis kun pystyy elättämään itsensä. Olen ollut työttömäkin joskus ja suuremmaks osaksi vaan vitutti.
- Anonyymi00002
Oppitunti teille sosialismistä:
Erään yliopiston taloustieteen professori totesi taannoin, ettei ollut koskaan reputtanut yhtään opiskelijaa, mutta sitten reputtikin kokonaisen vuosikurssin kerralla.
Kyseinen vuosikurssi oli inttänyt, että sosialismi toimii ja siinä kukaan ei olisi köyhä eikä kukaan rikas, vaan tasa-arvo vallitsisi.
Professori sanoi siihen opiskelijoille:
”OK, kokeilkaamme sosialismia tällä vuosikurssilla.
Kaikista arvosanoista lasketaan keskiarvo ja jokainen saa saman arvosanan, jolloin kukaan ei yksinään saa hylättyä ja kukaan ei saa vitosta."
Ensimmäisen välitentin jälkeen arvosanoista todellakin laskettiin keskiarvo ja jokainen sai nelosen.
Opiskelijat, jotka olivat päntänneet kovasti, olivat tuohtuneita, kun taas vähän lukeneet opiskelijat olivat iloisia.
Toisen välitentin lähestyessä ensimmäiseen vähän lukeneet opiskelijat pänttäsivät vielä vähemmän ja paljon päntänneetkin halusivat päästä vähällä, joten hekin lukivat vähemmän.
Toisen välitentin keskiarvo olikin vain kakkonen, eikä kukaan ollut enää iloinen!
Sama meno jatkui ja kolmannesta välitentistä jaettiinkin jo kaikille hylätyt arvosanat.
Tenttien jatkuessa arvosanat eivät enää parantuneet, mutta kinastelu, syyttely ja nimittely sen sijaan lisääntyivät ja johtivat yleiseen pahaan mieleen ja kenenkään haluttomuuteen opiskella muiden hyväksi.
Suureksi yllätyksekseen opiskelijat saivat kaikki vuosikurssista hylätyn ja professori kertoi, että myös sosialismi epäonnistuu aina lopulta, koska silloin kun palkinto on suuri, onnistumiseen vaadittava työmäärä on myös suuri, mutta kun valtio ottaa palkinnon pois, niin kukaan ei enää yritä tai edes halua onnistua.
Asia ei voisi olla yksinkertaisempi.
Tarinaan liittyy viisi opetusta:
1. Köyhiä ei voi rikastuttaa köyhdyttämällä rikkaat lainsäädännöllä.
2. Mitä yhdelle annetaan ilman työntekoa, sen on jonkun muun täytynyt työllä tehdä.
3. Valtio ei voi antaa kenellekään mitään, mitä se ei ensin ottanut pois joltain toiselta.
4. Varallisuutta ei voi monistaa jakamalla sitä.
5. Kun puolet ihmisistä ajattelee, ettei heidän tarvitse tehdä töitä toisen puolen huolehtiessa heistä ja kun toinen puoli ajattelee, ettei heidän kannata tehdä töitä, koska joku muu saa siitä hyödyn, niin se on minkä tahansa kansakunnan lopun alku.- Anonyymi00003
Se on just näin, lorviskotkin kun sisäistäisi asian.
- Anonyymi00004
Kyttää kelloo, millon pääset auton rattii. Janottaako?
- Anonyymi00005
Juoppoko kyseessä!!
- Anonyymi00006
Iso mies pelaa pleikkaa 😁
- Anonyymi00007
Etkö keksi työttömänä järkevämpää tekemistä. Taidat olla tyhmä läski.
- Anonyymi00008
Toki grillata voi ja käydä baarissa
- Anonyymi00013
Me persuÄSSÄT emme työpaikoilla viihdy.
Tuet kelasta ja maksuhäiriölageria kaupasta.
Lampaat menee töihin. - Anonyymi00022
Logged juoppo.
- Anonyymi00009
Ei meitä kiinnostaisikaan pilata terveys alkoholilla kuten työttömät tekevät. Sen kun juot, omapa on elämäsi jos tyydyt tuollaiseen. Mieluummin tienaan moninkertaisesti enemmän kuin joku työtön alkoholisti.
- Anonyymi00010
MENE TÖIHIN
- Anonyymi00014
Mene vaan tienaamaan akallesi rahat.
- Anonyymi00011
Naiset saavat miehet juomaan
- Anonyymi00019
Sulla ei ole niistä mitään kokemuksia
- Anonyymi00012
Huomenna reppanat joutuvat töihin.
- Anonyymi00015
Ihan ylpeenä lähden, vain vellihousu vetelykset uhoavat muuta. On muka niin hienoa uhota makaavansa toisten rahoillla. Älä vaan hommaa lapsia ettei laiskuus ( kusipäisyys) tartu.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ihan ylpeenä lähden, vain vellihousu vetelykset uhoavat muuta. On muka niin hienoa uhota makaavansa toisten rahoillla. Älä vaan hommaa lapsia ettei laiskuus ( kusipäisyys) tartu.
Ne työtä tekevien muijat muuten helpoiten myös pettävät jonku työttömän kanssa vaikkapas..Aa että ihanaa nannaa
- Anonyymi00017
Minulla on mielenterveysongelmia ja siksi juon olutta enkä mene töihin
- Anonyymi00026
Nyt lopetat sen minuksi tekeytymisen! En juo alkoholia ollenkaan enkä edes tupakoi. Yrität tahalleen pilata maineeni kun tekeydyt minuksi mutta et onnistu siinä ikinä
Tiedoksi sullekin että mulla menee tosi hyvin kiusaamisestasi huolimatta mitä teet 😉 - Anonyymi00027
Minä en juo olutta, käyn töissä ja siksi minulla ei ole mielenterveysongelmia.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Minä en juo olutta, käyn töissä ja siksi minulla ei ole mielenterveysongelmia.
Turha trollata olet lapsen tasolla ei ihmekään ettei edes naiset kiinnostu tuollaisesta. Kasva jo aikuiseksi
- Anonyymi00018
Aamulla ahkerana töihin.
- Anonyymi00021
Turhaa hommaa
- Anonyymi00020
Ja käydä välillä Pitkässä Tanelissa.
- Anonyymi00023
Vai on, uskoo ken haluaa. JOs päivän ja elämän sisältö on kalja ja pleikka niin ....nojoo, yksinkertaisella on yksinkertaiset huvit!
- Anonyymi00024
Alkoholi on hyvää palautus juomaa kovan lenkkeilyn jälkeen ja no muutenkin mitäpä sotä 12 tuntia jossain kaivoksella rehkiä eikä sitten ole muuta elämää kuin syödä ja vähän aikaa katsella telkkaa ja mennä sitten nukkumaan..Mä en terafamelle mene orjaksi koskaan ei niin paljoa raha kiinnosta että vaihtaisin vapaa aikani työhön ja siihen että ei enää ole iltapäivällä muuta kuin kotona olemista..Hyi hitto mitä paskaa
- Anonyymi00025
Jos elämässään tuohon tyytyy, niin onnea tulevaisuuteen, sillä se tulee olemaan köyhää ja kurjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5292579Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial522225Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2062186Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131578Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191479Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501386- 971349
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621151Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise941131Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035