Mikä on jalkaväkisotilaan hinta Ukrainan sodassa..?

Kristitty toki sanoo että ihmishenki on korvaamaton, materialisti sanoo että se korvataan vain uudella.

Tämä tuli mieleeni kun olen katsonut videoita sotarintamalta.
Pikku drooneilla jahdataan jo yksittäistä sotilasta joten droonin täytyy olla halvempi kuin sotilaan henki...?

https://www.youtube.com/watch?v=XUwwekTG9bE

12

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuolleen sotilaan omaisille maksetaan korvauksia.
      Se on hänen hintansa.

• Anonyymi00002

Venäläisen sotilaan hinta on suunnilleen sama mitä Suomessa pullon pantti, noin 20cent.

• Ukraina ei ilmoita enää kaatuneita.
        Kaikki ovat vain kadonneet jonnekin.
        Silloin valtion ei tarvitse maksaa yhtään mitään.

• Anonyymi00003
        ViktorAtaman kirjoitti:

Ukraina ei ilmoita enää kaatuneita.
        Kaikki ovat vain kadonneet jonnekin.
        Silloin valtion ei tarvitse maksaa yhtään mitään.

HEVONPASKAA, Ukraina on hyvin tarkasti perillä kaatuneidensa määrästä ja tieto omaisille kulkee.
        Toisin on Venäjän laita.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

HEVONPASKAA, Ukraina on hyvin tarkasti perillä kaatuneidensa määrästä ja tieto omaisille kulkee.
        Toisin on Venäjän laita.

Venäjällä on käytössä ne siirrettävät krematoriot kuorma-autoissa joilla alunperin piti hävittää Ukrainalaiset siviilit ainakin osittain mutta sitten niiden pääytehtäväksi tulikin hävittää "Z" natsien omat ruumiit

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Venäjällä on käytössä ne siirrettävät krematoriot kuorma-autoissa joilla alunperin piti hävittää Ukrainalaiset siviilit ainakin osittain mutta sitten niiden pääytehtäväksi tulikin hävittää "Z" natsien omat ruumiit

Osuit asian ytimeen.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Osuit asian ytimeen.

Voi voi Teitä Materialisteja! Kuinka korvaamaton joku on? Jäikö vesilasin veteen sormelle paikka kun käytit sormesi vedessä? Jos jäi, olet ainakin aika lähellä korvaamatonta. Muutoin tavallista massaa. Mutta jokainen kuollut on korvaamaton sillä tätä temppua harva pystyy toistamaan. Ja tämä jos mikä auttaa maapallon liikakansoitukseen. Eli hinta on veteen piirretty viiva mutta kuka osaa kertoa hinnan jolla elävä ihminen omasta tahdostaan vaihtaa elossa olonsa tuonpuoleiseen kun saa hynät nyrkkiin. Onko tapauskohtainen juttu?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Toisin on Venäjän laita.

Ukrainassa on 200.000 sotilasta kadonnut. Missä lienevät kun eivät ole karanneet eikä kaatuneet?

• Anonyymi00008

Tarkoitat varmaan venäjän viimeisintä valloitussotaa.
      Putin on laskenut että kannattaa valloittaa hehtaari joutomaata vaikka muutama sotilas kuolisikin. Eli siitä voi päätellä että venäläisen ihmisen arvo on muutamia kymppejä. Realistista minusta.

• Anonyymi00009

Jos tarkoitat ruplia niin sitten voi jotenkin ymmärtää. En siltikään ostaisi jos pörssissä kaupattaisiin sillä en näe tässä kohteessa sijoitusarvoa.

• Ukraina ei ota enää DNA-näytteitä tunnistamattomista kaatuneista sotilaista.

Villisiat niitä taitavat popsia?

• Anonyymi00010

Villi tai kesy; hännästä erottaa varmimmin. Sama ruoka kelpaa molemmille sillä ovat vähän sukulaisia ihmiselle eivätkä sata varmoja vegejä. Mutta pari kuukautta ennen Jouluaattoa kannattaa pitää huoli että syövät vain viljaa sillä muutoin Joulukinkku saattaa maistua Norjan lohen sapuskalle. Bon Appetit.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe