Jätin hänet itseni parhaaksi

Anonyymi-ap

Elämäni puoliso. Elämäni suhde. Lähes 10 vuotta vietettiin aikaa kahdestaan. Rakastin ja rakastan häntä yhä täydellä sydämellä.

Pettäminen, valehtelu ja se, että minä jäin niin monessa kohtaa tärkeysjärjestyksen loppupäähän. En vaan pystynyt siihen enää.

Olo on rehellisesti sanottuna täysin paska. Sisimmässäni toivon, että palaisimme vielä joskus yhteen ja hän olisi muuttunut. Tuo toivo on pelkkää epätoivoa ja tiedän ettei se koskaan tule tapahtumaan.

Miten te muut ihmiset olette päässeet yli tämmöisestä tai särkyneestä sydämestä ylipäätään? Kierin sohvalla ja kärsin. Univelat tapissa, ruokahalu täys nolla ja ei ole mielenkiintoa tehdä yhtään mitään. Mielessä pyörii jatkuvasti, että oliko tämä elämäni suurin virhe?

Hitto että itkettää ja turhauttaa.

7

476

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oletko nainen vai mies? Sinäkö jätit hänet?

• Anonyymi00005

Jos olet nainen niin saat sääliä osaksesi, mutta jos olet mies niin sinun vaan täytyy yksin päästä yli siitä, unohtaa se kaikki ja hoitaa omat asiasi kuntoon itse.

• Anonyymi00002

Et sä siitä pääse eroon koskaan. Ehkä se pitkän ajan kuluttua vaimenee. Niin jotkut sanoo.

• Anonyymi00003

10v kun minun suurin ero päättyi. Elämä ei missään nimessä ole ollut ruusuista sen jälkeen, mutta vahvana ihmisenä ollaan.

Uusia parisuhteita ollut ja mennyt. Enää ei tarvitse haikailla parisuhteita. Meitä jämä paloja on vain vapaana.

Toivottavasti nyt alkaa se paras elämäni vaihe kun ei haikaile enää suhteita suhteiden takia. Ja samalla tiedostaa mikä on hyvä parisuhde ja millaisesta pitäisi pitää kiinni.

Ap:lle, voimia ja kyllä se elämä muuttuu hyväksi. Priorisoi itsesi tärkeimmäksi ja tee paljon asioita joista tykkäät ja tulet onnelliseksi.

• Anonyymi00004

Haaveilen varmaan omiani, mutta senkin uhalla

Jos puolisosi toinen nimi alkaa t:llä ja lapsenne kolmas i:llä niin älä sure. Ota puhelin käteen ja soita minulle, kerro minulle tunteesi ääneen. Minä teen kaikkeni ollakseni parempi puoliso ja ihminen, koko ajan terapiassa kehityn, ja haluan sitä jatkaa. Lisäksi minusta meidän pitäisi käydä yhdessä terapiassa, koen että suuri osa kitkasta välillämme on puhumattomuuden aiheuttamaa, kun asioita ja tunteira ei sanoiteta, vaan luodaan omassa mielessä odotukset joista toinen ei ole tietoinen eikä osaa niitä täyttää. Asiat järjestyy kyllä.

• Anonyymi00006

HAH!...

• Anonyymi00007

Sinun täytyy nyt vaan päättää oliko ratkaisu oikea vaiko ei. Siitä riippuu kaikki, koko tulevaisuutesi.
      Selvästi siinä suhteessa oli paljon vialla, pahasti vialla, et olisi siitä muuten ikinä lähtenyt pois. Keskity nyt vaan yhteen kysymykseen, siihen oliko valintasi oikea, teitkö oikein vai et. Ehkä juttelu jonkun kanssa auttaisi, sellaisen joka tietäisi tapahtumista jotain,tuntisi sinut pitkältä ajalta. Se osaisi sanoa ulkopuolisen mielipiteen asiaan, ehkä se selkiyttäisi omia ajatuksiasi, tai pysäyttäisi ne johonkin kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      55
      1544
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      21
      1176
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      987
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      80
      727
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      698
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      21
      539
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      27
      530
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      55
      473
    9. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      27
      466
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      433
    Aihe