Jätin hänet itseni parhaaksi

Anonyymi-ap

Elämäni puoliso. Elämäni suhde. Lähes 10 vuotta vietettiin aikaa kahdestaan. Rakastin ja rakastan häntä yhä täydellä sydämellä.

Pettäminen, valehtelu ja se, että minä jäin niin monessa kohtaa tärkeysjärjestyksen loppupäähän. En vaan pystynyt siihen enää.

Olo on rehellisesti sanottuna täysin paska. Sisimmässäni toivon, että palaisimme vielä joskus yhteen ja hän olisi muuttunut. Tuo toivo on pelkkää epätoivoa ja tiedän ettei se koskaan tule tapahtumaan.

Miten te muut ihmiset olette päässeet yli tämmöisestä tai särkyneestä sydämestä ylipäätään? Kierin sohvalla ja kärsin. Univelat tapissa, ruokahalu täys nolla ja ei ole mielenkiintoa tehdä yhtään mitään. Mielessä pyörii jatkuvasti, että oliko tämä elämäni suurin virhe?

Hitto että itkettää ja turhauttaa.

4

407

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oletko nainen vai mies? Sinäkö jätit hänet?

• Anonyymi00002

Et sä siitä pääse eroon koskaan. Ehkä se pitkän ajan kuluttua vaimenee. Niin jotkut sanoo.

• Anonyymi00003

10v kun minun suurin ero päättyi. Elämä ei missään nimessä ole ollut ruusuista sen jälkeen, mutta vahvana ihmisenä ollaan.

Uusia parisuhteita ollut ja mennyt. Enää ei tarvitse haikailla parisuhteita. Meitä jämä paloja on vain vapaana.

Toivottavasti nyt alkaa se paras elämäni vaihe kun ei haikaile enää suhteita suhteiden takia. Ja samalla tiedostaa mikä on hyvä parisuhde ja millaisesta pitäisi pitää kiinni.

Ap:lle, voimia ja kyllä se elämä muuttuu hyväksi. Priorisoi itsesi tärkeimmäksi ja tee paljon asioita joista tykkäät ja tulet onnelliseksi.

• Anonyymi00004

Haaveilen varmaan omiani, mutta senkin uhalla

Jos puolisosi toinen nimi alkaa t:llä ja lapsenne kolmas i:llä niin älä sure. Ota puhelin käteen ja soita minulle, kerro minulle tunteesi ääneen. Minä teen kaikkeni ollakseni parempi puoliso ja ihminen, koko ajan terapiassa kehityn, ja haluan sitä jatkaa. Lisäksi minusta meidän pitäisi käydä yhdessä terapiassa, koen että suuri osa kitkasta välillämme on puhumattomuuden aiheuttamaa, kun asioita ja tunteira ei sanoiteta, vaan luodaan omassa mielessä odotukset joista toinen ei ole tietoinen eikä osaa niitä täyttää. Asiat järjestyy kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      180
      4720
    2. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      25
      3626
    3. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      39
      2542
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      157
      2227
    5. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      45
      1419
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1250
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1141
    8. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      71
      1132
    9. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      39
      1053
    10. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      53
      973
    Aihe