Elämäni puoliso. Elämäni suhde. Lähes 10 vuotta vietettiin aikaa kahdestaan. Rakastin ja rakastan häntä yhä täydellä sydämellä.
Pettäminen, valehtelu ja se, että minä jäin niin monessa kohtaa tärkeysjärjestyksen loppupäähän. En vaan pystynyt siihen enää.
Olo on rehellisesti sanottuna täysin paska. Sisimmässäni toivon, että palaisimme vielä joskus yhteen ja hän olisi muuttunut. Tuo toivo on pelkkää epätoivoa ja tiedän ettei se koskaan tule tapahtumaan.
Miten te muut ihmiset olette päässeet yli tämmöisestä tai särkyneestä sydämestä ylipäätään? Kierin sohvalla ja kärsin. Univelat tapissa, ruokahalu täys nolla ja ei ole mielenkiintoa tehdä yhtään mitään. Mielessä pyörii jatkuvasti, että oliko tämä elämäni suurin virhe?
Hitto että itkettää ja turhauttaa.
Jätin hänet itseni parhaaksi
4
338
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oletko nainen vai mies? Sinäkö jätit hänet?
- Anonyymi00002
Et sä siitä pääse eroon koskaan. Ehkä se pitkän ajan kuluttua vaimenee. Niin jotkut sanoo.
- Anonyymi00003
10v kun minun suurin ero päättyi. Elämä ei missään nimessä ole ollut ruusuista sen jälkeen, mutta vahvana ihmisenä ollaan.
Uusia parisuhteita ollut ja mennyt. Enää ei tarvitse haikailla parisuhteita. Meitä jämä paloja on vain vapaana.
Toivottavasti nyt alkaa se paras elämäni vaihe kun ei haikaile enää suhteita suhteiden takia. Ja samalla tiedostaa mikä on hyvä parisuhde ja millaisesta pitäisi pitää kiinni.
Ap:lle, voimia ja kyllä se elämä muuttuu hyväksi. Priorisoi itsesi tärkeimmäksi ja tee paljon asioita joista tykkäät ja tulet onnelliseksi. - Anonyymi00004
Haaveilen varmaan omiani, mutta senkin uhalla
Jos puolisosi toinen nimi alkaa t:llä ja lapsenne kolmas i:llä niin älä sure. Ota puhelin käteen ja soita minulle, kerro minulle tunteesi ääneen. Minä teen kaikkeni ollakseni parempi puoliso ja ihminen, koko ajan terapiassa kehityn, ja haluan sitä jatkaa. Lisäksi minusta meidän pitäisi käydä yhdessä terapiassa, koen että suuri osa kitkasta välillämme on puhumattomuuden aiheuttamaa, kun asioita ja tunteira ei sanoiteta, vaan luodaan omassa mielessä odotukset joista toinen ei ole tietoinen eikä osaa niitä täyttää. Asiat järjestyy kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831969- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 54711