Valehteleva kumppani

Anonyymi-ap

Kuinka moni teistä miehistä tai vaikka naisistakin jatkaisi seurustelua henkilön kanssa jonka takia olisi joutunut osalliseksi törkeään kunnianloukkausasiaan? Kerron teille eräästä tapauksesta. Nainen oli puhunut miesystävälleen tosi pahoja perättömiä juttuja kaveristaan. Sille ei ollut mitään syytä, ei riitoja, ei mitään erimielisyyksiä. Tämä mies oli sitten sitä mieltä että ne asiat täytyy ehdottomasti kertoa tämän naisen miesystävälle ja niin hän teki. Tämä naisen miesystävä sitten näytti ne viestit naisystävälleen joka teki asiasta rikosilmoituksen. Hän pystyi todistamaan jokaisen jutun valheeksi ja juttu on nyt edennyt syyttäjälle. Tämä mies joka uskoi kumppaninsa kertomat valheet on nyt myös syytettynä perättömien valheiden levittämisestä mutta kuitenkin ovat vielä yhdessä. Mitä mieltä olette, jättäisittekö te tällaisen valehtelevan ihmisen jonka takia olisitte itsekin joutunut hankaluuksiin?

9

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Pienemmistäkin valheista jättänyt.

    • Anonyymi00002

      Jättäisin.

    • Anonyymi00003

      Jos tekee noin jo ystävälleen niin mitä tekee sitte kumppanilleen. Eikä kuulosta puolisoidenkaan keskeinen luotto olevan kunnossa jos kerrotaa keskenään puhutut asiat eteenpäin. Eroa kyllä miettisin varmasti.

    • Anonyymi00004

      No mieshän on itse syyllinen omiin vaikeuksiinsa mitä lähettämään viestit mä olis puuttunu koko asiaan ja jos kerran halus puuttua ni eikö olisi ollu helpompaa mennä kysymään naiselta suoraan pitikö mikään paikkansa mutta edelleen kuinka hyvin tunnetaan se ihminen jonka kanssa ollaan parisuhteessa jos ei toista tunne millä perustein tähän voi luottaa

    • Anonyymi00005

      Valehtelevat ystävät ja kumppanit pois elämästä.

    • Anonyymi00006

      Ehdottomasti on oltava rehellinen. Sellainen pieneltäkin tuntuva valhe voi olla ihan emätörkeä ja loukkaava sen toisen mielestä. Siinä toista pitää niin tyhmänä, että voi päästää suustaan mitä hyvänsä paskaa. Mitä enemmän tulee selityksiä, sen huonommalta kuulostaa. Ja sitten yksi asia.

      Kehonkielestä näkee totuuden tai siis sen että toinen valehtelee. Muutenhan voi olla aika pokerinaama ja harjoitellut erilaisia ilmeitä, mitkä kuvastaisivat jotain tunnetta. Myös juttu luistaa ja siinä voi itselle tulla sellainen mieleen, että mihinkä minua tarvitaan täällä?? Olen aika huono itse varautumaan siihen, miten toinen valitsee toimia ihmissuhteissaan tai minun seurassani.

      • Anonyymi00008

        Kyseinen henkilö on erittäin taitava kehonkielessään. Hymyilee aina ystävällisesti ja esittää kaikille niin kilttiä ja mukavaa ja takanapäin puhuu valheita ja haukkuu ihmisiä. Jutun paljastuttua tuli ilmi että on puhunut pahaa muistakin ja sen johdosta menetti kaikki kaverinsa. Hänen toimintansa tuli täytenä yllätyksenä kaikille. Kiltiltä ja mukavaltakin vaikuttava ihminen voi olla selän takana täysi piru


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Kyseinen henkilö on erittäin taitava kehonkielessään. Hymyilee aina ystävällisesti ja esittää kaikille niin kilttiä ja mukavaa ja takanapäin puhuu valheita ja haukkuu ihmisiä. Jutun paljastuttua tuli ilmi että on puhunut pahaa muistakin ja sen johdosta menetti kaikki kaverinsa. Hänen toimintansa tuli täytenä yllätyksenä kaikille. Kiltiltä ja mukavaltakin vaikuttava ihminen voi olla selän takana täysi piru

        Summit Suomessa vaikuttaa olevan tällainen ope, jota kutsutaan Joonakseksi? Vaikuttaa siltä, että toisille elämä on vain yhtä peliä. Puukkoa selkään, jotta oma asema paranisi, mutteivät ajattele, et toiset haluaa selvittää epäkohtia, joita kohtaa ihmisissä.


    • Anonyymi00007

      Että minä halveksin patologisia valehtelijoita ja heidän vedättämiään tonttoja. Hienoa, jos edes joku juoru-ukko tai -akka saa ihan ansioidensa mukaisen merkinnän itsestään rekisteriin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe