Valehteleva kumppani

Anonyymi-ap

Kuinka moni teistä miehistä tai vaikka naisistakin jatkaisi seurustelua henkilön kanssa jonka takia olisi joutunut osalliseksi törkeään kunnianloukkausasiaan? Kerron teille eräästä tapauksesta. Nainen oli puhunut miesystävälleen tosi pahoja perättömiä juttuja kaveristaan. Sille ei ollut mitään syytä, ei riitoja, ei mitään erimielisyyksiä. Tämä mies oli sitten sitä mieltä että ne asiat täytyy ehdottomasti kertoa tämän naisen miesystävälle ja niin hän teki. Tämä naisen miesystävä sitten näytti ne viestit naisystävälleen joka teki asiasta rikosilmoituksen. Hän pystyi todistamaan jokaisen jutun valheeksi ja juttu on nyt edennyt syyttäjälle. Tämä mies joka uskoi kumppaninsa kertomat valheet on nyt myös syytettynä perättömien valheiden levittämisestä mutta kuitenkin ovat vielä yhdessä. Mitä mieltä olette, jättäisittekö te tällaisen valehtelevan ihmisen jonka takia olisitte itsekin joutunut hankaluuksiin?

9

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pienemmistäkin valheista jättänyt.

• Anonyymi00002

Jättäisin.

• Anonyymi00003

Jos tekee noin jo ystävälleen niin mitä tekee sitte kumppanilleen. Eikä kuulosta puolisoidenkaan keskeinen luotto olevan kunnossa jos kerrotaa keskenään puhutut asiat eteenpäin. Eroa kyllä miettisin varmasti.

• Anonyymi00004

No mieshän on itse syyllinen omiin vaikeuksiinsa mitä lähettämään viestit mä olis puuttunu koko asiaan ja jos kerran halus puuttua ni eikö olisi ollu helpompaa mennä kysymään naiselta suoraan pitikö mikään paikkansa mutta edelleen kuinka hyvin tunnetaan se ihminen jonka kanssa ollaan parisuhteessa jos ei toista tunne millä perustein tähän voi luottaa

• Anonyymi00005

Valehtelevat ystävät ja kumppanit pois elämästä.

• Anonyymi00006

Ehdottomasti on oltava rehellinen. Sellainen pieneltäkin tuntuva valhe voi olla ihan emätörkeä ja loukkaava sen toisen mielestä. Siinä toista pitää niin tyhmänä, että voi päästää suustaan mitä hyvänsä paskaa. Mitä enemmän tulee selityksiä, sen huonommalta kuulostaa. Ja sitten yksi asia.

Kehonkielestä näkee totuuden tai siis sen että toinen valehtelee. Muutenhan voi olla aika pokerinaama ja harjoitellut erilaisia ilmeitä, mitkä kuvastaisivat jotain tunnetta. Myös juttu luistaa ja siinä voi itselle tulla sellainen mieleen, että mihinkä minua tarvitaan täällä?? Olen aika huono itse varautumaan siihen, miten toinen valitsee toimia ihmissuhteissaan tai minun seurassani.

• Anonyymi00008

Kyseinen henkilö on erittäin taitava kehonkielessään. Hymyilee aina ystävällisesti ja esittää kaikille niin kilttiä ja mukavaa ja takanapäin puhuu valheita ja haukkuu ihmisiä. Jutun paljastuttua tuli ilmi että on puhunut pahaa muistakin ja sen johdosta menetti kaikki kaverinsa. Hänen toimintansa tuli täytenä yllätyksenä kaikille. Kiltiltä ja mukavaltakin vaikuttava ihminen voi olla selän takana täysi piru

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kyseinen henkilö on erittäin taitava kehonkielessään. Hymyilee aina ystävällisesti ja esittää kaikille niin kilttiä ja mukavaa ja takanapäin puhuu valheita ja haukkuu ihmisiä. Jutun paljastuttua tuli ilmi että on puhunut pahaa muistakin ja sen johdosta menetti kaikki kaverinsa. Hänen toimintansa tuli täytenä yllätyksenä kaikille. Kiltiltä ja mukavaltakin vaikuttava ihminen voi olla selän takana täysi piru

Summit Suomessa vaikuttaa olevan tällainen ope, jota kutsutaan Joonakseksi? Vaikuttaa siltä, että toisille elämä on vain yhtä peliä. Puukkoa selkään, jotta oma asema paranisi, mutteivät ajattele, et toiset haluaa selvittää epäkohtia, joita kohtaa ihmisissä.

• Anonyymi00007

Että minä halveksin patologisia valehtelijoita ja heidän vedättämiään tonttoja. Hienoa, jos edes joku juoru-ukko tai -akka saa ihan ansioidensa mukaisen merkinnän itsestään rekisteriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      258
      9366
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      5
      2801
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      212
      1964
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      105
      1930
    5. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      145
      1439
    6. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      64
      1418
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      128
      1339
    8. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1016
    9. Uusi mahdollisuus

Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
      Ikävä
      71
      921
    10. Odotanko ihan

Turhaan jotain välillemme?
      Ikävä
      40
      838
    Aihe