https://www.forssanlehti.fi/paakirjoitus-mielipide/9351989
viisas
kansa
ja
köyhän ei pidä pullistella-loppuu rahat asumiseen ja syömiseen perheilla
Polttomoottoriautot pysyvät kauan liikenteessä
4
110
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sähkärin arvonalenema kalliimmissa malleissa on järkyttävän suuri. Jos akun kapasiteetti on käytettynä alle 70%, niin eipä sitä ole kannattavaa ostaa.
Osittain sähkäri on kertakäyttöinen härpäke tuon akunkeston suhteen.
Useimmilla ei ole varaa/mahdollista sähkärin ostamiseen.- Anonyymi00002
Hyväkuntoisia akkuja saa myös käytettynä. Varsinkin Teslaan näitä saa helposti.
- Anonyymi00004
Akustot kestävät tutkimusten mukaan yli 20 vuotta menettämättä ominaisuuksiaan merkittävästi, eli jos ostaa sähkärin ja pitää sitä vaikka 15 vuotta, niin arvonalenemalla ei ole sinänsä merkitystä, sillä ei tuolloin ole polttiksellakaan arvoa juurikaan ja bensan hinta on varmasti taivaissa.
- Anonyymi00003
Kumma juttu kun autokanta vanhenee maassamme kun taloustilanne ja työllisyys kyntää ja hallitus vain pelottelee, että pahempaa on tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203