Miten kannattaisi ilmaista positiivisuuden kautta, että
-En halua flirttejä.
-En haluaa kenenkään suosikit listalle.
-En haluaa "Mitä kuuluu?" tyyppisiä keskustelunavauksia.
Mikä olisi riittävän selkeä profiiliteksti, että miehet lukisivat sen ja kunnioittaisivat yllä mainittuja toiveita?
Vinkkejä hyvän deittiprofiilin laatimiseen?
63
591
Vastaukset
- Anonyymi00001
No vaikkapa kertomalla mitä haluat eikä mitä et halua
Suosikkilista tehdään itelle. Juu tiedän se on epömielyttävää olla jollakin "listalla", mutta niin me ollaan, jos ei muuten niin puhelin myyjien. Joskus abouttia rallaa kymmen vuotta sitten mulla oli treffi ilmotus. Niin en ees tienny, että se listalle laitettu näkee sen. Koitin vaan saada jotain tolkkua siihen. Siellähän on vaan naamoja ja tekstejä hirveesti. Tosi sekava juttu.
- Anonyymi00024
Kiitos tästä hyvästä näkemyksestä. :)
- Anonyymi00002
Kiitos että kävit, kiitän myös siitä ettet lisää minua suosikit listallesi tai jätä yhdentekeviä flirttejä tai jätä viestejä tiedustellen pelkästään "mitä kuuluu" :)
- Anonyymi00003
Kiitos hyvästä vinkistä. :) Haittaako sinua, jos kopioin sen sellaisenaan minun profiiliin?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiitos hyvästä vinkistä. :) Haittaako sinua, jos kopioin sen sellaisenaan minun profiiliin?
Siitä vaan, meneepä hyötykäyttöön :)
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siitä vaan, meneepä hyötykäyttöön :)
Minäpä kopioin, kiitos vielä kertaalleen sinulle. :)
- Anonyymi00006
Ota itsestäsi hemaisevan seksikäs kuva, jossa katsot kameraan viekeä ilme kasvoillasi. Kieli ulos suusta. Sen jälkeen miesmalli ei muuta voi kun lähettää pitkän viestin, jossa kertoo himoistaan ja haluistaan..
- Anonyymi00007
Olipa kerran miesmalli, jolla oli talli. Kuului talliin naista, monenlaista. Ei tarvinnut miesmallin viestejä lähettää kun sai niin monen naisen kanssa säheltää..
- Anonyymi00008
Aloittaja on mielestäni hyvä esimerkki nykyajan naisista kun jo pelkät lähestymiset koetaan negatiivisesti ja niistä haetaan jotain pikkumaisia virheitä miten saa ja pitää lähestyä, jos et tee, kuten nainen haluaa, niin nainen heristää sormeaan ja sanoo soo, soo ja näyttää näin paikkasi..
Naisten patsastelu on mennyt liian pitkälle kun suomimiehet on alistettu ja valistettu.- Anonyymi00009
Tavallaan suomimiehet on myös itse tämän omilla toimillaan aiheuttaneet kun ovat olleet täysin naisten armoilla ja antaneet naisten käyttää seksuaalista valtaansa, mutta toisaalta: naiset toimillaan muuttavat Suomen väestöä mikä tulee tulevaisuudessa vähentämään naisten seksuaalista valtaa.
- Anonyymi00010
Miksi jonkun naisen asettamat henkilökohtaiset rajat triggeröivät sinua noin paljon?🤔
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi jonkun naisen asettamat henkilökohtaiset rajat triggeröivät sinua noin paljon?🤔
Kertoo vaan aika paljon ihmisestä tuollainen kun kerrotaan miten ei saa lähestyä ja miten pitää lähestyä.
Kun deittisovelluksessa on flirtit käytössä, niin hyväksy se ja jos se on ongelma, niin älä noteeraa flirttejä tai blokkaa flirtit asetuksista. Kykenetkö taivastelun sijasta klikkaamaan flirtit pois? - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kertoo vaan aika paljon ihmisestä tuollainen kun kerrotaan miten ei saa lähestyä ja miten pitää lähestyä.
Kun deittisovelluksessa on flirtit käytössä, niin hyväksy se ja jos se on ongelma, niin älä noteeraa flirttejä tai blokkaa flirtit asetuksista. Kykenetkö taivastelun sijasta klikkaamaan flirtit pois?Kuka määrittää yksilön henkilökohtaiset rajat, jos ei yksilö itse?
Onko yksilötasonvapaus jotenkin uhka/pelote sinulle? - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuka määrittää yksilön henkilökohtaiset rajat, jos ei yksilö itse?
Onko yksilötasonvapaus jotenkin uhka/pelote sinulle?Btw, jätit sujuvasti vieläkin vastaamatta ensimmäiseen kysymykseen:
Miksi jonkun randomin naisen määrittämät henkilökohtaiset rajat triggeröivät sinua noin paljon? - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Btw, jätit sujuvasti vieläkin vastaamatta ensimmäiseen kysymykseen:
Miksi jonkun randomin naisen määrittämät henkilökohtaiset rajat triggeröivät sinua noin paljon?Miksi otat jonkun tuntemattoman ihmisen aloittaman keskustelun noin henkilökohtaisesti?🤔
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miksi otat jonkun tuntemattoman ihmisen aloittaman keskustelun noin henkilökohtaisesti?🤔
Ota myös huomioon se, että kun niitä flirttejä satelee, niin miehet ei välttämättä edes lue profiiliasi. Aiotko kenties seuraavaksi pakottaa miehet jotenkin lukemaan profiilisi?
Tuon vinkumisen sijasta voisit klikkaa flirtit pois. - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi jonkun randomin naisen määrittämät henkilökohtaiset rajat triggeröivät sinua noin paljon?Määritä, määritä ja klikkaa hyvä ihminen ne flirtit pois. Osaatko? Vai onko liian vaativa homma?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Määritä, määritä ja klikkaa hyvä ihminen ne flirtit pois. Osaatko? Vai onko liian vaativa homma?
Miten ne otetaan pois?
Kerro, kun sinulla vaikuttaisi olevan tieto asiasta. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miten ne otetaan pois?
Kerro, kun sinulla vaikuttaisi olevan tieto asiasta.Mistä minä tiedän. Selvitä itse.
- Anonyymi00021
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuka määrittää yksilön henkilökohtaiset rajat, jos ei yksilö itse?
Onko yksilötasonvapaus jotenkin uhka/pelote sinulle?Vai, että rajat🤣 Ei se flirtin tai "mitä kuuluu?" viestin lähettäminen nyt kuitenkaan rikollista ole, vaikka sinä siitä rikollista haluaisitkin tehdä🤣
Vapaus nimenomaan! Niillä miehillä on vapaus lähettää sinulle "mitä kuuluu?" viesti, vaikka sinä sen profiilissa kieltäisitkin. Ymmärrätkö? Se on VAPAUS! - Anonyymi00032
Anonyymi00017 kirjoitti:
Määritä, määritä ja klikkaa hyvä ihminen ne flirtit pois. Osaatko? Vai onko liian vaativa homma?
Flirttejä ei pysty ottamaan asetuksista pois, tuo sinun väite oli false flaggi.
- Anonyymi00033
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ota myös huomioon se, että kun niitä flirttejä satelee, niin miehet ei välttämättä edes lue profiiliasi. Aiotko kenties seuraavaksi pakottaa miehet jotenkin lukemaan profiilisi?
Tuon vinkumisen sijasta voisit klikkaa flirtit pois.Muuten hyvä, mutta flirttejä ei pysty ottamaan asetuksista pois, tuo sinun väite on valheellinen.
- Anonyymi00035
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mistä minä tiedän. Selvitä itse.
Eli kommentoijalla ei ole harmainta aavistustakaan mistä hän puhuu, mutta jatkaa siltikin aiheesta puhumista ja inttämistä.👍🏽
-Sivusta keskustelua seurannut.
- Anonyymi00020
Onko muiden tehtävä nyt selvittää miten hän pystyy blokkaamaan flirtit? Sen minäkin tiedän, että flirtit pystyy blokkaamaan kun oli profiili suomi24 treffeillä melkein vuosi sitten, mutta en todellakaan ala tekemään tuonne profiilia sen takia. Selvittäköön itse ja laittakoon vaikka viestiä ylläpidolle🤣
- Anonyymi00022
Ei mikään lähtökohtaisesti niissä deittiprofiileissa mitä paremman näköinen mies sitä suuremmalla todennäköisyydellä ei etsi muuta kuin pillua jos niiden kanssa haluat pelata niin varaudu kahlaamaan kaulaa myöden paskassa ja niiden kautta treffit niin kannattaa todellakin luottaa ensivaikutelmaan jonka toisesta saa
- Anonyymi00023
"Kuka määrittää yksilön henkilökohtaiset rajat, jos ei yksilö itse?
Onko yksilötasonvapaus jotenkin uhka/pelote sinulle?
Miksi jonkun randomin naisen määrittämät henkilökohtaiset rajat triggeröivät sinua noin paljon?
Miksi otat jonkun tuntemattoman ihmisen aloittaman keskustelun noin henkilökohtaisesti?🤔"
Liian vaikeita kysymyksiä näemmä, kun noihin ei voi vastata asiallisesti ilman provokaatiota, vaan vastassa on tunteellinen reaktio ja ilmiselviä yrityksiä provosoida vastapuolta, kun ei osata/haluta käydä aitoa vastavuoroista keskustelua toisen ihmisen kanssa. 👍🏽- Anonyymi00025
Sinulle selitettiin jo, että ne miehet ei välttämättä edes lue profiiliasi kun lähettävät "mitä kuuluu?" viestejä sekä flirttejä. Sinulla on oikeus kieltää "mitä kuuluu?" kysymykset sekä flirtit, aivan kuten miehilläkin on oikeus lähettää "mitä kuuluu viestejä?" sekä flirttejä. Rikollista se ei ole, vaikka te vihervassukat siitä rikollista haluaisittekin tehdä.
Mikäli pahoitat mielesi "mitä kuuluu?" kysymyksistä ja flirteistä, niin ei siellä treffipalvelussa ole pakko olla. Voit siirtyä muihin treffipalveluihin, joissa voit näppärästi hallita sitä kuka saa laittaa viestiä kun useimmissa deittisovelluksissa sinun on ensin tykättävä miehestä.
Voit myös blokkaa flirtit ja laittaa asiasta viestiä ylläpidolle. Viestissä voit esittää ylläpidolle toiveen, että flirtit on poistettava heti pikimiten, koska pahoitat mielesi niistä. - Anonyymi00029
"Henkilökohtaiset rajat ovat itselle asetettuja, mukavuudentunteeseen liittyviä rajoja, jotka määrittelevät, miten haluat tulla kohdelluksi ja missä kulkee vastuusi raja suhteessa muihin. Ne suojaavat hyvinvointia, erottavat omat tarpeet muiden tahdosta ja ovat edellytys terveelle vuorovaikutukselle. Rajat voivat koskea fyysistä kosketusta, ajankäyttöä, tunteita tai arvoja.
Hidasta elämää
Hidasta elämää
+4
Henkilökohtaisten rajojen keskeiset piirteet:
Itse määriteltyjä: Päätät itse, millaista käytöstä, kosketusta tai viestintää siedät.
Selkeä "Ei": Rajojen asettaminen on taito sanoa "ei" ja vetäytyä haitallisista tilanteista.
Vastuun jako: Vastaat omista tunteistasi ja teoistasi, etkä ota vastuuta muiden puolesta.
Kunnioitus: Terveet rajat tarkoittavat omien rajojen puolustamista, mutta myös muiden rajojen kunnioittamista.
Hyvä kysymys
Hyvä kysymys
+4
Miten asettaa ja vahvistaa rajoja:
Käytä minä-muotoa: Ilmaise omat tunteesi ja tahtosi suoraan, syyttämättä toista (esim. "Minulle tulee paha mieli, kun...").
Ole johdonmukainen: Rajat ovat tehokkaita, kun niistä pidetään kiinni.
Tunnista omat tarpeet: Kysy itseltäsi, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ylittää sietokyvyn.
Ei selittelyä: Omaa päätöstä tai rajaa ei tarvitse perustella pitkästi.
Naistenkartano
Naistenkartano
+3
Rajat suhteessa muihin:
Rajat eivät ole vain parisuhdetta tai ystävyyttä varten, vaan ne ovat tärkeitä myös työelämässä. Ne voivat ilmetä esimerkiksi päätöksenä olla vastaamatta työviesteihin vapaa-ajalla. Rajojen puute voi johtaa siihen, että omat tarpeet sivuutetaan konfliktien välttämiseksi.
Hidasta elämää
Hidasta elämää
+2" - Anonyymi00031
Edelleenkin liian vaikeita kysymyksiä, kun asiallisesti niihin ei pystytty vieläkään vastaamaan vaan kommentoija yritti edelleenkin provosoida ja käytös oli asiatonta ja asiaan kuulumatonta.
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Edelleenkin liian vaikeita kysymyksiä, kun asiallisesti niihin ei pystytty vieläkään vastaamaan vaan kommentoija yritti edelleenkin provosoida ja käytös oli asiatonta ja asiaan kuulumatonta.
Etkö siis ymmärrä ja sisäistä, vai mikä se ongelma on?
- Anonyymi00026
Mikäli taas pahoitat mielesi "mitä kuuluu?" kysymyksistä, niin voit tehdä kansalaisaloitteen ja vaatia kansalaisaloitteessa kysymyksen esittäjille vaikka sakkotuomiota tai sitten pannaan suorilta lukemaan tiilispäitä!
Epäilen, että tuo kansalaisaloite ei ottaisi oikein tuulta alleen, mutta aina kannattaa yrittää kun asia selvästi harmittaa sinua vietävän paljon! - Anonyymi00027
""Kuka määrittää yksilön henkilökohtaiset rajat, jos ei yksilö itse?""
Suomen perustuslaki (731/1999) turvaa yksilönvapauden, johon kuuluvat perusoikeudet kuten oikeus elämään, henkilökohtainen vapaus ja koskemattomuus. Perusoikeudet ovat kaikille kuuluvia, luovuttamattomia oikeuksia, joita valtio on velvollinen kunnioittamaan. Vapautta voidaan rajoittaa vain lailla säädetyin perustein, esimerkiksi rangaistusten täytäntöönpanossa.
Yksilönvapauden ydin Suomen laissa:
Henkilökohtainen vapaus ja koskemattomuus (7 §): Ketään ei saa kiduttaa tai kohdella ihmisarvoa loukkaavasti, eikä vapautta saa riistää mielivaltaisesti.
Liikkumisvapaus (9 §): Jokaisella on oikeus liikkua vapaasti ja valita asuinpaikkansa.
Yksityiselämän suoja (10 §): Suojaa kotirauhaa, kunniaa ja luottamuksellista viestintää.
Uskonnon ja omantunnon vapaus (11 §): Oikeus harjoittaa uskontoa ja ilmaista vakaumusta.
Sananvapaus (12 §): Oikeus ilmaista mielipiteitä ilman ennakko-ongelmia.
Yhdenvertaisuus (6 §): Kaikki ovat yhdenvertaisia lain edessä.
Rajoitukset ja perusoikeusjärjestelmä:Yksilönvapaus ei ole täysin rajoittamaton. Perusoikeuksia voidaan rajoittaa lailla, jos se on välttämätöntä esimerkiksi toisten oikeuksien, rikoksien selvittämisen tai turvallisuuden takaamiseksi. Rajoitusten on oltava oikeasuhtaisia, eivätkä ne saa muuttaa oikeuden perusolemusta.
Valvonta: Vapaudenmenetyksen (esim. vankeus) laillisuus voidaan saattaa tuomioistuimen tutkittavaksi.
Työelämä: Työnantaja ei voi rajoittaa työntekijän vapaa-ajan toimintaa tai vakaumusta.- Anonyymi00044
Halusit alkaa lakia siteeraamaan niin tässä on sinulle sitten mitä suomenlaki sanoo ei toivotuista lähestymisyrityksistä ja toisin kuin mitä sinä annat ymmärtää niin yksilötasonvapaus antaa vapauden torjua ei toivotut lähestymisyritykset.
Samasta aiheesta myös sitaatteja muilta sivustoilta, jotka kaikki vahvistavat saman, ihmisen ei ole mikään pakko olla tekemisissä toisen kanssa jos ei halua ja kokee viestinnän ei toivotuksi.
"Kyllä, ihminen saa lain mukaan torjua asiattomiksi kokemansa lähestymisyritykset. Suomen laki suojaa henkilökohtaista koskemattomuutta ja itsemääräämisoikeutta, mikä tarkoittaa, että ketään ei voi pakottaa vuorovaikutukseen, jota hän ei halua.
leidenschaft.fi
leidenschaft.fi"
+1
"Oikeus torjua: Sinulla on oikeus kieltäytyä ei-toivotusta lähestymisestä, olipa se fyysistä, sanallista"
"Kyllä, ihminen saa ja voi estää ei-toivotun sähköisen viestinnän treffipalvelussa."
"Treffipalveluiden työkalut: Tinderin ja muiden treffisovellusten sisäiset "block" (estä) ja "report" (raportoi) -toiminnot ovat ensisijainen tapa suojautua ei-toivotulta viestinnältä."
"Onko ihmisen pakko olla tekemisissä toisen kanssa jos ei halua?"
"Ei ole pakko. Suomen lain ja ihmisoikeuksien mukaan jokaisella on oikeus päättää itse omasta elämästään, henkilökohtaisesta vapaudestaan ja seurastaan. Kukaan ei voi pakottaa sinua olemaan tekemisissä toisen ihmisen kanssa, jos et itse halua.
Terveyskylä
Terveyskylä
+1"
- Anonyymi00028
"""Kuka määrittää yksilön henkilökohtaiset rajat, jos ei yksilö itse?""
Kysytkö tosissasi? Laki määrittää rajat, etkä sinä. Sinulla voi olla ainoastaan toivomuksia ja haluja, mutta niin kauan kun miehet toimivat lain puitteissa, niin he eivät tee mitään väärin. Miehillä on juurikin se yksilönvapaus, jota niin kovasti kailotat.- Anonyymi00036
Menikö jollain vähän tunteisiin kenties?
Vaikka sitä ei ole erikseen suomenlaissa määritetty niin minä olen se, joka lopun viimein määrittää että minkälaiset itseeni kohdistuvat lähestymisyritykset minä hyväksyn ja mitkä taas puolestaan bannaan.
Voit toki raivota asiasta vaikka maailman loppuun asti, mutta asia ei siitä tule vielä siitäkään huolimatta muuttumaan.👍🏽 - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Vaikka sitä ei ole erikseen suomenlaissa määritetty niin minä olen se, joka lopun viimein määrittää että minkälaiset itseeni kohdistuvat lähestymisyritykset minä hyväksyn ja mitkä taas puolestaan bannaan.
Voit toki raivota asiasta vaikka maailman loppuun asti, mutta asia ei siitä tule vielä siitäkään huolimatta muuttumaan.👍🏽Sulla meni tunteisiin🤣 Puhut ihan puuta heinää. Ensin kirjoitat, että sinä määrität rajat ja luot kuvaa, että jos rajat ylitetään, niin se on rikollista, vaikka viestin tai flirtin lähettäminen ei ole rikollista.
- Anonyymi00043
Anonyymi00036 kirjoitti:
Voit toki raivota asiasta vaikka maailman loppuun asti, mutta asia ei siitä tule vielä siitäkään huolimatta muuttumaan.👍🏽Kyllä. Jokainen määrittää itse omat henkilökohtaiset rajansa.
Siksi niitä kutsutaankin HENKILÖKOHTAISIKSI, koska ne ovat jokaisen itse määriteltävissä oleva asia.
Ei ole mikään pakko hyväksyä lähestymisyrityksiä, jos ne eivät tunnu itsestä mieluisilta, vaikka lähestymisyrityksen tekijä toimisikin lain sallimissa määrin.
- Anonyymi00038
Näytä paremmalta että saat miehet lähettämään muutakin kuin flirttejä ja tyhmiä "mitä kuuluu?" viestejä..
- Anonyymi00040
Mitä ihmettä naisille on tapahtunut kun omaa *ittupäisyyttä pitää oikein korostamalla korostaa? Oot bannannut miehiä ja nyt leuhkit täällä..
Tulee mieleen, että etkö ole onnistunut nappaamaan miesmallia ja kostat sen nyt kilteille ja kunnollisille tavismiehille..- Anonyymi00042
Missä hän kertoo bannanneensa miehiä?
Kopioin tähän alapuolelle julkaisun sisällön.
"Miten kannattaisi ilmaista positiivisuuden kautta, että
-En halua flirttejä.
-En haluaa kenenkään suosikit listalle.
-En haluaa "Mitä kuuluu?" tyyppisiä keskustelunavauksia.
Mikä olisi riittävän selkeä profiiliteksti, että miehet lukisivat sen ja kunnioittaisivat yllä mainittuja toiveita?"
Näkeekö joku toinen tuossa jotain mainintoja miesten tästä väitetystä miesten bannaamisesta tai sillä keulimisesta? 😅
Missä ap kertoo bonganneensa "mallimiehen" miehen? 😅
- Anonyymi00045
Niin. Mitä sitten? Senkun blokkaat. Anna palaa kun sinulla on siihen täysin oikeus, aivan kuten on niillä miehilläkin täysi oikeus lähettää sinulle viestejä. Ei vaadi toimenpiteitä, paitsi sinulta.
- Anonyymi00046
""Flirttejä ei pysty ottamaan asetuksista pois, tuo sinun väite oli false flaggi.""
Ei ole. Kyllä flirtit ainakin silloin pystyi ottamaan pois kun olin s24 treffeillä, mutta en tiedä vaatiko maksullisen jäsenyyden. Vastaan tuli naisia, joille ei voinut lähettää flirttejä. Tähän sinunkin tulee pyrkiä!
""Missä hän kertoo bannanneensa miehiä?""
Ei enää missään kun tästä ketjusta on jostain kumman syystä poistettu 4 viestiä. - Anonyymi00047
""Yksilötasonvapaus antaa vapauden torjua ei toivotut lähestymisyritykset.""
Aivan. Väitinkö jotain muuta? Sulla menee nyt tyttöparka puurot ja vellit sekaisin. Yritin sanoa sitä, että niillä miehillä on oikeus lähettää niin paljon viestejä/flirttejä kuin sielu sietää ja vaikka eri profiileista, aivan kuten sinullakin on oikeus blokkaa ei toivotut lähestymisyritykset. Rikollista kummankaan toiminta ei ole. Jatkatko vielä vänkäämistä yksilönvapaudestasi?
Muistakaa hyvät miehet valita itsellenne mahdollisimman älykäs nainen.- Anonyymi00048
"sinullakin on oikeus blokkaa ei toivotut lähestymisyritykset."
Kyllä, näin on. Oliko se noin vaikeaa myöntää ääneen?
"Sulla menee nyt tyttöparka puurot ja vellit sekaisin."
Taisi tulla kongitiivinen dissoanssi, kun yrität tytöttelyn kautta halventaa ja alentaa. 👍🏽
"miehillä on oikeus lähettää niin paljon viestejä/flirttejä kuin sielu sietää"
"Toistuva häiritsevä viestintä voi Suomessa täyttää rikoslaissa mainitun viestintärauhan rikkomisen tunnusmerkistön. Tämä tarkoittaa tilannetta, jossa henkilö häirintätarkoituksessa toistuvasti lähettää viestejä tai soittaa toiselle siten, että teko on omiaan aiheuttamaan huomattavaa häiriötä tai haittaa.
Toistuva häiritsevä viestintä deittisovelluksessa voi olla lain mukaan rangaistavaa, erityisesti jos se on suunnitelmallista ja jatkuu, vaikka vastaanottaja on pyytänyt sitä loppumaan. Tällainen toiminta voi täyttää viestintärauhan rikkomisen tai vainoamisen tunnusmerkistön.
Yle
Yle
+2
Tässä keskeiset asiat toistuvasta häirinnästä:
Määritelmä: Häirinnäksi katsotaan häirintätarkoituksessa toistuvasti lähetetyt viestit, kuvat tai soittaminen, jotka aiheuttavat huomattavaa häiriötä tai haittaa.
Viestintärauhan rikkominen: Rikoslain (24 luku 1a §) mukaan henkilö, joka häirintätarkoituksessa toistuvasti soittaa tai lähettää viestejä toiselle siten, että teko on omiaan aiheuttamaan huomattavaa häiriötä tai haittaa, syyllistyy viestintärauhan rikkomiseen.
Vainoaminen: Jos häirintä on pitkäkestoista ja kokonaisuutena arvioiden omiaan aiheuttamaan pelkoa tai turvattomuutta, se voi olla vainoamista.
Toimenpiteet: Häirinnän kohteeksi joutuneen kannattaa ottaa kuvakaappaukset viesteistä (todistusaineisto), estää häirikkö sovelluksessa ja tarvittaessa tehdä rikosilmoitus poliisille.
Minilex
Minilex
+3
Yksittäinen viesti ei yleensä ole rangaistava, mutta jatkuva, vastustuksesta huolimatta jatkuva viestittely täyttää häirinnän tunnusmerkistön. " - Anonyymi00049
Tälleen sivusta totean ... "Yritin sanoa sitä, että niillä miehillä on oikeus lähettää niin paljon viestejä/flirttejä kuin sielu sietää ja vaikka eri profiileista," Kerroitkin juuri sen syys miksi naiset käyttävät niin paljon vähemmän deittiappeja ymv. kuin miehet. Isolla osalla miehistä ei ole ihan peruskäytöstapoja, vaan kaikki on vain minä minä minä, minulla on oikeus. Juu on, mutta ei kannata yhtään ihmetellä, että naiset pysyvät valtavin joukoin jatkossakin poissa noista paikoista. Sen asian muuttaminen alkaisi siitä, että kaltaisesi miehet opettelisivat käyttäytymään asiallisesti.
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Tälleen sivusta totean ... "Yritin sanoa sitä, että niillä miehillä on oikeus lähettää niin paljon viestejä/flirttejä kuin sielu sietää ja vaikka eri profiileista," Kerroitkin juuri sen syys miksi naiset käyttävät niin paljon vähemmän deittiappeja ymv. kuin miehet. Isolla osalla miehistä ei ole ihan peruskäytöstapoja, vaan kaikki on vain minä minä minä, minulla on oikeus. Juu on, mutta ei kannata yhtään ihmetellä, että naiset pysyvät valtavin joukoin jatkossakin poissa noista paikoista. Sen asian muuttaminen alkaisi siitä, että kaltaisesi miehet opettelisivat käyttäytymään asiallisesti.
Kaltaiseni miehet opettelisivat käyttäytymään asiallisesti? Missä minä sanoin pommittavani naisia noin? En missään, mutta hienosti vääristelty jälleen kerran.
- Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kaltaiseni miehet opettelisivat käyttäytymään asiallisesti? Missä minä sanoin pommittavani naisia noin? En missään, mutta hienosti vääristelty jälleen kerran.
Selvästi hyväksyt tuollisen käytöksen. Muuta on turha enää edellisen kommenttisi jälkeen yrittääkään selittää. Kukaan täysijärkinen ihminen ei sellaisiin satuihin uskoisi. Se, ettei kehtaa ilmeisesti itse käyttäytyä noin, kertoo että tajuat sen olevan asiatonta ja kuitenkin hyväksyt sen. Tuo on jopa vielä pahempi asia, kuin jonkun aivovammaisen miehen huono käytös.
- Anonyymi00053
Anonyymi00050 kirjoitti:
Sinä(kin) ole yksi iso syy siihen, että naiset isoina massoina pysyvät poissa deittiapeista. Tämä asia ei muutu sillä, että yrität vääristellä ja russuttaa heille, jotka kertovat totuuden. Voi yrittää kierrellä ihan niin paljon kuin haluat, mutta itse asia ei sillä muutu. Sinä ja kaltaisesi olette ihan itse luoneet nykytilanteen, omalla käytöksellänne. Asialliset naiset ovat ja pysyvät noista poissa ja jäljelle jäävät vain ne, joista sitten valitatte. Onnea!👍
- Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
Sinä(kin) ole yksi iso syy siihen, että naiset isoina massoina pysyvät poissa deittiapeista. Tämä asia ei muutu sillä, että yrität vääristellä ja russuttaa heille, jotka kertovat totuuden. Voi yrittää kierrellä ihan niin paljon kuin haluat, mutta itse asia ei sillä muutu. Sinä ja kaltaisesi olette ihan itse luoneet nykytilanteen, omalla käytöksellänne. Asialliset naiset ovat ja pysyvät noista poissa ja jäljelle jäävät vain ne, joista sitten valitatte. Onnea!👍
Olet vihervaivainen kommari. Muuta Venäjälle. Venäjällä telkein taa laitetaan nekin, jotka ei tee mitään rikollista.
- Anonyymi00058
Anonyymi00053 kirjoitti:
On Venäjä maasi ja Putin idolisi.
- Anonyymi00061
Anonyymi00053 kirjoitti:
Voi ei. Pääsikö nyt venäläinen kaalipieru?🇷🇺🤦♂️
- Anonyymi00063
Anonyymi00049 kirjoitti:
Muuta äiti venäjälle. Venäjällä väärinajattelijat passitetaan suorinta tietä siperiaan. Suomessa ei päde sinun laki, mutta venäjällä pätee Putinin laki.
Me täällä suomessa laulamme "alas punakaarti." - Anonyymi00064
Anonyymi00052 kirjoitti:
Selvästi hyväksyt tuollisen käytöksen. Muuta on turha enää edellisen kommenttisi jälkeen yrittääkään selittää. Kukaan täysijärkinen ihminen ei sellaisiin satuihin uskoisi. Se, ettei kehtaa ilmeisesti itse käyttäytyä noin, kertoo että tajuat sen olevan asiatonta ja kuitenkin hyväksyt sen. Tuo on jopa vielä pahempi asia, kuin jonkun aivovammaisen miehen huono käytös.
Venäjällä saisit varmasti tarvitsemaasi huolenpitoa ja väärinajattelevia ei tarvitsisi kuunnella.
- Anonyymi00051
""Toistuva häiritsevä viestintä voi Suomessa täyttää rikoslaissa mainitun viestintärauhan rikkomisen tunnusmerkistön. Tämä tarkoittaa tilannetta, jossa henkilö häirintätarkoituksessa toistuvasti lähettää viestejä tai soittaa toiselle siten, että teko on omiaan aiheuttamaan huomattavaa häiriötä tai haittaa.""
Noh, kun ollaan suomi24 treffeillä, niin soittoja ei tule ja olen melko varma, että syyttäjä ei nosta syytettä kun häirintä tapahtuu netissä ja sinä voisit estää ne blokkaamalla käyttäjän.
Rikos saattaisi tulla kyseeseen jos henkilö lähettäisi sinulle esim. kuvia peniksestään, mutta suomi24 treffeillä ei voi lähettää kuvia. Mikäli miehellä olisi mulkun kuva profiilissa, niin ylläpito puuttuisi siihen. Silloinkaan kyseessä ei olisi rikos.
Millaista häiriötä tai haittaa tämä sinulle aiheuttaa? Koetko kenties järkytyksen kun viaton ätmi heittää viestillä? Ei ollutkaan viestin lähettäjä mallimies. - Anonyymi00054
Luojan kiitos, että iskuyritykset ei ole vielä rangaistavia, vaikka vihervaivaiset feministit pyrkivät kovaa vauhtia saattamaan iskuyrityksiä tehneet miehet syytteeseen, varsinkin jos miehen naama ei miellytä. Sitten miesten tulee kyllä olla varpaillaan.
Vihervaivaisten motiivihan on heikentää kaikin tavoin valkoihoisten, lihaa syövien ja autolla ajavien heteromiesten asemaa sekä suomalaisten syntyvyyttä. - Anonyymi00056
valehtelet ja kyhäät samanlaiset naamiot mitä stubb
- Anonyymi00057
""Sinä ja kaltaisesi olette ihan itse luoneet nykytilanteen, omalla käytöksellänne.""
Ei, vaan sinä haluat rikosoikeudelliseen vastuuseen sellaiset, jotka ei kuulu rikosoikeudelliseen vastuuseen. Tulkitset lakia väärin ja oman pääsi mukaan, koska olet venäjämielinen ja vihervaivainen.
Venäjällä tuo ehkä toimisi ja väärin tehneet lähetettäisiin Siperiaan, mutta me olemme Suomessa. - Anonyymi00059
"Kerroitkin juuri sen syyn miksi naiset käyttävät niin paljon vähemmän deittiappeja ymv. kuin miehet. Isolla osalla miehistä ei ole ihan peruskäytöstapoja, vaan kaikki on vain minä minä minä, minulla on oikeus."
Tavallaan ymmärrän kun haluat kontrolloida sitä ketkä voi lähettää viestejä ja ketkä ei, mutta että jotkut miehet tulisi asettaa syytteeseen kun miehen naama ei miellytä? Mikäli naiset voivat asettaa ätmit syytteeseen kun naama ei miellytä, niin voivatko miesmallit sitten asettaa tavisnaiset syytteeseen kun naama ei miellytä, vai olisiko tämä naisten yksinoikeus?
Mutta se on tullut selväksi, että Venäjä on maasi ja äänestät vihervaivaisia. - Anonyymi00060
Täällä meillä Suomessa naisilla on ihanaa ja todella helppoa kun voivat synnyttää miesmalleille ja jännämiehille ja naisten jäädessä yksin pienten lasten kanssa löytyy aina joku Harri Hoopo elättäjäaisuriksi joka sitten kasvattaa Jonne Jännämiehen geenipoolia kuin omaansa ja huolehtii tietysti kustannuksista sekä kasvatuksesta. Hyvin on naisilla pullat uunissa.
Tuo ei onnistuisi jossain vaikkapa etelä-euroopan katolisissa maissa, kukaan mies ei huolisi enää tuollaista naista. Nainen saisi ihan yksin huolehtia kasvatuksesta ja elatuksesta häpeän taakka harteillaan. - Anonyymi00062
""Isolla osalla miehistä ei ole ihan peruskäytöstapoja, vaan kaikki on vain minä minä minä, minulla on oikeus.""
Sehän on aika oleellista tapahtuuko "häirintä" netissä vai puhelimitse. Sehän tästä vielä puuttuisi kun netissä viestejä lähettäneet miehet asetettaisiin syytteeseen kun naama ei miellytä. Ehkä sekin päivä vielä koittaa kun päättäjiin kohdistuu venäjämielisten vihervaivaisten taholta niin valtavaa painetta, että päättäjät ei voi muuta kuin taipua ja koska päättäjistä 50% on naisia, niin ei ole enää vahvoja johtajia, kuten Trump USA:ssa joka varoitti Eurooppaa haittamaahanmuutosta ja joka lopetti h0m0propagandan ja transujen kilpailemisen naisten sarjoissa. Trumpia on nyt yritetty salamurhata jo monta kertaa.
Vihervaivaiset on yrittäneet tuhota Eurooppaa sisältä päin. Trump on järjen ääni joka tuli viime hetkillä hätiin. Trump on Jumala! Vihervaivainen on vihervaivainen! - Anonyymi00065
Aloittaja yrittää kiristää silmukkaa ja saada rangaistavaksi sen mikä ei ole lain mukaan rangaistavaa eli ajatusmaailmaltaan hän on venäjämielinen ja äänestää vassukoita.
Mikäli suomi on niin paha maa, niin ei täällä ole mikään pakko asua. Suorinta tietä vaan muuttoa toiseen maahan. Siellä voi sitten nauttia täysin rinnoin sellaisesta laista josta itse tykkää. - Anonyymi00066
Nykyään kaikki miehet kilpailevat nuorista naisista, mutta vain komeat alfamiehet pääsevät harrastamaan paljon irtosuhteita. Komea alfamies hoitaa monia naisia, naiset kuuluvat panorinkiin tai hoitavat naisten juttuja yhteiskunnan rahoilla. Betamiehet pääsevät ehkä osille jos ovat kärsivällisiä ja onnistuvat houkuttelemaan naisen pois kilpailutilanteesta baarissa, tai suostumalla aisureiksi kun naiset ovat liian vanhoja houkutellakseen alfoja. Ätmit ovat pelkkiä palvelijoita, jotka elävät toivossa saada nainen mutteivat saa mitään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181