Mikä tämänkin esti? Trumppia on kuitenkin verrattua Jeesukseen.
Miksi Trumpista ei tullut Paavia
7
125
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mieskunnon puolesta olisi kelvannut Paaviksi
- Anonyymi00002
Kuvittelee olevansa Jeesus
- Anonyymi00003
Istuu nyt isän kaikkivaltiaan oikealla puolella. Eli Jos Trump mielii Jumalaksi, niin hänen on siirryttävä vasemmalle.
- Anonyymi00004
Trump on oman öljyisen valtakuntansa Paavi.
"Trump suututtaa vastustajiensa lisäksi jopa uskollisia kannattajiaan hengästyttävään tahtiin. Amerikkalaistutkijan mukaan presidentti näkee itsensä “jonkinlaisena jumalallisena hahmona”." - Anonyymi00005
”Nyt meni yli rajan. (Juontaja Megyn Kelly)
”Tämä on törkeää jumalanpilkkaa. (Oikeistoaktivisti Brilyn Hollyhand)
”Uskon, että Trump on demonin riivaama. (Äärioikeistolainen pastori Joel Webbon)
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on suututtanut paitsi vastustajiaan ja liittolaisiaan, myös uskollisia omia kannattajiaan hengästyttävään tahtiin.
Presidentti on verrannut itseään Jeesukseen ja riidellyt katolisen maailman hengellisen johtajan kanssa, uhonnut vetävänsä Yhdysvallat Natosta, muistutellut Grönlanti-haluistaan ja raivonnut tuhoavansa koko Iranin sivilisaation. Haukut on saanut paavin lisäksi jopa Euroopan oikeistolaisimpiin ja Trumpia julkisesti tukeviin johtajiin kuuluva Italian pääministeri Giorgia Meloni. - Anonyymi00006
Trumpista ei voi tulla paavia, koska hän on presbyteerinen protestantti.
Katolisesta varapresidentti Vancesta voisi tulla paavi, mutta hänestäkin vain teoriassa. - Anonyymi00008
Trump olisi ollut asiallinen paavi vielä muutama sata vuotta sitten, eli aikaan jolloin paavi oli mm. tuhovimmainen sotapäällikkö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181