Mitä ajattelette sellaisesta?
Lapseton vapaasta tahdostaan?
Synnynnäinen vika jonka vuoksi ei voi saada lapsia?
Klamydian jälkioire joka aiheuttaa sen ettei jälkikasvua tule?
Pidättekö ko naista luuserina tai elmänkoululaisena?
40-vuotias lapseton nainen
43
444
Vastaukset
- Anonyymi00001
Moni nainen kuten mieskin on omasta tahdostaan lapseton, se on ihan yhtä normaalia kuin olla "lapsellinen".
- Anonyymi00007
Sivusta, noista kahdesta vaihtoehdosta ehdottomasti olet elämänkoululainen. Itsellä ei ole kokemusta s- taudeista, mut uskon niiden olevan vähemmän mieleinen kokemus. Itsellä jopa on pelkoa seksistä just noiden seksitautien johdosta.
Luottamus ei ole tuntemattomiin kovin korkealla. Järjellä ajattelemalla pääset irti pahimmista kahleista, vältä provosoitumista ja vältä toisten manipulointi yrityksiä. Olen kans elämänkoululainen, mutta eri syistä kuin sinä. m-n
- Anonyymi00002
Pikemminkin korkeasti koulutettuna. "Vielä ei ole oikea aika, talous ja turva jne" ja sitten havahtuu että aika meni jo. Tyhmäähän sellainen on.
Mutta sitten taas selvä valinta ja oma päätös, senhän ei pitäisi olla kenenkään ongelma. - Anonyymi00003
Kaikki täällä säädetään ja sohlataan tyylillään. Ei minulla ole ainakaan pokkaa lähteä tuomitsemaan toista joistain oman elämänsä valinnoista. Saati sitten jos valinta ei edes ole oma.
- Anonyymi00004
Ok
- Anonyymi00005
Se on hyvä toisten elämästä kantaa huolta. aamen
- Anonyymi00014
Juurikin niin. toiset tykkää irvailla
- Anonyymi00006
Olen nelikymppinen lapseton nainen ja ajattelen, että olisin kyllä halunnut perustaa perheen, mutta miestä joka olisi halunnut perustaa perheen kanssani ei ole löytynyt tähän mennessä ja, jos ottaa iän huomioon niin on kohtalaisen epätodennäköistä, että tulisin saamaan biologisia lapsia. En halunnut hankkia lasta yksin enkä halua sijaisvanhemmaksi.
Lapsettomuuteni ei ole vapaaehtoista ja mitä taasen ajattelen muista lapsettoimista suurinpiirtein samanikäsisitä naisista - en juurikaan mitään. Jokaisella on perustelunsa ja elämäntarinansa eikä ole minun asiani miksi he ovat lapsettomia. - Anonyymi00008
Enpä ajattele sen kummemmin mitään. Sitten jos tutustuisin, hän saattaisi kertoa miksi näin. Mutta eipä sekään vaikuta naisen kokemiseen jotenkin erilaisena.
Osa ei halua, osa ei vaikka ole saanut mahdollisuutta jostain syystä ja osa vaikka ei vaan saa, vaikka haluaisi. Ihan normaalia. - Anonyymi00009
Pidän häntä ihan normalina naisena. En kuluta aikaani pohtien muiden ihmisen lapsettomuutta tai sen syitä. Jos kyseinen nainen on minulle niin läheinen, että hän haluaa lapsettomuuttaan ja sen syitä avata, niin sitten toki kuuntelen. Noin yleisesti ottaen en koe, että kenelläkään tulisi olla mitään syytä joutua selittelemään omia valintojaan tai pohtia muiden valintoja.
- Anonyymi00010
En ajattele sen erityisemmin mitään muuta kuin, että toivoisin kaikkien lasta haluavien saavan lapsen. Se, mitä kukin omalla kohdallaan päättää tai mitkä syyt ovat lapsettomuuden takana, ei määritä naista millään tavalla. Kyseessä on henkilökohtainen asia ja jokaisella on oikeus lähestyä asiaa omalla tavallaan. En siis todellakaan pidä ketään luuserina lapsettomuuden takia.
Aletheias - Anonyymi00011
Miksi tuosta pitäisi jotain ajatella? Ihmiset ovat juuri sellaisia kuin ovat riippumatta siitä mitä joku toinen heistä ajattelee.
- Sheena - Anonyymi00012
Ehkä se kaikista komein pelimies, jolla oli lapsia kolmen muunkin kanssa ei enää halunnut enempää jälkikasvua...
ehkä paikkakunnalla ei ollut pakolaiskeskusta....
vaihtoehtoja piisaa. - Anonyymi00013
Kyllä me täällä maakunnissa ajattelemme vain ja ainoastaa lapsettomia naisia.
Liekkö tuo joku epäkelpo ihminen vaiko joku kommari. Eikös liene tuo läskimahainen Kettusen isäntäpoikain jo kosinna lapsetonta naista vaan ei tuo naiselle kelvanna. Mikäkö siinäkin on pielessä sillä ei tuo läskimahainen Kettunen mikään viinaan menevää sorttia ole vaan isäntätalollinen ja sekö sellainenko ei muka kelpaa nuorille naikkosille. Oikein kaupunkiika oottenna menossa hyljäten läskimaha Kettusen.
Sus siunakkoon ei tästä hyvvää seuraa vaan enämpikin pahaa tästä on tulemmana. Syljeskelempä tästä kumpaisenkin olkani ylitten jotta josko kirous tällä keinolla ei kohdalleni osuisi. - Anonyymi00015
Upea Nainen . Minä miehenä en ole koskaan halunnut lapsia koska oletan etten osaa olla faija
- Anonyymi00017
Lapseton nainen ei ole upea vaan jotenkin viallinen jos ei lapsia ole eikä puolisoa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lapseton nainen ei ole upea vaan jotenkin viallinen jos ei lapsia ole eikä puolisoa.
sanoo mies
- Anonyymi00016
Minä ajattelen 40-vuotiaasta lapsettomasta naisesta, että hän 40-vuotias lapseton nainen.
- Anonyymi00019
Minä ajattelen että hän on maho.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tuollaiset ystävälliset ajatukset kannattaa aina sanoa kohteelle suureen ääneen, että varmasti ymmärtää
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Maho naislapsi typerine harrastuksineeen. Hapentuhlaaja
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Maho naislapsi typerine harrastuksineeen. Hapentuhlaaja
Ja sama tietysti myös lapsettomasta nelikymppisestä miehestä. 😀
- Anonyymi00029
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja sama tietysti myös lapsettomasta nelikymppisestä miehestä. 😀
Lapsettomasta nelikymppksestä miehestä sanotaan, että hän on räkäpäitä ampuva tuhkamuna.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Lapsettomasta nelikymppksestä miehestä sanotaan, että hän on räkäpäitä ampuva tuhkamuna.
Koomista ... palsta ei jälleen kerran voi sietää, kun miehistä käytetään samanlaisia sanoja kuin naisista. Eli okei r.käpäitä ampuva t.hkamuna miesl.psi t.perine harrastuksineen siis. Tästä taas huomataan millaisia herkäänahkaisia lumihiutalediivoja miehet ovatkaan. 😃
En mitään. Hänen oma asiansa. En pidä sen huonompana kun itseänikään, kun mulla on lapsia. Ei sen mukaan voi ihmisiä arvottaa. Jokainen elää omaa elämäänsä, ei kuulu muille vähätellä.
- Anonyymi00023
Pelkästään tuolla tiedolla en yhtään mitään.
Ja vaikka olisi enemmänkin tietoa, niin riippuu täysin suhteestani naiseen.
Vaikkapa joku random-julkkis iltapäivälehdessä avautuu enemmänkin elämästään, niin en minä hänestä jaksa mitään sen kummemmin ajatella.
Mutta joku huomattavasti läheisempi voi saada mietteitä aikaan kun kertoo vaikkapa sukankutomisestaan.
-keinovaginamies- - Anonyymi00024
Tietenkin heti ajattelen että naisella on kuppa ja 16 muuta,eihän mitään muuta selitystä voi olla.
- Anonyymi00025
Olkoon, ei liity minun elämääni mitenkään. Jos ei verojen kautta loisi lompakollani ei ole mitään tarvetta puuttua tälläisen eloon ja oloon.
Todennäköisesti maksava asiakas tekemisilleni joten palvellaan kuin ketä tahansa muuta jolla on varaa maksaa siitä mitä tarjolla on. - Anonyymi00026
Lapseton keski-ikäinen nainen on täysi turhake. Riesa läheisilleen ja hapen tuhlaaja muutenkin. Vanhenee ja rumenee vain päivä päivältä.
- Anonyymi00027
Ja sama tietysti myös miehestä.
- Anonyymi00028
Ok.
- Anonyymi00032
En nyt ota kantaa tuohon varsinaiseen kysymykseen, mutta meillä päin klamydian saanutta naista kutsutaan lutkaksi.
- Anonyymi00033
Kutsutte varmaankin myös klamydian saaneita miehiä lutkiksi.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Emme kutsu. Naisella on seksuaalinen valta ja siten vastuu. Jos mies saa naiselta sukupuolitaudin niin se on naisen vika.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Minä ainakin tulen tästedes kutsumaan. 👍
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Emme kutsu. Naisella on seksuaalinen valta ja siten vastuu. Jos mies saa naiselta sukupuolitaudin niin se on naisen vika.
Itse se mies on päättänyt heppiään tautitoosassa uittaa. Lutka mikä lutka ja vieläpä tyhmä sellainen.
- Anonyymi00041
Anonyymi00034 kirjoitti:
Nainenko siis r.iskasi sinut?
- Anonyymi00042
Anonyymi00034 kirjoitti:
Entä keneltä se nainen on saanut sukupuolitaudin?
- Anonyymi00038
Perheetön nainen on turhake.
- Anonyymi00039
Samoin perheetön mies.
- Anonyymi00040
Oisko kyssit mitään kun et sinä ole kuin taakka muille.
- Anonyymi00043
Ei huono tai paha mutta siihen viis vuotta tai pari vielä lisää niin täydellinen kumppani mutta yhoot siinä on kaikki on sukupuolitautei kaikkien poikien kaveri tinderiläinen äpäriä on siin pilaa elämänsä jos yhoolle edes sanoo moi
- Anonyymi00044
entä jos on Lapsellinen nainn,mirä3enmmänlapsia sitälapsellisempi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764977Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184356Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2502924Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432862- 522491
- 271919
- 341723
- 211721
- 631677