Miten lyhyet saa naisen?

Anonyymi-ap

Olen itsekin lyhyt, vain 175 senttinen ja 80 kiloinen ( ei läskiä) ja se on ongelma monelle naiselle. Osa sanoo ihan suoraan että sori, liian lyhyt.

Mutta minulla on tuttuja jotka ovat 10 senttiä lyhyempiä ja oikeita kukkakeppejä kuten äitini sanoisi ja osalla on eri nainen joka viikonloppu ja osalla taas vakavampaa useita vuosia ja heti löytää uuden kun vanha suhde loppuu. Osa naisista on jopa minun pituisia joten heitä ei haittaa järkyttävä pituusero mutta minun pituus haittaa jopa alle 160 senttisiä.

Miten tämä on mahdollista?

5

135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voi pikkuista. Kääpiöille pitäisi olla oma deitti appi.

• Anonyymi00002

Vai 175cm lyhyt? Höpsis

• Anonyymi00003

No onhan se

• Anonyymi00004

Ei 175 ole lyhyt. Naisten keskipituus 164.

• Anonyymi00005

175 senttiä alkaa olla itselleni siellä ylärajoilla, kun en tykkää isosta pituuserosta. Tuo pituusongelma muutoinkin on enemmän miesten keksimä urbaanilegenda. En tunne yhtään lyhyttä miestä, jonka oikea ongelma olisi se lyhyys. Toki pituus on joillekin naisille iso juttu, mutta valtaosalle ei. Itselleni herää aina kysymys, että minkälainen se miehen naismaku mahtaa olla, jos aidosti törmää jatkuvasti tähän pituuskysymykseen. Lisäksi, kuinka suuren numeron itse teet pituudestasi (tai sen puutteesta)? Minä olen törmannyt ihan liian moneen mieheen, jolla on pituuskompleksi ja jotka jauhavat siitä aivan oudoissakin tilanteissa. Jos painan vaikka pääni miehen olkapäälle, niin alkaa tilitys siitä, että sori kun olen niin lyhyt, että joudut nojaan noin alas ... siis wtf??? Puhumattakaan siitä, että korkokenkiä ei tietenkään saisi käyttää 🙄.

Vaan siis oma asenne kuntoon ja pikkasen vähemmän pinnalisia hakukriteerejä (niillä kun löytää yleensä vain pinnallista seuraa) niin kyllä se nainen löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      184
      5052
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      24
      4453
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      257
      3034
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2922
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27