Oletko nähnyt ufoja ja jos olet, mitä ajattelit niistä? Onko sinua abduktoitu ja jos on, mitä ajattelit siitä? Ovatko "avaruusolennot" langenneita enkeleitä, jotka syystä tai toisesta ruumiillistuvat? Vai ovat kaikki ufo- ja abduktiokokemukset hengellisiä kokemuksia, jotka tapahtuvat tietoisuudesta tietoisuuteen eli aineettomasti?
Oletko nähnyt ufoja?
26
189
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen kerran nähnyt Hgin taivaalla nk. ufoilmiön ja sen näkivät taivaalla monet muutkin. Siitä oli jopa uutinen HS:ssa. Siitä ei saatu selvää, mikä oli. Tapahtui joskus 1970-80-lukujen paikkeilla.
En tiedä oliko sisällä eläviä ufo-ukkoja, mutta lentävältä alukselta se vaikutti, vilkkuvine valoineen, kaikkineen.
Uskon, että myös maan ulkopuolella on elämää, eri näköistä ja tasoista kuin meillä. En haluaisi tavata.
Itselläni on herkät vaistot ja myös erilaiset nk. kummitusilmiöt ovat tutut. Ovat mielestäni pelottavia, en pidä niistä, mutta minkäs sille voi, jos ajoittain aistii outoja, näkymättömiä tapahtumia ympärillä. - Anonyymi00002
Alienit perustivat muinaiset yhdessä Atlantislaisten kanssa mahtavat sivilisaatiot eteläameriikkaan ja Egyptiin.
Pyramidit on mysteeriötemppeleitä , ei faaraoiden hautoja.- Anonyymi00008
Ilm. täällä maan päällä on asunut ja asuu monenmoista väkeä. Kaikki eivät ole nk. maanpäällistä luomakuntaa kuten ihmisiä, eläimiä ja muuta luonnollista luontoa.
Olemme, useimmat, melko sinisilmäisiä ja herkkäuskoisia. Etenkin ateistinen tiede on pitänyt huolen ihmisten ymmärryksen rajoista: kaikki muu nk. tietoisuus kuin se, minkä tuo "tiede" on kyennyt selittämään, on leimattu hulluudeksi. Juuri tässäkin näkyy tuo ihmisviisauden paradoksaalisuus, johon Raamattukin viittaa: "luullessaan viisaita olevansa, ovat he tyhmiksi tulleet". - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ilm. täällä maan päällä on asunut ja asuu monenmoista väkeä. Kaikki eivät ole nk. maanpäällistä luomakuntaa kuten ihmisiä, eläimiä ja muuta luonnollista luontoa.
Olemme, useimmat, melko sinisilmäisiä ja herkkäuskoisia. Etenkin ateistinen tiede on pitänyt huolen ihmisten ymmärryksen rajoista: kaikki muu nk. tietoisuus kuin se, minkä tuo "tiede" on kyennyt selittämään, on leimattu hulluudeksi. Juuri tässäkin näkyy tuo ihmisviisauden paradoksaalisuus, johon Raamattukin viittaa: "luullessaan viisaita olevansa, ovat he tyhmiksi tulleet".kaikelle löytyy luonnollinen selitys
- Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
kaikelle löytyy luonnollinen selitys
Jos alieneita on olemassa, he ovat luonnollinen selitys itse itselleen.
Myös olemassaolevat nk. aaveet selittävät itse itsensä, mitä sitten olemukseltaan ovatkin. Ei suurin osakaan niistä edusta vain "kuolleita ihmisiä tai eläimiä". Niissä on paljon muutakin. Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos alieneita on olemassa, he ovat luonnollinen selitys itse itselleen.
Myös olemassaolevat nk. aaveet selittävät itse itsensä, mitä sitten olemukseltaan ovatkin. Ei suurin osakaan niistä edusta vain "kuolleita ihmisiä tai eläimiä". Niissä on paljon muutakin."Luonnollinen selitys" tarkoittaa "tällä hetkellä suurinta suosiota nauttivan maailmankuvan mukainen selitys", meidän aikanamme luonnollinen siis tarkoittaa samaa kuin materialistinen, monistinen, ei-henkinen. Keskiajan Euroopassa enkelit tai demonit olivat varmaankin ufojen luonnollinen selitys.
Toisaalta "luonnollinen" voi tarkoittaa "vallitsevan kulttuurin mukainen". Meidän avaruuskulttuurissamme toisten tähtikuntien sivilisaatiot ovat "luonnollinen" selitys, enkelit ja demonit sitä vastoin "luonnoton".
Paavali kirjoittaa: "Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi mutta naiselle kunniaksi." (1. Kor. 11:14–15) Tässä saattaa olla takana ajatus, että luonnollinen on hyvä ja luonnoton paha. Luonnossa ei kuitenkaan vallitse arvoarvostelmaa, jonka mukaan pitkä tukka on miehelle häpeäksi. Kulttuurissa sellainen sen sijaan voi vallita. Siis tässäkin "luonnollinen" voisi tarkoittaa "vallitsevan kulttuurin mukainen".
Tosin onhan lyhyt tukka miehellä luonnollinen siinäkin mielessä, että suuri, jopa suurin osa miehistä alkaa ennemmin tai myöhemmin kaljuuntua. Monille vanhemmille miehille pitkän tukan kasvattaminen tai säilyttäminen on yksinkertaisesti mahdotonta. Vanhin Paavalista säilynyt kuva esittää Paavalin kaljuuntuneena: https://sunestauromai.wordpress.com/2009/06/28/oldest-image-of-st-paul/
Simon Conway-Morrisin mukaan voidaan kohtuullisella varmuudella sanoa, että jonkin ihmisen kaltaisen kehittymisen todennäköisyys on todella korkea (konvergentti evoluutio). Jos ovat ihmisen kaltaisia, niin heidän kanssa voisi ehkä kommunikoida. Itsellä ei ole kokemusta asiasta.
- Anonyymi00003
Sen verran olen myös lukenut aiheesta, että nk. asiantuntijat varoittavat lähestymästä näitä, jos tällaisen esim. läheltä havaitsee. Kaukaa voi hiljaa katsella, kättelemään ei pidä mennä. Jotkut "rodut" ovat ilm. vaarattomampia mutta sitten on myös vaarallisia. He eivät tunne empatiaa kuten esim. ihminen tuntee.
- Anonyymi00013
itse veikkaan että tekoäly hallitsee maailman kaikkeutta , olemme vain käveleviä bakteeriastioita evoluution jatkumossa
- Anonyymi00004
Kohta niitä alkaa näkymään.
- Anonyymi00005
2080 luvlla ihminen saavuttaa avaruuden ja asuttaa
Ilm. 20:9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
2080 luvlla ihminen saavuttaa avaruuden ja asuttaa
Ilm. 20:9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.Voisiko tuo ilm.kirjan jae viitata (myös) alieneihin: "Ja HE nousevat yli maan avaruuden..."?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voisiko tuo ilm.kirjan jae viitata (myös) alieneihin: "Ja HE nousevat yli maan avaruuden..."?
Ilm. 20: 7-10
7 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
- Anonyymi00009
Olen nähnyt. Sen tarkemmin kertomatta kokemuksiani ja näkemääni. Ilmiö on todellinen ja johtaa harhaan ihmisiä todella rankasti, ja myös ns. bigfootit ovat yhteydessä ufoilmiöön.
Saatanan joukkoahan nämä ovat. Se selvisi uskoontullessa. - Anonyymi00011
Raamatusta selviää, että niin Jumala kuin enkelitkin, vaikka ovat henkiä, voivat ilmestyä myös täysin silmin havaittavasti. Niin myös langenneet enkelit siis voivat tehdä. Sen takia ei pidä ihmetellä, että ufoilmiö vaikuttaa sekä yliluonnolliselta että luonnolliselta.
- Anonyymi00015
Uskovaisten yleinen oletus, koska se on helpoin, on, että aina kun asiaa ei voi tai halua muutoin selittää, kyseessä on langenneet enkelit.
Alienit "saattavat" olla langenneita enkeleitä tai mahd. heidän kanssaan toimivia.
Tai sitten mahd. jotain muuta Jumalamme luomakuntaa. Jeesus: "Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta..." Nii. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Uskovaisten yleinen oletus, koska se on helpoin, on, että aina kun asiaa ei voi tai halua muutoin selittää, kyseessä on langenneet enkelit.
Alienit "saattavat" olla langenneita enkeleitä tai mahd. heidän kanssaan toimivia.
Tai sitten mahd. jotain muuta Jumalamme luomakuntaa. Jeesus: "Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta..." Nii.Joh. 10: 14-16
14 Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,
15 niinkuin Isä tuntee minut ja minä tunnen Isän; ja minä annan henkeni lammasten edestä.
16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.
- Anonyymi00012
Joo kyllä on nähty tämä nykyinen hallitus ei voi olla kuin uhfvo ukkoja ja kkoja ,tuhosivat suomen talouden iäksi venäjän vihaan.natokiimaan ja sotapsykoosiin 😂😂😂
- Anonyymi00014
olen nähnyt ja lehdistö väitti ufoksi , silloin veikkasin venäläistä avaruussukkulaa , mutta kyllä se vakoilukone oli 🤣
- Anonyymi00017
UFO = Unknown Flighing Object = Tuntematon lentävä kohde.
Itse käytän esim näkemästäni "kohteesta" nimitystä "ufoilmiö". Se vaikutti tietyn alueen yläpuolella jokseenkin paikoillaan pyörähtelevältä, liikkuvalta esineeltä ("esine", kuten lentokone tai helikopteri) eli tyypilliseltä, yleisesti kuvatulta, nk. ufoalukselta. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Itse käytän esim näkemästäni "kohteesta" nimitystä "ufoilmiö". Se vaikutti tietyn alueen yläpuolella jokseenkin paikoillaan pyörähtelevältä, liikkuvalta esineeltä ("esine", kuten lentokone tai helikopteri) eli tyypilliseltä, yleisesti kuvatulta, nk. ufoalukselta.Koska sen olemus jäi, ainakin julkisuudessa tuntemattomaksi, se saattoi olla mikä tahansa, vaikka "neuvostoliittolainen vakoilualus", tai sitten esim. alienien lentoväline toiselta planeetalta.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Itse käytän esim näkemästäni "kohteesta" nimitystä "ufoilmiö". Se vaikutti tietyn alueen yläpuolella jokseenkin paikoillaan pyörähtelevältä, liikkuvalta esineeltä ("esine", kuten lentokone tai helikopteri) eli tyypilliseltä, yleisesti kuvatulta, nk. ufoalukselta.Piti tarkistaa, oikea kirjoitustapa: "flying". Mietinkin tovin, että miten tuo sana kirjoitettiinkaan.
Anteeksi.
- Anonyymi00019
Kyllä se nyt on jo tullut selväksi, että kaikki, jotka vaikuttavat langenneilta enkeleiltä, ovat natolaisia, ja niiden planeetta on maan alla.
- Anonyymi00021
Mitä sanoo KTS tästä aiheesta? 🫠
- Anonyymi00023
ArtoTTT
Aikoinaan muistan erään tosi kiivaan Ateistin jonka kanssa keskustelin monet kerrat joka runsaasti kritisoi uskoani, loppujen lopuksi selvisi kuitenkin että kyseinen ateisti, itse uskoikin ufoihin ja madonreikiin jota pitkin lentävät lautaset tänne tulevat, todisteita ufoista oli kuulemma runsaasti.Eräs kiinnostava ufotapaus on vuodelta 1561 Nürnbergistä:
https://en.wikipedia.org/wiki/1561_celestial_phenomenon_over_Nuremberg
https://de.wikipedia.org/wiki/Nürnberger_Flugblatt_von_1561
Siihen aikaan tapausta pidettiin Jumalan antamana merkkinä. Nykyään se tulkittaisiin toisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks215238Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut303399Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si363257Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?933201Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää403123Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U1152851- 682611
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1212095En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri472060Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1401906