taidanki yksin hereillä tällä planeetalla........ no joka tapauksessa tänäänkin hyvä päivä jo sen takia kun viikon loppu alkaa..... tosin pilvisissä merkeissä........:))))))))))
huomenta huuhaa........
7
256
Vastaukset
sit puhun itselleni......
"sataa sataa ropiseeeeeee....... "
juu nyt jo on asiat huonosti.....ku yksinänsä höpäjäääääää.........:))- Ylppö
No mitäpä minä.
Kuis aamu on lähteny käyntiin?
No kiitos kysymästä ihan hyvin.
Terveiset Ylpölle.
No kerrotaan. Ylppö kirjoitti:
No mitäpä minä.
Kuis aamu on lähteny käyntiin?
No kiitos kysymästä ihan hyvin.
Terveiset Ylpölle.
No kerrotaan.huomenta vaan ylpöllekin.....:)
- AMR-52
..BB,nyt vast tulin töist,aamukohvii täs nautin....
AMR-52 kirjoitti:
..BB,nyt vast tulin töist,aamukohvii täs nautin....
ai töistä tulit....... mä jo puol kuus heräsin.... niin ja vettä sataa....:))ei niin kuuma ole....
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
ai töistä tulit....... mä jo puol kuus heräsin.... niin ja vettä sataa....:))ei niin kuuma ole....
...koht suihkus käyn,,sit lintan vieres löllöllään vähä aikaa....
AMR-52 kirjoitti:
...koht suihkus käyn,,sit lintan vieres löllöllään vähä aikaa....
niin ja linda haukulle minnalta terveisiä....:)))) nukus hyvin...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372