Kertokaapa, miten ihminen käyttäytyy työpaikalla jos on kiinnostunut/ ihastunut?
Uskoisin,että täällä on ihmisiä joilla tästä kokemuksia
Kiinnostuksen merkkejä?
14
455
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vetäytyy, ja ahdistuu.
- Anonyymi00002
Miksi hän näin toimii?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi hän näin toimii?
Koska monesti työpaikka ei ole oikea paikka näyttää oikeita tunteita.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Koska monesti työpaikka ei ole oikea paikka näyttää oikeita tunteita.
Ihan mielenkiinnosta kysyn. Oletko itse toiminut näin vai työkaveri ?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä väliä? Vastaan jos laitat sun etunimen ekan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitä väliä? Vastaan jos laitat sun etunimen ekan.
Miten mun nimi liittyy tähän ?😄
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miten mun nimi liittyy tähän ?😄
Se liittyy siten että, voisin avautua jos oisit eräs.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se liittyy siten että, voisin avautua jos oisit eräs.
Ehkä mä olen,ehkä en 😄Nimen eka kirjan on H,osuiko ?
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Noi toiset oli sivusta. En kumpaakaan, vaan työskentelen suuressa yrityksessä sellaisessa roolissa, jossa näidenkin asioiden käsittely kuuluu toimenkuvaan.
- Anonyymi00010
Riippuu ihmisestä, oman kokemuksen mukaan sitä ei voi tietää ellei juttele asiasta suoraan.
t. kuumaa kylmää kuumaa kylmää..
..ja ps. kannattaa seurata rauhassa ettei kyseessä ole peluri, siitä ei synny muuta kuin sekametelisoppaa. - Anonyymi00011
No aika paljon riippuu ihmisestä ja kiinnostuksen kohteesta.
Itse en ainakaan omasta mielestäni osoita ulospäin sitä paljon mitenkään, ehkä jopa vetäydyn hieman. Miksi? Koska tunnen että hommasta ei tulisi koskaan mitään kuitenkaan, joten turhaa sitä on ruveta eteenpäin viemään millään tavalla. Ja taaksepäin vetäytyminen pitää typerät haaveet ja ajatukset poissa mielestä. - Anonyymi00012
Tekisi mieli näyttää ja ruveta ottamaan enemmän kontaktia, mutta ryhmäpaine estää. En halua, että ulkopuoliset huomaa
- Anonyymi00013
Ymmärrettävää. Mitäs jos ei ole muita paikalla ?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ymmärrettävää. Mitäs jos ei ole muita paikalla ?
Siinä on vähän esteenä ujous, vaikka tahtoa olisi. Samoin pelkää häiritsevänsä toisen työntekoa, jos yllättäen rupeaakin jutustelemaan. Vinkkejä otetaan vastaan, mitä voisi jutskata noin nelikymppiselle miehelle nuorempana naisena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719