Kertokaapa, miten ihminen käyttäytyy työpaikalla jos on kiinnostunut/ ihastunut?
Uskoisin,että täällä on ihmisiä joilla tästä kokemuksia
Kiinnostuksen merkkejä?
20
1337
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Vetäytyy, ja ahdistuu.
- Anonyymi00002
Miksi hän näin toimii?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi hän näin toimii?
Koska monesti työpaikka ei ole oikea paikka näyttää oikeita tunteita.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Koska monesti työpaikka ei ole oikea paikka näyttää oikeita tunteita.
Ihan mielenkiinnosta kysyn. Oletko itse toiminut näin vai työkaveri ?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä väliä? Vastaan jos laitat sun etunimen ekan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miten mun nimi liittyy tähän ?😄
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miten mun nimi liittyy tähän ?😄
Se liittyy siten että, voisin avautua jos oisit eräs.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se liittyy siten että, voisin avautua jos oisit eräs.
Ehkä mä olen,ehkä en 😄Nimen eka kirjan on H,osuiko ?
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Noi toiset oli sivusta. En kumpaakaan, vaan työskentelen suuressa yrityksessä sellaisessa roolissa, jossa näidenkin asioiden käsittely kuuluu toimenkuvaan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
N.
Tässä pyytämäsi.
- Anonyymi00010
Riippuu ihmisestä, oman kokemuksen mukaan sitä ei voi tietää ellei juttele asiasta suoraan.
t. kuumaa kylmää kuumaa kylmää..
..ja ps. kannattaa seurata rauhassa ettei kyseessä ole peluri, siitä ei synny muuta kuin sekametelisoppaa. - Anonyymi00011
No aika paljon riippuu ihmisestä ja kiinnostuksen kohteesta.
Itse en ainakaan omasta mielestäni osoita ulospäin sitä paljon mitenkään, ehkä jopa vetäydyn hieman. Miksi? Koska tunnen että hommasta ei tulisi koskaan mitään kuitenkaan, joten turhaa sitä on ruveta eteenpäin viemään millään tavalla. Ja taaksepäin vetäytyminen pitää typerät haaveet ja ajatukset poissa mielestä. - Anonyymi00012
Tekisi mieli näyttää ja ruveta ottamaan enemmän kontaktia, mutta ryhmäpaine estää. En halua, että ulkopuoliset huomaa
- Anonyymi00013
Ymmärrettävää. Mitäs jos ei ole muita paikalla ?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ymmärrettävää. Mitäs jos ei ole muita paikalla ?
Siinä on vähän esteenä ujous, vaikka tahtoa olisi. Samoin pelkää häiritsevänsä toisen työntekoa, jos yllättäen rupeaakin jutustelemaan. Vinkkejä otetaan vastaan, mitä voisi jutskata noin nelikymppiselle miehelle nuorempana naisena
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Siinä on vähän esteenä ujous, vaikka tahtoa olisi. Samoin pelkää häiritsevänsä toisen työntekoa, jos yllättäen rupeaakin jutustelemaan. Vinkkejä otetaan vastaan, mitä voisi jutskata noin nelikymppiselle miehelle nuorempana naisena
Sori mutta Ma-mies on varattu A-naiselle.
- Anonyymi00017
Itse ainakin koitan katsoa silmiin ja hymyillä.
Mutta aina se ei onnistu. Saatoin aiemmin hakeutua lähelle. Tätä on puolin ja toisin. Etsimme syitä hakeutua lähelle. Ainakin me ujot ihmiset. Sekä yritämme edes vähän jostain puhua vaikka sekin on hankalaa kun muut ihmiset työpaikalla.
Ihastukseni nainen on n.40v jolla lapsia ja mies. Mutta epäilen että elää onnettomassa liitossa. Taustoista en vielä tiedä. Olen kuitenkin korviani myöten ihastunut häneen mutta pettämään en ala. En alennu sellaiseen. Katsotaan mitä tulee kaikessa rauhassa.
Minä oon mies 44v ikäinen avioliitossa oleva tunnollinen perheen isä, jolla myös asuntovelkaa ja rahahuolet painaa kuten puolisollakin. Meillä avioliitto päättymässä vaimon jatkuvan usean vuoden pettämisen takia. Mutta vielä ollaan saman katon alla.
Vaikeaa on.... - Anonyymi00018
Yrittää jotenkin huomioida sinua, mutta ei suoraan, koska ei tiedä sinun tunteitasi. Joskus päättyy yritykset varmaan hyvin, joskus huonosti.
- Anonyymi00019
Työpaikalla pelailut saisi jättää välii kuten myös mielenosoitukset jos ei toista kiinnosta.
- Anonyymi00020
Ainakaan omalla kohdallani eli guben kohdalla ei kai voida puhua ihastumisesta vaan ennemminkin inhosta kun nainen kääntää päänsä pois päin minun ohi kävellessään.
Enkä toki syytä häntä siitä. Nuori nätti likka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981201
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku86817Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29761- 64677
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93606- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15531Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466