Voi teitä mieshiiriä

Rotunainen

Kun lukee noita kirjoituksia,niin kyllä ihmetellä pitää miten se kyrpä ohjaa joka miestä.
Tuntuu kuin teillä miehillä ei olisi aivoja ollenkaan tai sitten aivojen paikalla on kyrpä.
Hohhoijaa,kyllä se on niin että nainen on tässä yhteiskunnassa se fiksuin ihminen,jota seksi ei ohjaa joka asiassa vaan järkevyys asiaan kuin asiaan.Nyt joku vetää taas herneen nenään,mutta yks hailee=)

25

3728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näen o

      Miehillä on jopa ruumiinkokoon nähden suuremmat aivot kuin naisilla. Jos ei kovin syvällisesti kykene ajattelemaan, kuten tavallinen nainen, voi asia hyvin näyttää tältä. Totuus kuitenkin on, etteivät naiset ole keksineet mitään isoa itse. (Muille tätä jostain syystä lukeville: älkää ottako tosissanne, feministejä on vain kiva kiusata)

      • Rotunainen

        Miehillä on jopa ruumiinkokoon nähden suuremmat aivot kuin naisilla.


        Voi olla että suuret ovat *aivot*,mutta sitäkin enemmän sieltä löytyy tyhjää tilaa.



        etteivät naiset ole keksineet mitään isoa itse.


        Täysin totta,naisien tapoihin ei kuulu *keksiä* mitään, kuten mies keksii ja kaikista huvittavinta on se,miten arka asia miehille on toi kullin koko,siitä miehet keksii AINA juttuja,esim sanomalla että juujuu,se on iso,vaikka jätkällä olisi *prinssi nakki*.

        Olet aivan oikeassa,miehet ovat hyviä keksimään kaikkea *isoa*=)*käkätys*


    • Qwerty

      Moon ollu tähänasti ainaki tyytyväinen niistä suunnista minne mun kalu on mua ohjannu!

      • Rotunainen

        Varo vaan,ettei jää mihinkään *koloon* kiinni=)


    • Urostelija

      Allekirjoitan täysin sen että kyrpäni ajoittain (yleenä?)ohjaa minua! Ainakaan minua se ei kyllä pätkääkään haittaa, sillä niin paljon kaikkea mukavaa olemme kyrpäni kanssa kokeneet.

      Havaintojeni mukaan kyrpäni on myös teille rotunaisillekin tuntunut hyvin maistuvan ja maistuu edelleen. Kaunis kiitos ja kumarrus Teille siitä!

      Vaikka me miehet menemmekin kyrpämme komennossa, niin kyllä silläkin tavall pitkälle pääsee, esim. eduskunnan varapuhemieheksi, vai mitä?

      • Rotunainen

        Tuota vähän arvelinkin=).Mies pitää kyrpäänsä erikseen ellollisen olentona itsensä kanssa,eli kun hän puhuu itsestään ja kyrvästään,hän käyttää ME muotoa*nauraa*

        Tottakai naiset tykkää kyrvistä,mutta sen verta aina varmistetaan,ettei sen kyrvän päässä ole mulkku=)

        Eduskunnan puhemiehenä varmaan käyttäisit kyrpääsi nuijana=)))


      • Urostelija
        Rotunainen kirjoitti:

        Tuota vähän arvelinkin=).Mies pitää kyrpäänsä erikseen ellollisen olentona itsensä kanssa,eli kun hän puhuu itsestään ja kyrvästään,hän käyttää ME muotoa*nauraa*

        Tottakai naiset tykkää kyrvistä,mutta sen verta aina varmistetaan,ettei sen kyrvän päässä ole mulkku=)

        Eduskunnan puhemiehenä varmaan käyttäisit kyrpääsi nuijana=)))

        En pidä häntä sellaisena, vaan kyllä ainakin minun veijarini ON tahdostani riippumaton oma itsenäinen persoonansa. Samalla hän on paras ystäväni, joka ei ole minua koskaan pettänyt, kop, kop, ainakaan vielä ;-)

        Jos hän joskus odotukset pettäisi, niin silloin hän olisi kyllä "saatanan mulkku".

        Arvostuksemme on molemmin puolista, sillä raukalla ei ole jalkoja, vain minä voin viedä hänet kosteiden vakojen äärelle. Ja kyllä hän on kyntää saanutkin...

        Kyrpä on tosiaan kätevä ja monipuolinen. Nuijimisen lisäksi sitä voi käyttää vaikka mihin: Erilaisten tavaroiden ripustamiseen, esim. pyyhkeen pidikkeenä, talouspaperirullan telineenä (vähän ahdas). Myös sekoittamiseen se käy varsin hyvin ja esim. kermavaahdon vatkaaminenkin (kokeillusti) onnistuu.

        Yritäpppäs samaa vitullasi, hä hää... :-)


      • Provocateur
        Urostelija kirjoitti:

        En pidä häntä sellaisena, vaan kyllä ainakin minun veijarini ON tahdostani riippumaton oma itsenäinen persoonansa. Samalla hän on paras ystäväni, joka ei ole minua koskaan pettänyt, kop, kop, ainakaan vielä ;-)

        Jos hän joskus odotukset pettäisi, niin silloin hän olisi kyllä "saatanan mulkku".

        Arvostuksemme on molemmin puolista, sillä raukalla ei ole jalkoja, vain minä voin viedä hänet kosteiden vakojen äärelle. Ja kyllä hän on kyntää saanutkin...

        Kyrpä on tosiaan kätevä ja monipuolinen. Nuijimisen lisäksi sitä voi käyttää vaikka mihin: Erilaisten tavaroiden ripustamiseen, esim. pyyhkeen pidikkeenä, talouspaperirullan telineenä (vähän ahdas). Myös sekoittamiseen se käy varsin hyvin ja esim. kermavaahdon vatkaaminenkin (kokeillusti) onnistuu.

        Yritäpppäs samaa vitullasi, hä hää... :-)

        Provo, joten ketä kiinnostaa?


      • Urostelija
        Provocateur kirjoitti:

        Provo, joten ketä kiinnostaa?

        ..hyvinkin kiinnostaa. Aistin rotunaisessa jotain samankaltaista kuin itsessänikin (Sarkasmia, huumorintajua, pilkettä silmäkulmassa).

        Hyvä rotunainen! Ainakin tähän asti kaikkein parhaat kynnöt olemme veijarini kanssa saaneet juuri sinun kaltaistesi naisten kanssa.

        Pannaako siis siementä vakoon?


      • Rotunainen
        Urostelija kirjoitti:

        ..hyvinkin kiinnostaa. Aistin rotunaisessa jotain samankaltaista kuin itsessänikin (Sarkasmia, huumorintajua, pilkettä silmäkulmassa).

        Hyvä rotunainen! Ainakin tähän asti kaikkein parhaat kynnöt olemme veijarini kanssa saaneet juuri sinun kaltaistesi naisten kanssa.

        Pannaako siis siementä vakoon?

        ei kiitos=)

        Minä tässä olen jo kotiin lähdössä ja voit olla varma,että tänä viikonloppuna *kynnetään* mieheni kanssa ja kunnolla=)

        Ihana ilta ja viikonloppu tiedossa rakkaani kanssa=))))ja tietysti hänen iso kyrpänsä....uuhh...sitä saan taas tänäänkin=))



        PS.Tekis varmaan hyvää sullekin...*NAURAA*


      • Urostelija
        Rotunainen kirjoitti:

        ei kiitos=)

        Minä tässä olen jo kotiin lähdössä ja voit olla varma,että tänä viikonloppuna *kynnetään* mieheni kanssa ja kunnolla=)

        Ihana ilta ja viikonloppu tiedossa rakkaani kanssa=))))ja tietysti hänen iso kyrpänsä....uuhh...sitä saan taas tänäänkin=))



        PS.Tekis varmaan hyvää sullekin...*NAURAA*

        Viestisi pätee minuunkin, kunhan vain vaihdat sanojen "mieheni" tilalle "vaimoni" ja "Iso kyrpänsä" tilalle "mehukas vittunsa"...

        Oikein hyvää viikonloppua Rotunaiselle ja kaikille muillekin!


    • NIMIMERKISTÄSI VITTUUNTUNUT

      TYHMÄ KUSIPÄÄ ET TAJUA MISTÄÄN MITÄÄN MISTÄ TIEDÄT LUKEEKO KYRPÄNI VAIKKA FILOSOFIAA KOSKA JOS SE NIIN TEKEE NIIN VAIN SILLOIN PUHEESI OSUVAT KOHDALLEEN FILOSOFIA ON VIIHDYTTÄVÄÄ EIPÄ PALJOA YHDENYÖNJUTUT KIINNOSTA JOS ON MIELLYTTÄVÄÄ MIETITTÄVÄÄ VITUN IDIOOTTIPERSEPÄÄ

      • Rotunainen

        Kas vain,löysithän taas kirjoitukseni,sinä imbesilli avohoitopotilas.Käypä nyt lääkäriltäsi uusimassa reseptit,ennenkuin kun sun päästä tai perseestä katkeaa verisuoni.


      • NIMIMERKISTÄSI VITTUUNTUNUT
        Rotunainen kirjoitti:

        Kas vain,löysithän taas kirjoitukseni,sinä imbesilli avohoitopotilas.Käypä nyt lääkäriltäsi uusimassa reseptit,ennenkuin kun sun päästä tai perseestä katkeaa verisuoni.

        PELAA TAAS SE VITUN "SYÖ LÄÄKKEESI" -KORTTI PÖYTÄÄN KUN OLET NIIN SÄÄLITTÄVÄ PASKA HAISTA KYRPÄ IHAN KUIN OLISIT JOTENKIN JOKA ASIASSA MIESTEN YLÄPUOLELLA SUN NIMIMERKISTÄ TULEE MIELEEN JOKU JALKAA NYLKYTTÄVÄ LIKAINEN KOIRA HYI SAATANA ROTUNAINEN IHAN SAMA KUIN LIKAINEN NARTTU TMS MENE ITSEESI JA HANKI LOBOTOMIA AINAKIN ÄLYKKYYTES LÄHTIS NOUSUUN VITUN TAMPIO


      • Rotunainen
        NIMIMERKISTÄSI VITTUUNTUNUT kirjoitti:

        PELAA TAAS SE VITUN "SYÖ LÄÄKKEESI" -KORTTI PÖYTÄÄN KUN OLET NIIN SÄÄLITTÄVÄ PASKA HAISTA KYRPÄ IHAN KUIN OLISIT JOTENKIN JOKA ASIASSA MIESTEN YLÄPUOLELLA SUN NIMIMERKISTÄ TULEE MIELEEN JOKU JALKAA NYLKYTTÄVÄ LIKAINEN KOIRA HYI SAATANA ROTUNAINEN IHAN SAMA KUIN LIKAINEN NARTTU TMS MENE ITSEESI JA HANKI LOBOTOMIA AINAKIN ÄLYKKYYTES LÄHTIS NOUSUUN VITUN TAMPIO

        Tiedän sinun olevan teini-ikäinen nörtti joka ei ole ikinä naista saanutkaan=)
        Jos täällä jollekin on tehty lobotomia,niin se on kyllä sinulle.
        V-I-T-U-T-T-A-A-K-O?

        *NAURAAAAAAAAAA*



        Ja tiedoksi IMBESILLI,tämä onkin sitten viimeinen kirjoitus ,en viitsi enää tollaselle pahvipäälle vastata.

        VITUTTAAKO VIELÄ ENEMMÄN?

        *NAURAAAAAAAAAAAAAA*


    • Timo_yh

      Olen tullut siihen tulokseen, että sukupuolielimet ovat ikäänkuin magneettisia ja vetävät toisiaan puoleen. Yritä siinä nyt sitten rauhassa käydä kaupasta hakemassa mikropizzaa kun joka puolella kävelee puolialastomia naisia. Tulispa pian talvi niin saisi olla rauhassa.

      • Rotunainen

        Jos noin vaikeaa on käydä kaupassa,muuta ihmeessä Grönlantiin=)


      • NIMIMERKISTÄSI VITTUUNTUNUT
        Rotunainen kirjoitti:

        Jos noin vaikeaa on käydä kaupassa,muuta ihmeessä Grönlantiin=)

        HAISTA VITTU


      • Rotunainen
        NIMIMERKISTÄSI VITTUUNTUNUT kirjoitti:

        HAISTA VITTU

        Kiitos en,mutta sinä voisit ja olet sen taatusti tehnytkin*hymyilee kauniisti*


      • sinä.-..
        Rotunainen kirjoitti:

        Kiitos en,mutta sinä voisit ja olet sen taatusti tehnytkin*hymyilee kauniisti*

        typerä lehmä. Just sanoit että et vastaa "nimimerkistäsi vit...":lle. Ja heti vastasit :-), tuuliviiri olet!!!.


    • TosiMies

      kunnon karjut on rakennettu sillä tavalla että ulkopuolelta tuleva tieto analysoidaan ensin kyrvässä että onko siinä mitään kiihottavaa jos ei ole niin kanki pysyy löysänä mutta jos taas on kanki
      jäykistyy eikä päästä tietoa aivoihin asti.kirjoitin
      muuten munallani tän viestin aikaa meni noin 1min 23s koittakaas pojat perässä!!!

    • Hiirettyhmiäälyltään

      Hyvä aloitus
      Kyrpähiiriä

    • OLIWER1919

      Muija olet harvinaisen oikeassa. Onhan jopa televisioonissa nainen sanonut, että se jolla V on valta.
      Sotiakin käyty pimperon vuoksi. Myönnetään myös äijien tyhmyysteot ja uskomattomat naiivuudet vitun sokaisemina ja rakkauden vakuutuksina. Kyllä Mies ajatella loogisestikin. Naiseus tarkoittaa muutakin kuin vain pillua. Yhteensopivuutta, huumoria, synkkausta ja jopa tykkäysta, joskus jopa rakkautta. ps. myös naiset joskus tuntuvat himoissaan ajattelevan vain tuhverollaan, vai miksi ne aina rakastuvat renttuihin?

    • Eiymmärrä1

      Nainen tekee ongelman seksistä, ei mies. Joten kummalla sukupuolella SE hallitsee käyttäytymistä? Kun miehelle tulee ikää niin muut asiat valtaavat ajatukset. Naiset siirtyvät alueelle missä heillä on seksuaalisia mahdollisuuksia.
      Kumpi sukupuoli yrittää kehitellä kaikenlaisia naiskiintiöitä?

    • Just_joo

      Aloittaja varmaan odottaa edelleen henkeä pidätellen vastauksia upeaan kirjalliseen tuotokseensa...

      Jos maailmankuva on Suoli24:stä, se saattaa näyttää johonkin suuntaan vinolta. Maailmassa on myös miehiä, jotka kulkevat ajatuksen eivätkä kyrpänsä ohjaamina. Heidän kirjoituksiaan on tällä harvoin, kuten tästäkin ketjusta pystyy lukemaan.

      Edellä Eiymmärrä1 antaa tästä hienon esimerkin. Ei yhtään faktaa ja yrittää heti saattaa puolet ihmisistä vastaansa, vaikkei väittelyä ole vielä edes aloitettu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3480
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1998
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1753
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      158
      1650
    Aihe