"Paastoaminen voi tietyissä tapauksissa auttaa ihottumaan, mutta tieteellistä näyttöä siitä, että se poistaisi ihottuman pysyvästi, on rajoitetusti. Paaston vaikutukset ihoon liittyvät usein kehon tulehdustilan laskuun ja suoliston toiminnan tasapainottumiseen. "
Tekoäly 9.4 2026 jKr.
Kuulkaas! Tai olkaa kuulematta!
Vesipaastosin 12vrk joskus tarkoituksena juurikin ihottumasta poispääsy ranteistani. Pääjyin vesipaastoamaan 12vrk koska näin tiejetokumentin , jossa tutkittiin vesipaastoa tieteellisesti oikejaisilla ihmisillä. Tutkittavat vesipaastoiset ihmiset olivat Venäjällä ja Saksassa.Eräs saksalainen nainen parantui omasta ihottumastaan kokonaan 12vrk:ssa, ilmeisesti mullakin se oli hiuskarvan varassa. Seuraavan paastokerrallisen teen vähintään 17vrk pituisena, asetan sen pakkotavoitteeksi, ilmoitan sitten miten kävi oikejan käjen ranteelleni, tosin se ei välttämättä heti selviä, sillä aikanaan näytti siltä etä oikeanpuoleinen ranteeni pääsi eroon ihottumasta, mutta se alkoi oirehtimaan vesipaaston jälkeen n. kuukauven päästä? Enpä muista enää.
Paaston aikana jossain muistaakseni 2-3 vrk aikana kutina oli kovinmillaan, sen jälkeen se väheni, kunnes muistelen että 7vrk kohjalla en tuntenut kutinaa enää yhtään.
Paastottujani 12 vrk vasen ranteeni oli oireeton, kutinaton. Oikean käteni ranne ei parantunut täysin, mutta pysyi pitkään oireettomana.
Tänään9.4.2026jKr. vasen ranteeni on täysin oireeton, täysin terve ihi ranteessa, oikeassa ranteessa on ajoittaista häiritsevää kutinaa kun syön jotain tulehdusta nostattavaa ruokaa, tulehdusta laskevat ruuat eivät kutisuta, samoin kun olen ollut syömättä esim. 3h , kutina lisääntyy etenkin karkki syyves ja pysyy jonkinmoisena jonkun aikaa alkaen hissukseen vähenemään kunnes se katoaa.
Tarkoitukseni on tällä viikollisella aloittaa vesipaastollinen. Jos sulla on ihottuma tai tunnet jonkun niin vinkkaa sellaiselle niin jutellaan aiheesta jos siltä tuntuu esim. kannattaisiko sunkin yrittää samaa? Jollei ole paastoestettä niin absolutely kannattais. Itte en paastoa varsinaasest rakasta, mutta kutinatonta rannetta kaipaan. Silloin joskus ennen paasto mulla kutisi molemmat ranteet vaikkei olisi syönyt mitään. Et se oli kyllä juu. Aiemmin ei oo ollunna mulla mitään ihottumii. Näin voi käyvä lännenmiehillekin, sankarimiehillekin, tosikoviksillekin.
Kutiseva(namia ja makkaroit syötyä n. 1-2h kesto)sankarirannemies,
Selef Urge
Poistaako paasto ihottuman
6
102
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muslimeilla ja juutalaisilla on kyllä hyvin vähän ihottumaa .
- Anonyymi00002
Mulla on paljon juotavii jääkapis, jotka pakko juuva pois, esim. otin lähes 1,5kiloisen punaviinimarjapussin sulamaan tänään aamusta isoon kulhokseen ja vasta äsken sain itejan että nyt mä aloitan vesipaaston heti kun tilaisuus tulee, jääkaappi tyhjenee pilaantuvista jutuista.
Kovasti auttais varmaan jos rukoilisitte ihan itteksenne siellä Herralle että mä kaipaan kaiken mahjollisen paastoavun ,että kestäisin vesipaastoo, koska en ihan innolla asiaa aattele, vaan kammoksunnalla,mutta terveyven eteen on tää vaan tehtävä.
Selef Urge - Anonyymi00003
Kuoreton lihaisa nakki huuleen ja keväistä punaa eikä botoxia.
Siitä miehet tykkäävät kokouksessa. - Anonyymi00004
Ei-helluntailainen kommentti:
Tämä ei ole lääketieteellinen diagnoosi vaan arvaus: saattaisi ranteen ihovaiva parantua Helosanilla, jossa on eukalyptusta.- Anonyymi00005
Ok, luotan sokejasti mitä veli totejaa, koitanpa laittautua helosanin yhteyteellisyyteenkin, tämä kauhulla oottamain seuraava vesipaastoisuus ei vie mua voittoon kiusaksi nousemaisestain.
Katso, kysymys histamiineista on, ja ollaan tieteen ymmrryksen rajoilla, sen mukaan mitä olen siihen ajatusta ja ymmärrystä sijoittanut, jonka lopputuloksessa valjennut että histamiineja kehossani on Jumalan tarkoittamassa paikassa ollut liikamäärä, jolloin liikamääräisyys on siirtynyt väärään paikkaan, ja tässä väärässä paikassa histamiinisuus on aikaansaanut ne vaikutukset ranteellisiini, joista kutinana kärsin.
Me ollaan tässä tieteen ymmärtämättömyyjessä osallisuujessa, mitä tulee histamiinijen vaikutukseen ihmisen kehoksessa , ja tuossa kun sanoin histamiinijen siirtyneellisöityneen sellaiseen alueellisuuteen, on se tilemma, väittäisin ettei tiejeelliset tutkimukset ole tähän ylettyneet että histamiinit ovat purkautuneet sellaiseen lokukseellisuuteen, jossa ja josta ihottumija sitten syntyy kutinoineen.
Ja olisi muutama muukin täyventävä kommentti nyt sanollisoitavana, mutta se toki asijaakin selventäisi, mutta ei murtaattavoivasti, kosk en voi tuuva pöytään tän enempäätä, kynnytä ylittämöimättä. Herra Jumala tietty voi vaikka mitä.
Selef Urge
- Anonyymi00006
Tärkeä lisäys äskeellsisöiseen: JOS tämä kauhulla oottamain 17 v4k minimummineinen vesipaasto ei vapauta mua oikeaan ranteeseen palautuneest akutinaallisoitumasta niin testaan helosanija, ja kiitos vinkistä, vaikka luotankin että seuraava vesipaasto selättää mun aallerkijani.
Ystäväällisyyttäsi arvostajen,
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30626