Liikanen, Stubb, Valtonen ja Cantell osallistuvat Bilderberg-kokoukseen!
Vuonna 1955 siinä mm päätettiin EUn ja euron perustamisesta!
Millä oikeudella nämä ihmiset osallistuvat tapahtumaan, jossa suunnitellaan asioita kansalaisten päänmenoksi?
Eikö tämä ole maanpetos, jos ulkopuolinen taho antaa näille sätkynukeille määräykset, miten Suomea johdetaan?
Miksi tästä ei puhuta?
Kokouksen osallistuu eri maiden kuninkaallisia, median, yritys ja pankkimaailman sekä poliitikkojen edustajia.
Bilderbergin ohjeistaa taas valtioiden päättäjiä
9
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pres. Ahtisaari isännöi Bildenberg ryhmää Suomessa joskus 90 luvun puolivälissä. Silloin piirrettiin suuntaviivat ronskille velanotolle ja hyvinvointivaltioiden alasajoihin Euroopassa. Duunarien tappojahti alkoi tuolloin kiihtyä todenteolla
- Anonyymi00002
Toimintaohjeet Bilderberg kokoukseen tulee Moskovasta. Siksi medialta pääsy kielletty.
- Anonyymi00003
Suomesta Bilderberg kokoukseen lentää tänä vuonna Presidentti Alexander Stubbin lisäksi ulkoministeri Elina Valtonen, Suomen Pankin ex pääjohtaja ja International Financial Reports Standards trustee (IFRS) puheenjohtaja Erkki Liikanen sekä Normet Group Oy:n toimitusjohtaja ja EK:n hallituksessa oleva Aaro Cantell.
Bilderberg kokouksessa käydään salaisia keskusteluja maailman tulevista tapahtumista
Bilderberg kokousten salamyhkäisyys johtuu siitä, kun siellä käydään jokainen kerta hyvin salaisia keskusteluja maailman tulevista tapahtumista. Ihan esimerkiksi vuonna 1999 silloisen Bilderberg kokouksen ohjauskomitean yhden luennon aiheena oli Kosovon pommitukset ja luennon alusti liikemies ja miljardööri George Soros. Joten näitäkin NATO:n pommituksia valmisteltiin Bilderberg kokouksessa tuolloin.
Tällä hetkellä Bilderberg kokouksen yksiä pääaiheita on ilmiselvästi käynnissä olevan polttoainekriisin tulevat vaiheet, jotka on vielä ennalta suunniteltu vaiheittain, kuten myös tehtiin koronakriisin kanssa.
Miksi polttoaine Suomessa kallis, vaikka se tulee Pohjanmereltä Norjasta?? - Anonyymi00004
Bilderbergin kokouksessa Eurooppalaiset Sosialistit Stubbi ja Macrööni kumppaneineen vannovat uskollisuuttaan Moskovalle ja Amerikan Kuninkaalle.
- Anonyymi00005
Presidentin ja päättäjien ei tule osallistua mihinkään salamyhkäisiin kokouksiin – oli kyse sitten Bilderbergistä, WEF:stä tai muusta kutsukerhosta.
Jos joku kuitenkin sinne menee, on velvollisuus kertoa kansalle avoimesti ja rehellisesti:
•Mitä siellä keskusteltiin?
•Mitä päätettiin?
•Mitä Suomi sitoutui tekemään?
Ei mitään “luottamuksellista tietoa”, ei “off the record” -jutustelua valtion ylimmän johdon tasolla. Läpinäkyvyys ei ole vaihtoehto, se on velvollisuus.
- Anonyymi00006
Sinne pitäisi saada eräs Stauffenberg.😆
- Anonyymi00007
Bilderberg ryhmä on varsinainen kansainvälinen petosryhmä tavan kansalaisia vastaan. Kehdataan vielä väittää poliitikkojen ja medioiden taholta että mitään salaliittoja ei ole missään päin maailmaa. Sallikaa meidän nauraa
- Anonyymi00009
Stubbi kertoo mitä aielä on puhuttu ,muuten tuli lähtö,konnaporukka.
- Anonyymi00010
totta kaikki. älkää luottako noihin pätkääkään. jos ei ole salattavaa, ovat avoimia. mutta kun ei....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191