Voisipa päättää, että on lesbo. Oon kyllästynyt miehiin.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Tarvitset vaan hyvän miehen. Opi tunnistamaan sellaiset. Tämä helpottuu iän karttuessa, kun pinnallisuutta hakevat miehet keskittyvät nuoriin naisiin. Sinulle jää tilaa katsella ja tarkkailla missä ne hyvät miehet on kun kärpäset keskittyy sokeriin. Mehiläiset kyllä löytää oikean hunajan. <3
- Anonyymi00002
Käy sonnalla välillä.
- Anonyymi00003
Onneksi kyseistä seikkaa ei voi päättää tietoisesti. Kaiken tämän jälkeen olen mieluummin selibaatissa kuin yrittäisin kiinnostua naisista. Kyllä niitä hyviäkin miehiä on.
- Anonyymi00009
Itse ajattelen, että kyllä niitä hyviäkin naisia on. Vielä ei ole sellaista osunut kohdalle. Malttia näissäkin oltava. Sivusta
- Anonyymi00005
Kyllä se oma käsi ajaa saman asian kuin seksi ainakin mulla miehenä. Siksi en halua naista elämääni koska mulla ei ole naiselle mitään tarvetta. Toki asia on eri jos olet sellainen että tarvitset seksiä toisen kanssa kuten jotkut ovat sellaisia etteivät osaa olla yksin vaan tarvitsevat parisuhteen.
- Anonyymi00006
Noin sen voisi nähdä jos ei olisi kykyä kiintyä toiseen. Kiintymys synnyttää tarpeen olla lähellä ja jakaa toisen kanssa elämää, arkea, kokemuksia ja kosketusta. On ihana kokea se yhteys ja molemminpuolinen huolenpito. Eihän se ole sama kuin olisi vain joku vaan kun löytää sen ihmisen jonka kanssa asiat toimii ja kiintymys syntyy.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Noin sen voisi nähdä jos ei olisi kykyä kiintyä toiseen. Kiintymys synnyttää tarpeen olla lähellä ja jakaa toisen kanssa elämää, arkea, kokemuksia ja kosketusta. On ihana kokea se yhteys ja molemminpuolinen huolenpito. Eihän se ole sama kuin olisi vain joku vaan kun löytää sen ihmisen jonka kanssa asiat toimii ja kiintymys syntyy.
Ei tuollaista ole olemassa kuin jossain romanttisissa elokuvissa ja naisten päiväunissa. Tuo ei vaan ole osa todellisuutta, sori vaan. Pelkkää mielikuvitusta.
- Anonyymi00008
Helppoa! Sinä ollos lesbo tästä lähtien. Kun sinä nähdä giguli sinä oksennat ja voida pahoin, kun sinä nähdä hemaiseva mirri, sinä haluta silittää myötä sekä vastakarva ja kehrätä hurhur.
Minä päällesi loitsun sylkäisen zstyi. Olee hyvääää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri661847- 741342
- 931078
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi45864Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa41820Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus284809Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,262744- 55707
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied107697Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l119624