Seinänaapurit askarruttavat minua. Esimerkiksi eilisiltana nukkumaan mentyäni olin kuulevinani katon läpi jotain. Ne äänet saivat minut sanomaan jotain. Yhden lauseen ja muutamia sanoja. Mutta oli kuin olisin sitten kuullut naapurin kauhistuvan: miten epähienoa! Puhutaan lattian läpi. Se on no, no... En tiedä kuka yläkerrassa asuu. Olen asunut tässä noin 15 vuotta ja en tiedä kuka yläkerrassa asuu!
Onko sinusta väärin, jos jotenkin reagoi naapurin ääniin?
Seinänaapurit kerrostalossa
7
232
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei seinänaapurit yläpuolella asu. Mä olen joskus kuullut, et jos laittaa lasin (tyhjän) seinää, kattia tai lattiaa vsten, painaa korvansa siihen lasiin, niin kuulis, mitä puhutaan. Kokeiles. En tiedä, mitenpäin lasin pitää korvaa vasten olla, mutta testaa samalla se, mitenpäin toimii parhaiteps onhan sulla tikkaat?
- Anonyymi00002
"Kattia" on siis LATTIAA
- Anonyymi00003
Äh! En kyllä uskalla alkaa millään tikkailla keikkumaan, mutta lattiaa vasten voisin tuollaisen lasin laittaa.
- Anonyymi00004
Se on sitä pinohiman ihanuutta! Mikäli osuu mulkut naapurit !
- Anonyymi00005
....tai rzä jotka luulevat että saa tehdä kotonaan mitä vain , ei paljoa varoituksista välitetä , pitäisi lähettää omiensa luo , siellä voivat melskata läteissään .
- Anonyymi00006
Ikävä muistutus siitä että yksityisyyttä ei ole - naapuri kuulee tahtomattaan kaiken. Olen saanut tuolla konstilla suuren vaihtuvuuden naapurustooni.
- Anonyymi00007
Ehkä "tuurilla" ( mausta riippuen ) kuulee kun naapurit nai ja sänky natisee ja ehkä kolisee seinää vasten.
Pitää olla tarpeeksi betonia välissä, ehkä ilmaraolla jotta ääniaallot heijastelee seinän sisällä. Ehkä tästä pitäisi olla valtion normeja / regulaatiota?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä292322Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri291642Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241423- 891422
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171082- 1211054
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624916Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa240891kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!14757- 10740