Seinänaapurit kerrostalossa

Anonyymi-ap

Seinänaapurit askarruttavat minua. Esimerkiksi eilisiltana nukkumaan mentyäni olin kuulevinani katon läpi jotain. Ne äänet saivat minut sanomaan jotain. Yhden lauseen ja muutamia sanoja. Mutta oli kuin olisin sitten kuullut naapurin kauhistuvan: miten epähienoa! Puhutaan lattian läpi. Se on no, no... En tiedä kuka yläkerrassa asuu. Olen asunut tässä noin 15 vuotta ja en tiedä kuka yläkerrassa asuu!

Onko sinusta väärin, jos jotenkin reagoi naapurin ääniin?

7

161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei seinänaapurit yläpuolella asu. Mä olen joskus kuullut, et jos laittaa lasin (tyhjän) seinää, kattia tai lattiaa vsten, painaa korvansa siihen lasiin, niin kuulis, mitä puhutaan. Kokeiles. En tiedä, mitenpäin lasin pitää korvaa vasten olla, mutta testaa samalla se, mitenpäin toimii parhaiteps onhan sulla tikkaat?

• Anonyymi00002

"Kattia" on siis LATTIAA

• Anonyymi00003

Äh! En kyllä uskalla alkaa millään tikkailla keikkumaan, mutta lattiaa vasten voisin tuollaisen lasin laittaa.

• Anonyymi00004

Se on sitä pinohiman ihanuutta! Mikäli osuu mulkut naapurit !

• Anonyymi00005

....tai rzä jotka luulevat että saa tehdä kotonaan mitä vain , ei paljoa varoituksista välitetä , pitäisi lähettää omiensa luo , siellä voivat melskata läteissään .

• Anonyymi00006

Ikävä muistutus siitä että yksityisyyttä ei ole - naapuri kuulee tahtomattaan kaiken. Olen saanut tuolla konstilla suuren vaihtuvuuden naapurustooni.

• Anonyymi00007

Ehkä "tuurilla" ( mausta riippuen ) kuulee kun naapurit nai ja sänky natisee ja ehkä kolisee seinää vasten.

Pitää olla tarpeeksi betonia välissä, ehkä ilmaraolla jotta ääniaallot heijastelee seinän sisällä. Ehkä tästä pitäisi olla valtion normeja / regulaatiota?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4418
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27