vai oletteko koskaan?
Ainakin joillain on pää niin sekaisin, että eivät varmaan ole koskaan tehneet töitä.
Koskas te vasemmistolaiset olette viimeksi olleet töissä
56
295
Vastaukset
- Anonyymi00001
joka päivä yli 10 tuntia että saa vähä alle tonnin nettoa monta vuotta ilman välipäiviä
- Anonyymi00002
Ei sitä ehdi, kun koko aika menee persujen arvosteluun.
- Anonyymi00004
Samaa mieltä.
- Anonyymi00003
Ainakin Minja Koskelaa äänestävistä 95 % on elämäntapatyöttömiä.
- Anonyymi00005
Vasureissa niitä paljon on.
- Anonyymi00021
ÄLÄ VALEHTELE!
- Anonyymi00034
Anonyymi00021 kirjoitti:
ÄLÄ VALEHTELE!
Uskallakko äiteelles noin sanoo
- Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
Uskallakko äiteelles noin sanoo
Ei se uskalla sanoa kenellekään yhtään mitään.
- Anonyymi00039
Tunnet siis heidät kaikki henkilökohtaisesti, kun tiedät asian noin tarkasti. Ettet vain itse kuuluisi samaan porukkaan.
- Anonyymi00048
Kova luku.
- Anonyymi00006
Palstavassujen työ on öyhöttää palstalla.
- Anonyymi00015
Paljon enemmän täällä näkyy persujen öyhötyksiä.
- Anonyymi00007
ei kommunisti töitä kaipaa, sitä varten tänne pitää tuoda työvoimaa ulkomailta
- Anonyymi00008
Äsken aloitin ruokatunnin. Mites itse, kirjoitteletko työakalla vai baaritiskillä?
- Anonyymi00009
Kaikkiahan me aloitellaan ruokatunti kirjoittamalla Suomi24-keskustelupalstalle 😂
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kaikkiahan me aloitellaan ruokatunti kirjoittamalla Suomi24-keskustelupalstalle 😂
Ainakaan minulla ei ole erikseen mitään ruokatuntia. Tosin en ole myöskään koskaan ollut missään töissäkään, joten ehdin olemaan usein keskustelupalstalla!
T. Ikuinen vihervasuri. - Anonyymi00035
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juu, ja 14 jälissä😆😆😆😆
- Anonyymi00010
Ei näköjään kelpaa hallitukselle osa-aikaistenkaan veroeurot, kun menivät poistamaan 300e suojaosan.
- Anonyymi00012
Mikäs se yks pöpipää vassari on, joka jankutti jatkuvasti pedofiliasta?
- Anonyymi00013
Se oli vuosi 1897.. Olin silloin yksin kotona, joten jouduin keittämään kahvit itse.
- Anonyymi00014
40 vuotta putkeen saman työnantajan palveluksessa ja nyt eläkkeellä.
Siinä on reikäisissä pieruverkkareissa kotisohvallaan makaavalla ja kaljaa sekä kiljua kittaavalla öyhötys persulla ihmettelemistä. Persulle tavoite johon syrjäytynyt luuseri ja koulupudokas ei tule koskaan pääsemään - 40 vuoden katkeamaton työputki. - Anonyymi00016
40 vuottta saman työnantajan palveluksessa. Paukuttele puupää- persu henkseleitäsi sitten kun sullakin on työelämää saman verran takana. Ai niin. Ethän sinä ehdi töihin kun pitää persumaiseen tapaan juoda sitä viinaa, ja remuta kaupungilla.
- Anonyymi00017
Vassarit oli ahkeria tekemään töitä SKP:n ja, SKDL:n aikaan. Ei ollut tukia, joilla makoilla. Sen jälkeen Vasemmistoliitto on vetänyt vain luusereita ja töistä kieltäytyviä puoleensa.
- Anonyymi00042
Ja nykyisin oikeistopuolueet vetää puoleensa wanna be porvareita, joiden koko elämä on velkarahalla hankittua, teeskenneltyä onnellisuutta, ja jotka ensimmäisen vastoinkäymisen kohdatessa ovat vaatimassa pääsyä terapiaan. Näitä hölmöjä EK ja yrittäjäjärjestöt pitävät hyödyllisinä idiootteina.
- Anonyymi00018
"Koskas te alaluokka olette olleet rikkaista"
Siinä oikea älypääpersu.- Anonyymi00020
Mikä erottaa nykyaikana, kun koneellistuminen on korvannut ihmistyön, vasemmistoa ja oikeistoa. Oikeisto taikoo rahaa pankeista itselleen.
- Anonyymi00019
Sinulla persu se pää on sekaisin, olen demari ja olen ollut töissä ja nyt olen työeläkkeellä! Pistäpä samoihin jos pystyt!
- Anonyymi00022
Tänää viimeksi hoidin yritykseni asioita.
- Anonyymi00023
Työväenliike on aina ollut töissä. Eikö sitä sanota vasemmistoksi? Kyse on vielä oikeasta työstä eikä politikoinnista tai pääomasijoittamisesta. Itse olen työtön ilman poliittista kantaa, mutta työntekemistä aina arvostanut. Työtähän tehdään toisten hyväksi, eikä aloittajan asenne ihmisiin ole työntekijän motivaatiota.
- Anonyymi00024
Lähiöiden ja maaseudun syrjäytyneet petturipersut painaa pitkää päivää ?? heh heh hee he #Saksikäsipetturin ylisuuret leikkaukset köyhille. heh heh hee
- Anonyymi00025
Työnteko ei kuulu minun vasemmistolaisen toimenkuvaan.
- Anonyymi00026
Ei nää vassut töitä tee.
- Anonyymi00027
Tarkka ja huolellinen tarkastelu tässä osiossa esitetystä sisällöstä paljastaa, että tässä esitetyt näkökulmat ovat johdonmukaisesti osoittautuneet täysin oikeiksi ja perustelluiksi.
- Anonyymi00028
Olen ollut lomalla mutta maanantaina pitää taas mennä etätöihin, siis avata työläppäri tuossa vieressä😂
- Anonyymi00029
minä olin töissä viimeksi 1994. sitten työt loppui ja uusia palkkoja ei ollu tarjolla,
niin sitten olin työtön ja sitten pitkäaikaistyötön...
Mutta en ole oikeistolainen, enkä vasemmistolainen, en vihreä, tms yms.
- En usko ollenkaan noihin polittisiin eri suuntiin !! kun ne valehtelee... - Anonyymi00030
n. 50 v. töissä, ja nyt työeläkkeellä. Se on jotain sellaista mihinkä paksut persut eivät koskaan pääse.
- Anonyymi00031
Milloinkas oikeistolainen on ollut oikeissa töissä ja tarttunut esimerkiksi lapion varteen? Aivan, ei koskaan. Kuten ei yksikään näistä oikeistolaista leikkivistä trolleista.
- Anonyymi00032
Iiiik, nyt pistit pahan😅😅😅😂😂😂🤣🤣🤣
- Anonyymi00033
Onko " Työtä" jos on teidentukkona? 🐒🐒🐒🐒🐒🚌🛻🛻🚐🚙🚒🚒🚕🚑🚗🚑🚑🚕🚒🚐🚙🛻🚌🚚🚚🚎🚎🛻🚚🚛🚚🚌🛻🚙🚐🚕🚒🚗🚑🚑🚑🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓
- Anonyymi00037
Sinulle on työntekoa mölinä tällä palstalla.
Alottaja ei vaikuta työihmiseltä.👷♂️🏭
- Anonyymi00036
Miksi mennä töihin kun Kela maksaa kaiken ja rahoilla voi ostaa huimausaineita.
Peukut sille👍- Anonyymi00041
Suosittelen sinulle kuitenkin töihin menemistä, vaikka vaikeaa se tietysti teille hörhöille on.
- Anonyymi00040
Monet joiden ei ole koskaan tarvinnut tehdä päivääkään oikeita töitä on niin sekaisin että ne äänestää Kokoomusta. Syntymäriikaat ja etuoikeutetut.
- Anonyymi00043
Vakiovasemmistolaiset tekee sen työpäivänsä täällä.
- Anonyymi00044
Minja Koskela sanoi, ettei meidän tarvitse tehdä töitä.
- Anonyymi00045
Ei ole kiirettä.
- Anonyymi00046
Nykyinen 'hyvinvointiyhteiskunta' mahdollistaa vasemmistosyövän. Ennen oli olemassa lauman etu ja tällaiset poistettiin muonavahvuudesta. Nykyisin nämä saavat vapaasti kaikilla yhteiskunnan tasoilla murentaa lauman etua.
- Anonyymi00047
Avaus kirpaisee vassuja.....heheheheee.
- Anonyymi00049
Ei myö töitä tehä.
- Anonyymi00050UUSI
Hyvä avaus tosiaan.
- Anonyymi00051UUSI
Mt-ongelmaisia vassuja täällä piisaa.
- Anonyymi00052UUSI
On siitä aikaa, nyt kaikki aika menee palstan seuraamiseen.
- Anonyymi00053UUSI
Vassarit Suomen ovat rakentaneet ja sodat sotineet. Oikeistolaiset ovat keränneet tuotot.
- Anonyymi00054UUSI
Wannabe porvari tekeekin peräsuoli tuuman ulkona töitä jotta saa ylisuuret velkansa maksettua pois. Sitten tulee 50 vuotiaana täys romahdus taloudellisesti ja henkisesti. Onnea matkaan
- Anonyymi00055UUSI
Olen Vasemmistolainen suosittu bloggaaja ja kylvän epäilyksen siementä mädästä oikeistolaisesta systeemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672425- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww771234EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 79865
- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta87698Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26678- 30666