Morgonen..Mikä,mikä maa...mikä valuutta..

quistis

Pää pyärällä yöllisestä tehtävästä...Onkohan tää edes oikea mesta..:o/ Jotenkin mieles vain aamusulkeiset ööööööö...Piäisköhän nyt muistaa jotain...??..

64

1081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kui sun yöllinen tehtävä meni...:)

      • quistis

        Mikä tehtävä......:o/........
        Ai niin SE tehtävä...Kiitos kysymästä..Oikein hyvin meni...Siel oli mulla kaverina yks tuttu...Hemmetti sitä naurua...Mul vatsa viel kramppaa...


      • quistis kirjoitti:

        Mikä tehtävä......:o/........
        Ai niin SE tehtävä...Kiitos kysymästä..Oikein hyvin meni...Siel oli mulla kaverina yks tuttu...Hemmetti sitä naurua...Mul vatsa viel kramppaa...

        ollu hauskaa.... hyvä... hyvä.....:))))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        ollu hauskaa.... hyvä... hyvä.....:))))

        hauskaa ja pitkästäaikaa:o))))))))))))))))))


      • quistis kirjoitti:

        hauskaa ja pitkästäaikaa:o))))))))))))))))))

        piristänny.....:)))))) kiva että sulla hyvä mieli...:)) mäki taidan lähteä vetämään sellaiset perskännit että en edes onnelaan asti pääse....:)))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        piristänny.....:)))))) kiva että sulla hyvä mieli...:)) mäki taidan lähteä vetämään sellaiset perskännit että en edes onnelaan asti pääse....:)))

        Sellaset tekis kyl mieli,mut ei yksin viitsi...;o)


      • quistis kirjoitti:

        Sellaset tekis kyl mieli,mut ei yksin viitsi...;o)

        mäki taidan yksin ellen saa tuota yläkertaa houkuteltua...... :))))))))))) mut olen nyt kännit ansainnu....... :))))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        mäki taidan yksin ellen saa tuota yläkertaa houkuteltua...... :))))))))))) mut olen nyt kännit ansainnu....... :))))

        niin tylsää...Saa itselleen puhua..Ja sit vastata itselleen...:o(


      • quistis kirjoitti:

        niin tylsää...Saa itselleen puhua..Ja sit vastata itselleen...:o(

        samalla paikkakunnalla hakisin sut luudalla ja veisin sut karaokee laulamaan....:)))) mut et taida asua....:(


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        samalla paikkakunnalla hakisin sut luudalla ja veisin sut karaokee laulamaan....:)))) mut et taida asua....:(

        asuta..Vau..Oliskin luudalla kiva lähtee...En olekkaan koskaan ollu karaokessa:o)))))))))9


      • quistis kirjoitti:

        asuta..Vau..Oliskin luudalla kiva lähtee...En olekkaan koskaan ollu karaokessa:o)))))))))9

        ollu... höh... no en mäkään laula ku kauhees kännis..... yleensä satun samaan kuppilaan oman äipän kanssa... iik... voit kuvitella mitä se on......:)))))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        ollu... höh... no en mäkään laula ku kauhees kännis..... yleensä satun samaan kuppilaan oman äipän kanssa... iik... voit kuvitella mitä se on......:)))))

        En koskaan..Olen laulattanut kuntoutujia eri toimintaryhmissä..Siinä kaikki kokemus siltä saralta:o)


      • quistis kirjoitti:

        En koskaan..Olen laulattanut kuntoutujia eri toimintaryhmissä..Siinä kaikki kokemus siltä saralta:o)

        ehdottomasti täytyy kokeilla.... tai käy ainaki kuuntelemas.... :))) ihan muksaa touhua....:) niin jalalla koriaks... mieki viimeks jouduin vallan tanssilattialle vaikken osaa tanssia....:))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        ehdottomasti täytyy kokeilla.... tai käy ainaki kuuntelemas.... :))) ihan muksaa touhua....:) niin jalalla koriaks... mieki viimeks jouduin vallan tanssilattialle vaikken osaa tanssia....:))

        joutuuks siel ihan lähikontaktiin miesten kanssa;)


      • quistis kirjoitti:

        joutuuks siel ihan lähikontaktiin miesten kanssa;)

        joutuu ja se on väistämätöntä...... et voi välttää sitä....:)))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        joutuu ja se on väistämätöntä...... et voi välttää sitä....:)))

        Onks varmasti totta:o)


      • quistis kirjoitti:

        Onks varmasti totta:o)

        vientiä riittäis... älä edes epäile.....:)))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        vientiä riittäis... älä edes epäile.....:)))

        Tajunta vain reistaa;o))))))))))9


    • Maybeline

      No tulihan kerrankin nukuttuakin ...mistähän johtuu että vihdoinkin tuli uni simmuun???Helteet män ohi?

      • mä jo kukon laulun aikaan hereillä..... oikein harmittaa....... sump... sump.... sumppia...:))))


      • quistis

        Ei nää hirvittävät helteet satu meidän kroppaan...Kauan...Ihan sekas menee kaikki;o)))))))))


      • Maybeline
        BBrunetti kirjoitti:

        mä jo kukon laulun aikaan hereillä..... oikein harmittaa....... sump... sump.... sumppia...:))))

        tekis mieli muroja...:(((


      • Maybeline kirjoitti:

        tekis mieli muroja...:(((

        tuu jos haluat....:)))


      • Maybeline
        BBrunetti kirjoitti:

        tuu jos haluat....:)))

        Pää kolmantena jalkana :))


    • sydänystävä

      Täällä ilman miehiä haastelette ;))
      Mitäs Q olet tehnyt,kun piä on pyörällä??

      • quistis

        Olin alkuyön riparilla vahtaamassa nuoria....


      • sydänystävä
        quistis kirjoitti:

        Olin alkuyön riparilla vahtaamassa nuoria....

        on ollutkin aikas vahtaaminen,nuoret kun on nuoria ;DDD
        ja loppuyön teit sitten ihan muuta ;))


      • quistis
        sydänystävä kirjoitti:

        on ollutkin aikas vahtaaminen,nuoret kun on nuoria ;DDD
        ja loppuyön teit sitten ihan muuta ;))

        muuta....:o(
        Ai ei täällä miehiä? No eipäs niin olekkaan!!En edes huomannu..


      • sydänystävä
        quistis kirjoitti:

        muuta....:o(
        Ai ei täällä miehiä? No eipäs niin olekkaan!!En edes huomannu..

        lappaa kesävieraita alvariinsa,taijan tänäiltana häippästä huitsin nevadaan,lähetkö mukaan ;)))


      • quistis
        sydänystävä kirjoitti:

        lappaa kesävieraita alvariinsa,taijan tänäiltana häippästä huitsin nevadaan,lähetkö mukaan ;)))

        mennään??? Tahtoo mukaan..hae mut pois täältä..Kiltti:o)))


      • sydänystävä
        quistis kirjoitti:

        mennään??? Tahtoo mukaan..hae mut pois täältä..Kiltti:o)))

        huitsin nevadaan,on muuten aika kaukana ;)))
        Siellä voi vierähtää kauemminkin jos hauskaa seuraa löytyy ;)


      • quistis
        sydänystävä kirjoitti:

        huitsin nevadaan,on muuten aika kaukana ;)))
        Siellä voi vierähtää kauemminkin jos hauskaa seuraa löytyy ;)

        Sinne mennään...Joko nyt vai heti??


      • sydänystävä
        quistis kirjoitti:

        Sinne mennään...Joko nyt vai heti??

        nyt heti kohta,niin keretään ennen iltaa perille,
        tulen helikoopperilla hakee sut...olen nääs suorittanna sellasen ajoneuvoautoyhdistelmähelikoopperi kortin,ei hätää ;))


      • quistis
        sydänystävä kirjoitti:

        nyt heti kohta,niin keretään ennen iltaa perille,
        tulen helikoopperilla hakee sut...olen nääs suorittanna sellasen ajoneuvoautoyhdistelmähelikoopperi kortin,ei hätää ;))

        Mul jo kamat kasassa:o)))) Mä luotan Sinuun täysin;o)


      • sydänystävä
        quistis kirjoitti:

        Mul jo kamat kasassa:o)))) Mä luotan Sinuun täysin;o)

        pittää mun tunnustaa sulle yks asia,ennen ku lähetään :(((
        Olen minä kaksi kertaa meinanna...HUOM! meinanna lentää koopperilla voimalinjoille,kun aarinko niin häekäs,vaan nyt otan häikäisy suojat mukkaan ;))))


      • quistis
        sydänystävä kirjoitti:

        pittää mun tunnustaa sulle yks asia,ennen ku lähetään :(((
        Olen minä kaksi kertaa meinanna...HUOM! meinanna lentää koopperilla voimalinjoille,kun aarinko niin häekäs,vaan nyt otan häikäisy suojat mukkaan ;))))

        aurinko paista...Ja sitäpaitsi eiks elämässä pidä olla sitä jännitystä:o)))))


    • eijarina

      tyyppinen ongelma on mullakin. Oon pihalla kuin lumi-ukko eilisestä mut eiköhän tää täst käyntiin taas lähde pikku hiljaa! Oikein hyvää huomenta vaan kämppis:)

      • quistis

        Sulle:o))))))))) Vielkin sekava olo...Mut oli hauskaa:o))))))))))))))


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        Sulle:o))))))))) Vielkin sekava olo...Mut oli hauskaa:o))))))))))))))

        tärkeintä onkin että on hauskaa! Mullakin alkaa vähän valo pilkottaa tunnelin päässä:) Saapi sit nähdä mitä tuleman pitää mut laitan tarkempaan privalla jossain vaiheessa:)


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        tärkeintä onkin että on hauskaa! Mullakin alkaa vähän valo pilkottaa tunnelin päässä:) Saapi sit nähdä mitä tuleman pitää mut laitan tarkempaan privalla jossain vaiheessa:)

        Toivoo tosiaan et muuttuu iloks:o))))))))))


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        Toivoo tosiaan et muuttuu iloks:o))))))))))

        varmaan sanomattakin mist tai kestä on kyse:)


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        varmaan sanomattakin mist tai kestä on kyse:)

        tiedänkin!!! Mut muista myös se hidas eteneminen;)


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        tiedänkin!!! Mut muista myös se hidas eteneminen;)

        ihmeessä! Tutkia pitää asiaa joka kantilta ennen kun teen yhtään mitää asian suhteen. Eka tarvis päästä privasti yhteyteen ja kattoo sit mitä tapahtuu.


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        ihmeessä! Tutkia pitää asiaa joka kantilta ennen kun teen yhtään mitää asian suhteen. Eka tarvis päästä privasti yhteyteen ja kattoo sit mitä tapahtuu.

        suunnitelma:o)))))


      • huomenet.... :))))


    • jaaha ois kahvin aika....:))) käyn kupin hakemassa....

      • quistis

        ei meinaa nyt ottaa mitään vastaan...Tökkii:o(


      • quistis kirjoitti:

        ei meinaa nyt ottaa mitään vastaan...Tökkii:o(

        ne siitä piristy....;))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        ne siitä piristy....;))

        Kyllä ne jonkun ajan kuluttua...


      • quistis kirjoitti:

        Kyllä ne jonkun ajan kuluttua...

        kyllä ne siitä...... sulla herneet ja mulla rusinat... heh....


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        kyllä ne siitä...... sulla herneet ja mulla rusinat... heh....

        Siis sellaset kuivaneet....


      • quistis kirjoitti:

        Siis sellaset kuivaneet....

        joo kuivunut.....:))))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        joo kuivunut.....:))))

        jo tahtoo kunnon lärvit;o)))))))))))))


      • quistis kirjoitti:

        jo tahtoo kunnon lärvit;o)))))))))))))

        tää johtuu....:)))))))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        tää johtuu....:)))))))

        Katsos ei pitäis päästää niin kuivaksi;o)))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        tää johtuu....:)))))))

        Katsos ei pitäis päästää niin kuivaksi;o)))


      • quistis kirjoitti:

        Katsos ei pitäis päästää niin kuivaksi;o)))

        niin ja mie oon päästäny....... :))))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        niin ja mie oon päästäny....... :))))

        selvis tääkin asia...Ihan olit pimennossa;o)))) Ja muista ennaltaehkäisy tässäkin asiassa on kaiken
        A ja O :o))))))))))))))))


      • quistis kirjoitti:

        selvis tääkin asia...Ihan olit pimennossa;o)))) Ja muista ennaltaehkäisy tässäkin asiassa on kaiken
        A ja O :o))))))))))))))))

        yritän muistaa..... :)))) kävin muuten särkylääkettä apoteekista.... noin ihan varmuuden vuoks.....:))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        yritän muistaa..... :)))) kävin muuten särkylääkettä apoteekista.... noin ihan varmuuden vuoks.....:))

        varmasti kai ota ennaltaehkäisevästi...;o)


      • quistis kirjoitti:

        varmasti kai ota ennaltaehkäisevästi...;o)

        en.... missään nimessä....:))))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        en.... missään nimessä....:))))

        taitas edes auttaa....


      • quistis kirjoitti:

        taitas edes auttaa....

        täytyykin nyt sit päikkärit nukkua että jaksaa illalla juhlia....:))) jotain olematonta...:))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        täytyykin nyt sit päikkärit nukkua että jaksaa illalla juhlia....:))) jotain olematonta...:))

        mulla viel yöunetkin kesken...;o))


    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe