Pää pyärällä yöllisestä tehtävästä...Onkohan tää edes oikea mesta..:o/ Jotenkin mieles vain aamusulkeiset ööööööö...Piäisköhän nyt muistaa jotain...??..
Morgonen..Mikä,mikä maa...mikä valuutta..
64
1081
Vastaukset
kui sun yöllinen tehtävä meni...:)
- quistis
Mikä tehtävä......:o/........
Ai niin SE tehtävä...Kiitos kysymästä..Oikein hyvin meni...Siel oli mulla kaverina yks tuttu...Hemmetti sitä naurua...Mul vatsa viel kramppaa... quistis kirjoitti:
Mikä tehtävä......:o/........
Ai niin SE tehtävä...Kiitos kysymästä..Oikein hyvin meni...Siel oli mulla kaverina yks tuttu...Hemmetti sitä naurua...Mul vatsa viel kramppaa...ollu hauskaa.... hyvä... hyvä.....:))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
ollu hauskaa.... hyvä... hyvä.....:))))
hauskaa ja pitkästäaikaa:o))))))))))))))))))
quistis kirjoitti:
hauskaa ja pitkästäaikaa:o))))))))))))))))))
piristänny.....:)))))) kiva että sulla hyvä mieli...:)) mäki taidan lähteä vetämään sellaiset perskännit että en edes onnelaan asti pääse....:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
piristänny.....:)))))) kiva että sulla hyvä mieli...:)) mäki taidan lähteä vetämään sellaiset perskännit että en edes onnelaan asti pääse....:)))
Sellaset tekis kyl mieli,mut ei yksin viitsi...;o)
quistis kirjoitti:
Sellaset tekis kyl mieli,mut ei yksin viitsi...;o)
mäki taidan yksin ellen saa tuota yläkertaa houkuteltua...... :))))))))))) mut olen nyt kännit ansainnu....... :))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
mäki taidan yksin ellen saa tuota yläkertaa houkuteltua...... :))))))))))) mut olen nyt kännit ansainnu....... :))))
niin tylsää...Saa itselleen puhua..Ja sit vastata itselleen...:o(
quistis kirjoitti:
niin tylsää...Saa itselleen puhua..Ja sit vastata itselleen...:o(
samalla paikkakunnalla hakisin sut luudalla ja veisin sut karaokee laulamaan....:)))) mut et taida asua....:(
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
samalla paikkakunnalla hakisin sut luudalla ja veisin sut karaokee laulamaan....:)))) mut et taida asua....:(
asuta..Vau..Oliskin luudalla kiva lähtee...En olekkaan koskaan ollu karaokessa:o)))))))))9
quistis kirjoitti:
asuta..Vau..Oliskin luudalla kiva lähtee...En olekkaan koskaan ollu karaokessa:o)))))))))9
ollu... höh... no en mäkään laula ku kauhees kännis..... yleensä satun samaan kuppilaan oman äipän kanssa... iik... voit kuvitella mitä se on......:)))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
ollu... höh... no en mäkään laula ku kauhees kännis..... yleensä satun samaan kuppilaan oman äipän kanssa... iik... voit kuvitella mitä se on......:)))))
En koskaan..Olen laulattanut kuntoutujia eri toimintaryhmissä..Siinä kaikki kokemus siltä saralta:o)
quistis kirjoitti:
En koskaan..Olen laulattanut kuntoutujia eri toimintaryhmissä..Siinä kaikki kokemus siltä saralta:o)
ehdottomasti täytyy kokeilla.... tai käy ainaki kuuntelemas.... :))) ihan muksaa touhua....:) niin jalalla koriaks... mieki viimeks jouduin vallan tanssilattialle vaikken osaa tanssia....:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
ehdottomasti täytyy kokeilla.... tai käy ainaki kuuntelemas.... :))) ihan muksaa touhua....:) niin jalalla koriaks... mieki viimeks jouduin vallan tanssilattialle vaikken osaa tanssia....:))
joutuuks siel ihan lähikontaktiin miesten kanssa;)
quistis kirjoitti:
joutuuks siel ihan lähikontaktiin miesten kanssa;)
joutuu ja se on väistämätöntä...... et voi välttää sitä....:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
joutuu ja se on väistämätöntä...... et voi välttää sitä....:)))
Onks varmasti totta:o)
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
vientiä riittäis... älä edes epäile.....:)))
Tajunta vain reistaa;o))))))))))9
- Maybeline
No tulihan kerrankin nukuttuakin ...mistähän johtuu että vihdoinkin tuli uni simmuun???Helteet män ohi?
mä jo kukon laulun aikaan hereillä..... oikein harmittaa....... sump... sump.... sumppia...:))))
- quistis
Ei nää hirvittävät helteet satu meidän kroppaan...Kauan...Ihan sekas menee kaikki;o)))))))))
- Maybeline
BBrunetti kirjoitti:
mä jo kukon laulun aikaan hereillä..... oikein harmittaa....... sump... sump.... sumppia...:))))
tekis mieli muroja...:(((
- Maybeline
BBrunetti kirjoitti:
tuu jos haluat....:)))
Pää kolmantena jalkana :))
- sydänystävä
Täällä ilman miehiä haastelette ;))
Mitäs Q olet tehnyt,kun piä on pyörällä??- quistis
Olin alkuyön riparilla vahtaamassa nuoria....
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
Olin alkuyön riparilla vahtaamassa nuoria....
on ollutkin aikas vahtaaminen,nuoret kun on nuoria ;DDD
ja loppuyön teit sitten ihan muuta ;)) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
on ollutkin aikas vahtaaminen,nuoret kun on nuoria ;DDD
ja loppuyön teit sitten ihan muuta ;))muuta....:o(
Ai ei täällä miehiä? No eipäs niin olekkaan!!En edes huomannu.. - sydänystävä
quistis kirjoitti:
muuta....:o(
Ai ei täällä miehiä? No eipäs niin olekkaan!!En edes huomannu..lappaa kesävieraita alvariinsa,taijan tänäiltana häippästä huitsin nevadaan,lähetkö mukaan ;)))
- quistis
sydänystävä kirjoitti:
lappaa kesävieraita alvariinsa,taijan tänäiltana häippästä huitsin nevadaan,lähetkö mukaan ;)))
mennään??? Tahtoo mukaan..hae mut pois täältä..Kiltti:o)))
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
mennään??? Tahtoo mukaan..hae mut pois täältä..Kiltti:o)))
huitsin nevadaan,on muuten aika kaukana ;)))
Siellä voi vierähtää kauemminkin jos hauskaa seuraa löytyy ;) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
huitsin nevadaan,on muuten aika kaukana ;)))
Siellä voi vierähtää kauemminkin jos hauskaa seuraa löytyy ;)Sinne mennään...Joko nyt vai heti??
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
Sinne mennään...Joko nyt vai heti??
nyt heti kohta,niin keretään ennen iltaa perille,
tulen helikoopperilla hakee sut...olen nääs suorittanna sellasen ajoneuvoautoyhdistelmähelikoopperi kortin,ei hätää ;)) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
nyt heti kohta,niin keretään ennen iltaa perille,
tulen helikoopperilla hakee sut...olen nääs suorittanna sellasen ajoneuvoautoyhdistelmähelikoopperi kortin,ei hätää ;))Mul jo kamat kasassa:o)))) Mä luotan Sinuun täysin;o)
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
Mul jo kamat kasassa:o)))) Mä luotan Sinuun täysin;o)
pittää mun tunnustaa sulle yks asia,ennen ku lähetään :(((
Olen minä kaksi kertaa meinanna...HUOM! meinanna lentää koopperilla voimalinjoille,kun aarinko niin häekäs,vaan nyt otan häikäisy suojat mukkaan ;)))) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
pittää mun tunnustaa sulle yks asia,ennen ku lähetään :(((
Olen minä kaksi kertaa meinanna...HUOM! meinanna lentää koopperilla voimalinjoille,kun aarinko niin häekäs,vaan nyt otan häikäisy suojat mukkaan ;))))aurinko paista...Ja sitäpaitsi eiks elämässä pidä olla sitä jännitystä:o)))))
- eijarina
tyyppinen ongelma on mullakin. Oon pihalla kuin lumi-ukko eilisestä mut eiköhän tää täst käyntiin taas lähde pikku hiljaa! Oikein hyvää huomenta vaan kämppis:)
- quistis
Sulle:o))))))))) Vielkin sekava olo...Mut oli hauskaa:o))))))))))))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
Sulle:o))))))))) Vielkin sekava olo...Mut oli hauskaa:o))))))))))))))
tärkeintä onkin että on hauskaa! Mullakin alkaa vähän valo pilkottaa tunnelin päässä:) Saapi sit nähdä mitä tuleman pitää mut laitan tarkempaan privalla jossain vaiheessa:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
tärkeintä onkin että on hauskaa! Mullakin alkaa vähän valo pilkottaa tunnelin päässä:) Saapi sit nähdä mitä tuleman pitää mut laitan tarkempaan privalla jossain vaiheessa:)
Toivoo tosiaan et muuttuu iloks:o))))))))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
Toivoo tosiaan et muuttuu iloks:o))))))))))
varmaan sanomattakin mist tai kestä on kyse:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
varmaan sanomattakin mist tai kestä on kyse:)
tiedänkin!!! Mut muista myös se hidas eteneminen;)
- eijarina
quistis kirjoitti:
tiedänkin!!! Mut muista myös se hidas eteneminen;)
ihmeessä! Tutkia pitää asiaa joka kantilta ennen kun teen yhtään mitää asian suhteen. Eka tarvis päästä privasti yhteyteen ja kattoo sit mitä tapahtuu.
- quistis
eijarina kirjoitti:
ihmeessä! Tutkia pitää asiaa joka kantilta ennen kun teen yhtään mitää asian suhteen. Eka tarvis päästä privasti yhteyteen ja kattoo sit mitä tapahtuu.
suunnitelma:o)))))
jaaha ois kahvin aika....:))) käyn kupin hakemassa....
- quistis
ei meinaa nyt ottaa mitään vastaan...Tökkii:o(
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
ne siitä piristy....;))
Kyllä ne jonkun ajan kuluttua...
quistis kirjoitti:
Kyllä ne jonkun ajan kuluttua...
kyllä ne siitä...... sulla herneet ja mulla rusinat... heh....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
kyllä ne siitä...... sulla herneet ja mulla rusinat... heh....
Siis sellaset kuivaneet....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
joo kuivunut.....:))))
jo tahtoo kunnon lärvit;o)))))))))))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
tää johtuu....:)))))))
Katsos ei pitäis päästää niin kuivaksi;o)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
tää johtuu....:)))))))
Katsos ei pitäis päästää niin kuivaksi;o)))
quistis kirjoitti:
Katsos ei pitäis päästää niin kuivaksi;o)))
niin ja mie oon päästäny....... :))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
niin ja mie oon päästäny....... :))))
selvis tääkin asia...Ihan olit pimennossa;o)))) Ja muista ennaltaehkäisy tässäkin asiassa on kaiken
A ja O :o)))))))))))))))) quistis kirjoitti:
selvis tääkin asia...Ihan olit pimennossa;o)))) Ja muista ennaltaehkäisy tässäkin asiassa on kaiken
A ja O :o))))))))))))))))yritän muistaa..... :)))) kävin muuten särkylääkettä apoteekista.... noin ihan varmuuden vuoks.....:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
yritän muistaa..... :)))) kävin muuten särkylääkettä apoteekista.... noin ihan varmuuden vuoks.....:))
varmasti kai ota ennaltaehkäisevästi...;o)
quistis kirjoitti:
varmasti kai ota ennaltaehkäisevästi...;o)
en.... missään nimessä....:))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
en.... missään nimessä....:))))
taitas edes auttaa....
quistis kirjoitti:
taitas edes auttaa....
täytyykin nyt sit päikkärit nukkua että jaksaa illalla juhlia....:))) jotain olematonta...:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
täytyykin nyt sit päikkärit nukkua että jaksaa illalla juhlia....:))) jotain olematonta...:))
mulla viel yöunetkin kesken...;o))
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372