Ilmoitan olleeni tänään poikkeuksellisen tehokas ja tuottaneeni taas jälleen merkittävsti uutta työtä virastovirkailijoille ja taanneeni siten heidän työpaikkojensa säilymisen. Eikä ole verovarojenkaan käyttökohteita tarpeen etsiä lisää kun kohde on selvä.
(työtehokkuuden takakaajana oli päätös täydentää urakan jälkeen energiavajetta kunnollisella palalla suklaakakkua)
Byrokratia, tuo ehtymätön luonnonvara
9
148
Vastaukset
- Anonyymi00001
"Täsmäisku Mutakakusta nassulle". -sivu
- Anonyymi00002
Byrokratia on Pyromania
Myönnän, että mieluiten juuri tekisin kaikesta tuosta virastopaperista kokon ja polttaisin sen vuotuisina virallisina kokkopäivinä.
(tosin pääsiäinen ja juhannus ovat liian lähellä toisaan, joten myös syksylle pitäisi saada jokin sopiva kokkopäivä)buddy-love kirjoitti:
Myönnän, että mieluiten juuri tekisin kaikesta tuosta virastopaperista kokon ja polttaisin sen vuotuisina virallisina kokkopäivinä.
(tosin pääsiäinen ja juhannus ovat liian lähellä toisaan, joten myös syksylle pitäisi saada jokin sopiva kokkopäivä)Onhan syksyllä kekri. Tai venetsialaiset. Voit viettää vaikka molemmat.
scrg kirjoitti:
Onhan syksyllä kekri. Tai venetsialaiset. Voit viettää vaikka molemmat.
Jaa, mutta tosiaan, venetsialaisiinhan voisi liittyä huolellisesti täyetttyjen lomakkeiden kokkoja pitkin koko maata.
Olet suklaakakkusi ansainnut. Hyvä ja tehokas työ ansaitsee palkinnon. Virkailijat kiittävät ja luultavasti tulet saamaan kiitospostia lähiaikoina.
Varo vaan, kohta sinulta aletaan odottaa tällaista tasoa jatkuvasti.
Ilmeisesti olet saanut nukuttua hyvin ja energiatasosi ovat huipussaan.Nukuin aivan liikaa viime yönä, mutta kieltämättä univaje on nyt toistaiseksi poistettu.
(toivottavasti virkaihmiset eivät muista minua millään tavalla, sillä yleensä siitä on seurannut lisää täytettäviä virastopapereita ja varsinkin täyttöohjeiden etsiskelyä)
Ja päivän ärsytyksenaihe on se, että eräs ostamani vempele toimitettiinkin käytettynä, eli se on toimimaton asiakaspalautus, jonka olivat lähettäneet minulle erehdyksessä.
Sain jo siitä alennusta ulkonäön perusteella (vielä silloin oletettiin toimvaksi), mutta nyt se pitää vielä palauttaa, koska siinä on tosiaan vika. Aikataulu ei sietäisi postituksia, sillä viikon kuluttua pitäisi olla reissussa ja vempele mieluummin mukana.
Lisävaivan takia saisivat antaa vielä lisää alennusta.
Pöh jne.buddy-love kirjoitti:
Nukuin aivan liikaa viime yönä, mutta kieltämättä univaje on nyt toistaiseksi poistettu.
(toivottavasti virkaihmiset eivät muista minua millään tavalla, sillä yleensä siitä on seurannut lisää täytettäviä virastopapereita ja varsinkin täyttöohjeiden etsiskelyä)
Ja päivän ärsytyksenaihe on se, että eräs ostamani vempele toimitettiinkin käytettynä, eli se on toimimaton asiakaspalautus, jonka olivat lähettäneet minulle erehdyksessä.
Sain jo siitä alennusta ulkonäön perusteella (vielä silloin oletettiin toimvaksi), mutta nyt se pitää vielä palauttaa, koska siinä on tosiaan vika. Aikataulu ei sietäisi postituksia, sillä viikon kuluttua pitäisi olla reissussa ja vempele mieluummin mukana.
Lisävaivan takia saisivat antaa vielä lisää alennusta.
Pöh jne.Ei ole oikein, että joudut haaskaamaan aikaasi viallisen vempeleen palauttamiseen. Kyllä tuosta sietääkin olla ärsyyntynyt.
Pyydä lisää alennusta. Elämässä harvoin saa minkä ansaitsee, mutta sen saa minkä neuvottelee!
Mukava kuulla, että univajeesi helpottaa ja saat yösi hyvin nukutuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482