Pamfletti

Anonyymi-ap

10

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miljoonat lukijat ovat tästä kanssani samaa mieltä.

Jopa turkulaiset juoksevat sankoin joukoin Joukon teatteriin.

Radikaalia, ei ole sanana uuniruoka.

(reps)

• Anonyymi00002

Mjaa

Hei, Funis. Itse olen kokoomuslainen kusipää-julkkis, enkä oikein koskaan ole ymmärtänyt tajuasi.

Markku Porvari, suurveneen omistaja.

(reps)

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mjaa

Hei, Funis. Itse olen kokoomuslainen kusipää-julkkis, enkä oikein koskaan ole ymmärtänyt tajuasi.

Markku Porvari, suurveneen omistaja.

(reps)

Kansan syvät rivit

Me täällä Köyliöllä ollaan kuules sitä mieltä, että kunnallistaloutemme perusta ei perustu velkaan, vaan Funeaun mielikuvitukseen.

Mutta prkl lähdemme heti baarikaadeille, kun määrätään.

Köyliön kansa

(hirn)

• Anonyymi00004

Oi

Jumalten siipiotus, Funeau on laskeutunut. Olen odottanut tätä päivää.

Iltapäivää.

Itse olen vain Sirkku Sysmästä, mutta Funeaun siittiöt ovat maailmankuulut, koska Alepan kassakin ne tiesi.

Olen auki, Funeau.

Sirkka 36

(naurua)

• Anonyymi00005

Jaaha!

Täällä onkin nainen paikalla, eikä mikään jäkälä.

Sirkka, Funeaun suudelma on kuuma.

Funeau

(reps)

• Anonyymi00006

Prse se on, joka sulla ja takamettien miehilläs taksissa raikaa. Ja Kimeesti raikaski. -sivu

• Anonyymi00007

Aloituksen kappaleen sanoma on yhä ajankohtaisempi ja ajankohtaisempi mitä kauemmas tulevaisuuteen mennään. Voisipa matkustaa ajassa taaksepäin 🤔. Maailma näyttäytyy kammottavalta yhteiskunnan ja sosiaalisten piirien ulkopuolelle jääneen silmin. Korkea älykkyys ei myöskään auta asiaa sillä kriittinen ajattelu johtaa apatiaan.

Kerran kun heräsin niin olin ehkä nähnyt jotain epämiellyttävää unta. Sitten kun mieleni virkosi niin tavallaan havahduin siihen että irl elämä itse asiassa on kuin painajaista. Ehkä se kirjaimellisesti onkin. Maailma voi muuttua paremmaksi paikaksi vain jos näistä asioista aletaan puhumaan suoraan ja joka puolella. Äänestämällä mikään ei ainakaan tule muuttumaan. - 🍄.

• Anonyymi00008

• Anonyymi00009

Kauas tulevaisuuteen toimii varsin loistavasti sanayhdistelmänä, mutta koska en itse kuulu siihen joukkoon, joka todistaa, toistaa ja toteuttaa itseään, niin varjo maailman yllä on sade.

(naurua)

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kauas tulevaisuuteen toimii varsin loistavasti sanayhdistelmänä, mutta koska en itse kuulu siihen joukkoon, joka todistaa, toistaa ja toteuttaa itseään, niin varjo maailman yllä on sade.

(naurua)

Ja Pallogrilli varjonyrkkeilee entisenä pahiksena ittensä kanssa Sateen lamauttamana. -sivu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos

Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks
      Maailman menoa
      64
      5674
    2. Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?

Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää
      Maailman menoa
      67
      3443
    3. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      23
      3161
    4. Demareissa jo paniikki päällä

Talouspoliittinen kykenemättömyys repii puolueen kahtia.
      Maailman menoa
      113
      2906
    5. En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä

kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri
      Maailman menoa
      64
      2367
    6. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      40
      1785
    7. Mikä ihmeen v&v megastore?

Tulee Pohjoisväylälle. Mitä siellä myydään? Keski-uudessamaassa juttua.
      Järvenpää
      1
      1308
    8. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1205
    9. Miksi kastetaan luterilaisia ?

Tiesitkö että helluntailaiset ja jehovantodistajat kastavat luterilaisia saadaksen uusia maksavia jäseniä ? Tätä hellunt
      Kaste
      180
      1031
    10. Missä kuussa hän on syntynyt!!

Vai maassa??? 🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      59
      870
    Aihe