Olen kyllästynyt häneen. Katson häntä jo kieroon, kuuntelen väärin. Hän puhuu unissaan oudolla äänellä ja väijyy pimeydessä pantterina. Eläimet sekoavat hänestä silmiemme valossa.
Hänen kaarensa ovat kuolema, järjen surma. Mielen tuho ei pelasta: ainoastaan vaadin pedolle.
Kuljen täältä pois sanojen arvet seljässäin.
(hihitystä)
Artemis
14
144
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mjaahans
Funeaulla onkin heti aamusta meneillään hiomaton runopössis.
Kuinka joku voi ennen kello kahdeksaa mennä näin syvillä.
Ihan kuutamoa.
(naurua)- Anonyymi00002
Mjoo
Mitenhän tuota nyt sitten hinkkaisi.
Pari juttua teeman ympärillä on kyllä aivan metsässä.
Mutta kun metsän ympärillä on vain peltoja, teitä ja sykkivien cityjen valoja, niin mitä tehdä.
(reps) - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mjoo
Mitenhän tuota nyt sitten hinkkaisi.
Pari juttua teeman ympärillä on kyllä aivan metsässä.
Mutta kun metsän ympärillä on vain peltoja, teitä ja sykkivien cityjen valoja, niin mitä tehdä.
(reps)Haa!
Römpsystä, purskeesta tai peräti rimpsusta puuttuu avaruudellinen komponentti.
Pitää olla sitä kuuluisaa ulottuvuutta.
Menen heti ja korjaan.
(naurua) - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Haa!
Römpsystä, purskeesta tai peräti rimpsusta puuttuu avaruudellinen komponentti.
Pitää olla sitä kuuluisaa ulottuvuutta.
Menen heti ja korjaan.
(naurua)Sillä aikaa
Kun Funeau uudelleenkirjoittaa, niin meillä on hyvää aikaa keitellä aamukahvit ja katsella ihastuttavan valopallon nousua taivaalle.
Ihmisaisten koettuna näky on mahdoton.
(hihitystä) - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sillä aikaa
Kun Funeau uudelleenkirjoittaa, niin meillä on hyvää aikaa keitellä aamukahvit ja katsella ihastuttavan valopallon nousua taivaalle.
Ihmisaisten koettuna näky on mahdoton.
(hihitystä)Kyllä taas kestää
Funeaun taiteellinen höperyys on rasittavaa.
Miksi hän ei voi olla kuin muut.
Jokainen meistä tietää mitä tehdä, mutta hän tunnu tietävän ei.
(reps) - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä taas kestää
Funeaun taiteellinen höperyys on rasittavaa.
Miksi hän ei voi olla kuin muut.
Jokainen meistä tietää mitä tehdä, mutta hän tunnu tietävän ei.
(reps)Artemis
Notkein ja nopein kuoleman varjo liikkuu sisällämme, jumalten tytär.
Nuoli.
(hihitystä) - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Artemis
Notkein ja nopein kuoleman varjo liikkuu sisällämme, jumalten tytär.
Nuoli.
(hihitystä)Äh
Funeau ei nyt saa kiinni runostaan. Minun pitää aina tehdä kaikki, jotta jostain valmista tulisi.
Ei katsokaas kirjoittaminen ole pohdiskelua, vaan vapautta.
(naurua? - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Äh
Funeau ei nyt saa kiinni runostaan. Minun pitää aina tehdä kaikki, jotta jostain valmista tulisi.
Ei katsokaas kirjoittaminen ole pohdiskelua, vaan vapautta.
(naurua?Yleisön kommentti
Artemis ei ole mikään ufo, joka tipahtaa taivaalta merikalankulmaan, vaan metsästyksen jumalatar.
Heti kun aika on kypsä, niin pelloilla paukkuu ja illemmalla syyslehdet lävistetään.
(hihitystä)
- Anonyymi00005
Eilen oli paljon hommaa heti kun heräsin: piti katsoa monta pitkää videota Artemis 2:sta.
- Splashdown
- Valmistautuminen ekstraktioon (sukeltajat, front porchin kiinnittäminen kapseliin, helikopterivarustusten kiinnitys)
- ekstraktio ja lennätys pois
Se oli jännää.
Hieman ihmettelin, miten kauan piti tuhrata ennen ekstraktiota kaikenlaisten fyysisten juttujen kanssa, kun kuitenkin juuri oli käyty kuussa. 🤔
🦄- Anonyymi00008
No, kuun takana. Jos ihan tarkkoja ollaan.
Mutta minä ajattelen mittakaavassa kuu versus maa.
🦄 - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
🦄Kuuta ovat kiertäneet monet satelliitit jo aikaisemmin ennen tätä Artemiksen matkaa.
Erona nyt oli se että avaruusaluksen kyydissä oli ihmisiä, aikaisemmin ei ole ollut.
Tapahtuma on sanut ehkä liian suuren näkyvyyden, ottaen huomioon miten jotkut ovat jo laskeutuneet kuun pimeälle puolelle, ja tuoneet sieltä jopa näytteitä Apollo-kraaterista?
Vaikein osuus tuossa on yhteyksien ylläpitäminen, tarvitaan satelliitteja kuun kiertoradalle jatkuvan yhteyden ylläpitämiseksi.
AV - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
🦄Mjoo
Oli kyllä ihan perseestä koko toimitus.
Tossa kaverin kanssa pohdiskeltiin, että mitä jos nopeuttaisi informaatiotulvaa, niin mitä sitten näkyisi?
Mutta se oli vain skutsiin kadonnut idea, vaikkakin hauska.
(naurua) - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mjoo
Oli kyllä ihan perseestä koko toimitus.
Tossa kaverin kanssa pohdiskeltiin, että mitä jos nopeuttaisi informaatiotulvaa, niin mitä sitten näkyisi?
Mutta se oli vain skutsiin kadonnut idea, vaikkakin hauska.
(naurua)Just
Nyt Funeau on keskustelemassa itsensä kanssa.
Olisi erinomaisen inhimillinen saavutus se ei päätyisi avoimelle luodolle keskustelemaan itsensä kanssa.
(hirn)
- Anonyymi00014
Se on ihme jos ei jo pelkästään elämään kyllästy se on kuitenkin melko tylsää vaikka maisema saattaisi vaihtua saman toistamista päivästä toiseen kuinka rutiinit muodostuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1611952Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o511517"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää1211509Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.711409- 771388
Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol121242- 661237
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten2201032- 711029
Talousasiantuntija sanoo säästämisestä
" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine195896